XJR1300 by Keino
- JAREK
- Administrator
- Posty: 5622
- Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
- Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontaktowanie:
XJR1300 by Keino
Takiego maila dostałem z Yamahy:
"YAMAHA WSPÓŁPRACUJE Z KEINO CYCLES PRZY PROJEKCIE SPORT HERITAGE
Yamaha Motor Europe rozpoczęła współpracę z twórcą motocykli typu custom Keinosuke Keino Sasaki w celu zaprojektowania koncepcyjnego motocykla prezentującego wizję Dziedzictwa Sportowego (Sport Heritage) Yamahy. We wspólnym projekcie Keino stworzy jednoślad napędzany 4-cylindrowym, rzędowym silnikiem zapożyczonym z modelu Yamaha XJR1300. Konstruowanie motocykla potrwa kilka miesięcy i odbędzie się w nowojorskim warsztacie Keino, zaś jego premiera jest zaplanowana na lato 2014. Projekt bazuje na motywie Sportowego Dziedzictwa Yamahy – motocykli inspirowanych przeszłością, tworzonych dla przyszłości.
Potężna, klasyczna, chłodzona powietrzem, 4-cylindrowa jednostka w układzie rzędowym, generująca moc 98 KM, jest sporą odmianą dla Keinosuke Keino Sasaki, który zazwyczaj modyfikuje amerykańskie motocykle w układzie V. To wyzwanie, inspirowane japońską tradycją w motocyklach Superbike, z pewnością zaowocuje zachwycającym konceptem!
Keino i Yamaha wyznaczyli kierunek swojej współpracy: pragną stworzyć maszynę koncepcyjną w stylu retro vintage, o wysokich osiągach. „Naszym celem jest podkreślenie pięknego, chłodzonego powietrzem silnika – mówi Keino. – Kluczowe będą elementy podwozia, takie jak rama, zbiornik paliwa i przód owiewki. Dzieło będzie zgodne z wizją Yamahy dotyczącą Sportowego Dziedzictwa, lecz utrzymane w zgodzie z moją własną filozofią tworzenia motocykli. Zastosowanie elementów vintage w pojeździe legendarnej pod względem osiągów marki Yamahy jest dla mnie wyjątkową okazją. Będę się także koncentrował na wydobyciu mechanicznego piękna z tego motocykla”.
Yamaha docenia marzenia wielu entuzjastów motocykli o zbudowaniu własnego pojazdu, dostosowanego do ich indywidualnych preferencji. W celu spełnienia tego pragnienia klientów, Yamaha poświęciła ostatnie lata na nawiązanie współpracy z najbardziej znanymi i utalentowanymi twórcami motocykli typu custom na świecie. Tak powstał projekt „Yard Built”, w którym z pomocą motocyklowej magii nowoczesne jednoślady Yamaha są transformowane we wspaniałe, oryginalne pojazdy. Do niektórych motocykli ich twórcy produkują unikalne zestawy części zamiennych, dostępnych w regularnej sprzedaży Yamahy, za pomocą których klienci mogą spełnić swoje marzenia o modyfikacji własnych pojazdów. W ramach projektu „Yard Built”, przy współpracy z takimi mistrzami jak Deus czy Wrenchmonkees, powstały już wyjątkowe customy, m.in. na bazie XJR1300 i SR400.
Można powiedzieć, że dla mieszkającego obecnie w Nowym Jorku twórcy Keino współpraca z Yamahą była przeznaczeniem. Jego pierwsze doświadczenia z motocyklami miały miejsce w dzieciństwie i wszystkie dotyczyły Yamahy. „Ten projekt to dla mnie zaszczyt – powiedział Keino. – To przecież Yamaha wiele lat temu stworzyła mój pierwszy motocykl, mój TY125”.
Keino, który urodził się i wychował w Fukuoka, w Japonii, wspomina pierwszy motocykl – należącą do jego ojca Yamahę 650. Jego pierwsze szkice modyfikacji motocykla przedstawiały właśnie „650” ze zmienioną pozycją kierownicy i siedziska w taki sposób, aby młody Keino mógł usiąść na motocyklu i dosięgnąć manetek. W wieku 11 lat projektant dostał swoją własną Yamahę – dirt bike TY125. Po okresie szkolenia pod okiem Indiany Larrego i Paula Coxa w manhattańskich warsztatach American Dream Machine, Gasoline Alley i na końcu Indian Legacy, Japończyk założył Keino Cycles na nowojorskim Brooklynie.
Zdjęcia w wysokiej rozdzielczości można pobrać pod poniższym linkiem, hasło: yamaha2014
https://cryptshare.yamaha-motor.eu/down ... 7760e46e88
Joanna Kazanecka"
"YAMAHA WSPÓŁPRACUJE Z KEINO CYCLES PRZY PROJEKCIE SPORT HERITAGE
Yamaha Motor Europe rozpoczęła współpracę z twórcą motocykli typu custom Keinosuke Keino Sasaki w celu zaprojektowania koncepcyjnego motocykla prezentującego wizję Dziedzictwa Sportowego (Sport Heritage) Yamahy. We wspólnym projekcie Keino stworzy jednoślad napędzany 4-cylindrowym, rzędowym silnikiem zapożyczonym z modelu Yamaha XJR1300. Konstruowanie motocykla potrwa kilka miesięcy i odbędzie się w nowojorskim warsztacie Keino, zaś jego premiera jest zaplanowana na lato 2014. Projekt bazuje na motywie Sportowego Dziedzictwa Yamahy – motocykli inspirowanych przeszłością, tworzonych dla przyszłości.
Potężna, klasyczna, chłodzona powietrzem, 4-cylindrowa jednostka w układzie rzędowym, generująca moc 98 KM, jest sporą odmianą dla Keinosuke Keino Sasaki, który zazwyczaj modyfikuje amerykańskie motocykle w układzie V. To wyzwanie, inspirowane japońską tradycją w motocyklach Superbike, z pewnością zaowocuje zachwycającym konceptem!
Keino i Yamaha wyznaczyli kierunek swojej współpracy: pragną stworzyć maszynę koncepcyjną w stylu retro vintage, o wysokich osiągach. „Naszym celem jest podkreślenie pięknego, chłodzonego powietrzem silnika – mówi Keino. – Kluczowe będą elementy podwozia, takie jak rama, zbiornik paliwa i przód owiewki. Dzieło będzie zgodne z wizją Yamahy dotyczącą Sportowego Dziedzictwa, lecz utrzymane w zgodzie z moją własną filozofią tworzenia motocykli. Zastosowanie elementów vintage w pojeździe legendarnej pod względem osiągów marki Yamahy jest dla mnie wyjątkową okazją. Będę się także koncentrował na wydobyciu mechanicznego piękna z tego motocykla”.
Yamaha docenia marzenia wielu entuzjastów motocykli o zbudowaniu własnego pojazdu, dostosowanego do ich indywidualnych preferencji. W celu spełnienia tego pragnienia klientów, Yamaha poświęciła ostatnie lata na nawiązanie współpracy z najbardziej znanymi i utalentowanymi twórcami motocykli typu custom na świecie. Tak powstał projekt „Yard Built”, w którym z pomocą motocyklowej magii nowoczesne jednoślady Yamaha są transformowane we wspaniałe, oryginalne pojazdy. Do niektórych motocykli ich twórcy produkują unikalne zestawy części zamiennych, dostępnych w regularnej sprzedaży Yamahy, za pomocą których klienci mogą spełnić swoje marzenia o modyfikacji własnych pojazdów. W ramach projektu „Yard Built”, przy współpracy z takimi mistrzami jak Deus czy Wrenchmonkees, powstały już wyjątkowe customy, m.in. na bazie XJR1300 i SR400.
Można powiedzieć, że dla mieszkającego obecnie w Nowym Jorku twórcy Keino współpraca z Yamahą była przeznaczeniem. Jego pierwsze doświadczenia z motocyklami miały miejsce w dzieciństwie i wszystkie dotyczyły Yamahy. „Ten projekt to dla mnie zaszczyt – powiedział Keino. – To przecież Yamaha wiele lat temu stworzyła mój pierwszy motocykl, mój TY125”.
Keino, który urodził się i wychował w Fukuoka, w Japonii, wspomina pierwszy motocykl – należącą do jego ojca Yamahę 650. Jego pierwsze szkice modyfikacji motocykla przedstawiały właśnie „650” ze zmienioną pozycją kierownicy i siedziska w taki sposób, aby młody Keino mógł usiąść na motocyklu i dosięgnąć manetek. W wieku 11 lat projektant dostał swoją własną Yamahę – dirt bike TY125. Po okresie szkolenia pod okiem Indiany Larrego i Paula Coxa w manhattańskich warsztatach American Dream Machine, Gasoline Alley i na końcu Indian Legacy, Japończyk założył Keino Cycles na nowojorskim Brooklynie.
Zdjęcia w wysokiej rozdzielczości można pobrać pod poniższym linkiem, hasło: yamaha2014
https://cryptshare.yamaha-motor.eu/down ... 7760e46e88
Joanna Kazanecka"
- donCezarre
- Posty: 2155
- Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Podejrzewam, że głównym celem jest pokazanie projektu na jakimś discavery. Już wam powiem jak to będzie wyglądać. Kolo powypier!@#a wszystko co się da i zrobi następnego pseudo caffe racera.
Yamaha szuka na siłę. Jest przecież ten Holender (u którego w warsztacie byliśmy w 2011r) i on naprawdę robi te motocykle gustownie, a jeśli chodzi o osiągi to "sky is the limit".
Piszą o korzeniach sportowych Yamahy itd. To niech zrobią taki motocykl... XJRa nie pochodzi i nie ma nic wspólnego ze stylem caffe.
Pewnie skundlą kolejny sprzęt.
wycinanie czego się da to styl dla caffe, które obecnie są bulwarówkami, a nie maszynami do ulicznych walk.
W tym projekcie powinni garściami czerpać ze starej szkoły japońskiej... zobaczymy co tam wyjdzie.
a koszule ma jak z koksu!, Kenio-Srenio
Yamaha szuka na siłę. Jest przecież ten Holender (u którego w warsztacie byliśmy w 2011r) i on naprawdę robi te motocykle gustownie, a jeśli chodzi o osiągi to "sky is the limit".
Piszą o korzeniach sportowych Yamahy itd. To niech zrobią taki motocykl... XJRa nie pochodzi i nie ma nic wspólnego ze stylem caffe.
Pewnie skundlą kolejny sprzęt.
wycinanie czego się da to styl dla caffe, które obecnie są bulwarówkami, a nie maszynami do ulicznych walk.
W tym projekcie powinni garściami czerpać ze starej szkoły japońskiej... zobaczymy co tam wyjdzie.
a koszule ma jak z koksu!, Kenio-Srenio
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- mryc
- Posty: 876
- Rejestracja: niedziela, 24 lutego 2008, 23:49
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '03 RP06 Extreme Yello
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
Jak chcą sie bawić i czerpać z wyścigów to niech MT09 przerobi tak żeby rider czuł się jak na motocyklu.
Zobaczyłem pociętą ramę, miedziane druciki co mają dać mu pojęcie jak pierdolony tfffuuu cafe będzie wyglądał, jestem bliski zawału ...
Jak mi się zachciało za czasów Duci czerpać z wyścigów to do "turystyka" ST3 wjebałem inne zawieszenie, koła, zaciski, wydech.
... Jest 10, a mnie się browara zachciało ...
Zobaczyłem pociętą ramę, miedziane druciki co mają dać mu pojęcie jak pierdolony tfffuuu cafe będzie wyglądał, jestem bliski zawału ...
Jak mi się zachciało za czasów Duci czerpać z wyścigów to do "turystyka" ST3 wjebałem inne zawieszenie, koła, zaciski, wydech.
... Jest 10, a mnie się browara zachciało ...
Yello "Fly" Submarine
665664515
665664515
- donCezarre
- Posty: 2155
- Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Szkoda mi tego sprzeta ni cros ni kawa, ni to warkocz ni to kita taki nikita. Do jakosci wykonania pewnie nie mozna sie przyczepic, do wkladu pracy pewnie tez ale czy nie lepiej by wygladal ze szprychami i tylem ala sportster. Ale przed gosciem chyle czola za talent.
A ja bym chcial cos takiego z silnikiem XJR:
A ja bym chcial cos takiego z silnikiem XJR:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- marecki
- Posty: 196
- Rejestracja: czwartek, 27 lutego 2014, 19:54
- Model i rocznik moto.: RP02 2000
- Województwo: G-pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Holender na ścianie można sobie powiesić, ale po upgradach zbig845,
mogłobyby być bardziej ergonomiczne i nadal nietuzinkowe.
mogłobyby być bardziej ergonomiczne i nadal nietuzinkowe.
Ostatnio zmieniony piątek, 26 września 2014, 20:49 przez marecki, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości