www.rptuning.cz

Zamieszczamy tu opisy co dadalismy do swoich motocykli i czy jestesmy z rzeczy zadowoleni czy nie.
Awatar użytkownika
Pershing
Posty: 448
Rejestracja: wtorek, 19 kwietnia 2016, 16:30
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp10 2005
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Kwidzyn

www.rptuning.cz

Postautor: Pershing » środa, 24 lipca 2019, 15:36

Hej.. Przypadkowo trafilem na stronke. Dotyczy układu wydechowego do xjr na wtrysku. Opcja 4-2. Prawdopodobnie w zakladce dealerzy jest podany dealer z Polski. http://www.rptuning.cz/en/products/yama ... em-07-13-x
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kontakt 782267431 ;)

Awatar użytkownika
Pershing
Posty: 448
Rejestracja: wtorek, 19 kwietnia 2016, 16:30
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp10 2005
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: www.rptuning.cz

Postautor: Pershing » środa, 24 lipca 2019, 15:37

Kontakt 782267431 ;)

Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 881
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

Re: www.rptuning.cz

Postautor: Flanker » środa, 24 lipca 2019, 19:32

Wydechy jak ori. Lajkuję.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

Awatar użytkownika
Davidson
Posty: 239
Rejestracja: wtorek, 1 kwietnia 2008, 22:01
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Re: www.rptuning.cz

Postautor: Davidson » środa, 24 lipca 2019, 21:12

Są świetne. Wpadają na moją listę.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Obrazek
"Co ma być to będzie, a jak już będzie...
... to trzeba się z tym zmierzyć"

Awatar użytkownika
mryc
Posty: 798
Rejestracja: niedziela, 24 lutego 2008, 23:49
Model i rocznik moto.: XJR1300 '03 RP06 Extreme Yello
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: Łódź

Re: www.rptuning.cz

Postautor: mryc » środa, 24 lipca 2019, 23:24

No No No, dwa wydechy dla wtryskowych, ciekawe
Yello "Fly" Submarine
665664515

Awatar użytkownika
Tomson
Posty: 1127
Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2010, 20:41
Model i rocznik moto.: HONDA CBX 1000, CBR 1000
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Żyrardów

Re: www.rptuning.cz

Postautor: Tomson » czwartek, 25 lipca 2019, 09:59

No fajniutkie, niezłe wykonanie, tylko mogłyby być trochę krótsze.

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1498
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Re: www.rptuning.cz

Postautor: Piotr_MC_85 » piątek, 16 sierpnia 2019, 11:10

Ciekawe jak się z tym jeździ, bo środek ciężkości zachwiany i moment w dolnym zakresie, być może nie znacznie. Może ktoś pomyślał o jednym i drugim.

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1625
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Re: www.rptuning.cz

Postautor: Holender » niedziela, 18 sierpnia 2019, 20:31

Też o tym pomyślałem, przeca RP19 ma przesunięty silnik co by zrównoważyć brak jednego komina.
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
maras954
Posty: 209
Rejestracja: wtorek, 11 listopada 2008, 21:42
Lokalizacja: inowroclaw

Re: www.rptuning.cz

Postautor: maras954 » poniedziałek, 19 sierpnia 2019, 13:51

Nie wydaje mi sie zeby to mialo wplyw na trakcje.
Wiele rp06 czy rp10 ma np pelny uklad akrapa i jeden komin. Tam silnik nie jest przesuniety.
Inni jezdza z kufrem po jednej stronie itd.
Ewentualnie moze miec to wplyw ns balans na postoju, nie kiedy maszyna jest w ruchu.

Awatar użytkownika
gajny
Posty: 135
Rejestracja: środa, 15 czerwca 2011, 20:20
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Kowale

Re: www.rptuning.cz

Postautor: gajny » poniedziałek, 19 sierpnia 2019, 21:04

Ma wpływ lub nie, jedno jest pewne - większość i tak nie zauważy
bo jestem ja artystą, na niczym grać nie umiem ale jestem pijanistą

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1498
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Re: www.rptuning.cz

Postautor: Piotr_MC_85 » wtorek, 20 sierpnia 2019, 08:52

W przypadku RP 19 to jest 13 kg. Tak wspomniałem bo pamiętam, jak Pióro opowiadał na zlocie w Rzeczce swoje doświadczenia. Też na początku nie zorientował się że to wina wydechu, ale mówił że coś było nie tak. Po pewnym czasie założył seryjny wydech i nagle motocykl zaczął się prowadzić i w zakrętach już się "nie walił".

Awatar użytkownika
maras954
Posty: 209
Rejestracja: wtorek, 11 listopada 2008, 21:42
Lokalizacja: inowroclaw

Re: www.rptuning.cz

Postautor: maras954 » wtorek, 20 sierpnia 2019, 19:14

Piotr_MC_85 pisze:W przypadku RP 19 to jest 13 kg. Tak wspomniałem bo pamiętam, jak Pióro opowiadał na zlocie w Rzeczce swoje doświadczenia. Też na początku nie zorientował się że to wina wydechu, ale mówił że coś było nie tak. Po pewnym czasie założył seryjny wydech i nagle motocykl zaczął się prowadzić i w zakrętach już się "nie walił".

E tam ;-)
Zaprawde powiadam wam nie lekajcie sie isc w 4-2-1 i 4-2-2 w rp19

Awatar użytkownika
PiotrekBe
Posty: 99
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2016, 20:06
Model i rocznik moto.: XJR1300 2008 RP19
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: www.rptuning.cz

Postautor: PiotrekBe » wtorek, 20 sierpnia 2019, 19:28

Tłumik w RP19 na pewno nie waży 13 kg. Na moje oko maksymalnie połowa z tego.

Awatar użytkownika
Pershing
Posty: 448
Rejestracja: wtorek, 19 kwietnia 2016, 16:30
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp10 2005
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: www.rptuning.cz

Postautor: Pershing » wtorek, 20 sierpnia 2019, 21:31

Kompletny wydech od przodu do tyłu w rp19 waży 14.8 kg
Kontakt 782267431 ;)

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1498
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Re: www.rptuning.cz

Postautor: Piotr_MC_85 » środa, 21 sierpnia 2019, 07:27

PiotrekBe pisze:Tłumik w RP19 na pewno nie waży 13 kg

Pióro tak mówił bo zdejmował, ale czy na pewno dobrze ważył nie dam ręki.
Kiedyś się pobawię z wydechem, na razie są ważniejsze obowiązki.

Awatar użytkownika
Łysy
Posty: 465
Rejestracja: środa, 28 października 2015, 23:47
Model i rocznik moto.: XJR1200 97'
Województwo: L-lubelskie
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Re: www.rptuning.cz

Postautor: Łysy » środa, 21 sierpnia 2019, 08:22

Pershing pisze:Kompletny wydech od przodu do tyłu w rp19 waży 14.8 kg


Zważyłeś w celu posiadania takiej wiedzy czy te cenne informacje zamieszczone są internetach ?

Awatar użytkownika
Pershing
Posty: 448
Rejestracja: wtorek, 19 kwietnia 2016, 16:30
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp10 2005
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: www.rptuning.cz

Postautor: Pershing » środa, 21 sierpnia 2019, 14:07

Łysy pisze:
Pershing pisze:Kompletny wydech od przodu do tyłu w rp19 waży 14.8 kg


Zważyłeś w celu posiadania takiej wiedzy czy te cenne informacje zamieszczone są internetach ?

W internecie. W sklepie internetowym. Taka informacja jest podana gdy zmieniasz wydech na akcesoryjny. I podane są dwie wagi. Starego kompletu i nowego.
Kontakt 782267431 ;)

Awatar użytkownika
Martinez
Posty: 239
Rejestracja: wtorek, 13 września 2016, 20:59
Model i rocznik moto.: XJR1300 1999
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Kętrzyn

Re: www.rptuning.cz

Postautor: Martinez » środa, 21 sierpnia 2019, 16:12

maras954 pisze:Nie wydaje mi sie zeby to mialo wplyw na trakcje.
Wiele rp06 czy rp10 ma np pelny uklad akrapa i jeden komin. Tam silnik nie jest przesuniety.
Inni jezdza z kufrem po jednej stronie itd.
Ewentualnie moze miec to wplyw ns balans na postoju, nie kiedy maszyna jest w ruchu.


Zgadzam się z kolegą - opcja dla garażowych teoretyków. Zapierdalałem z jednym i z dwoma kominami - żadnej różnicy, nawet jak się puści kierę. A "walenie się w zakręty" albo nie - zależy od pozycji - wystarczy krzywo siedzieć, jajami dotykać baku, źle balansować barkami albo źle pracować kolanami i moto w jedną stronę jedzie dobrze, w drugą nie.

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4083
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: www.rptuning.cz

Postautor: artur » środa, 21 sierpnia 2019, 21:16

Moim nic nie wnoszącym zdaniem nie zgadzam się. Dawno temu rozebrałem japoński motocykl i nie za bardzo wiedziałem jak go złożyć. Powoli wyglądało na to że skośnoocy zrobili to tak, że nie można spieprzyć. Poszło. Ne można inaczej. Dlatego myślę ze jak zakombinowali z przesunięciem sinika to czemuś to miało służyć. Tak myślę, że nie robili tego bez powodu. Który nam laikom, wydaje się bez znaczenia.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
maras954
Posty: 209
Rejestracja: wtorek, 11 listopada 2008, 21:42
Lokalizacja: inowroclaw

Re: www.rptuning.cz

Postautor: maras954 » czwartek, 22 sierpnia 2019, 11:04

Faktycznie nic nie wnioslo. Twoja historia cofnela nas w czasie do dnia kiedys cos przykreciles gdzies tam.
Odchudzilem wydech o 5kg, nie ma zadnej roznicy w prowadzeniu.
Pershing zrzucil pewnie 15 dzieki pojedynczemu i nic nie wspominal o zadnych problemach.

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4083
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: www.rptuning.cz

Postautor: artur » czwartek, 22 sierpnia 2019, 16:01

Nie do końca mnie zrozumiałeś. No ale ok.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
Pershing
Posty: 448
Rejestracja: wtorek, 19 kwietnia 2016, 16:30
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp10 2005
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: www.rptuning.cz

Postautor: Pershing » czwartek, 22 sierpnia 2019, 16:49

;-) Panowie... Producent tak zrobił, zrobił by bylo dobrze. Moze niektóre modyfikacje zmuszają nas do zmiany w prowadzeniu. Np. Wlasnie zmiana wydechu, zmiana zawiasu na usd, czy zmiana opon na szersze. Kazda zmiana cos wnosi ale chyba mało kto ma problem przystosowac sie do nowych warunków. Mi np wydech w wtryskowej original się nie podoba. Nie dziwie sie ze kiedy mamy glebe na prawą strone właściciele zmieniają wydech na akcesoryjny. Koszt tanszy niz ori. Lepsze brzmienie, lepsza praca. Wszystko da sie ogarnąć ;-).
Kontakt 782267431 ;)


Wróć do „Dodatki do motocykli.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość