klocki hamulcowe

Pytamy lub/i pomagamy rozwiązać problemy z układem hamulcowym.
Awatar użytkownika
Unfamiliar
Posty: 1449
Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: PL

Postautor: Unfamiliar » piątek, 21 czerwca 2013, 10:08

A kiedy i gdzie jedziecie?
***** ***

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » piątek, 21 czerwca 2013, 10:21

jak coś ustalimy to zadzwonię Leszku ;-)
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

GhostDog
Posty: 2811
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » piątek, 21 czerwca 2013, 10:37

Piękny Maryjan wyraził w prostych żołnierskich (lub koksowniczych) słowach to co myśli pewnie wielu na tym forum
:zdrowko:

Awatar użytkownika
Tytus
Posty: 247
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Tytus » piątek, 21 czerwca 2013, 20:33

mariuszdg pisze:Tytus jak czytam te twoje posty to czasami wydaje mi się, że Ty żadnego moto nie masz tylko se tak po necie łazisz i "mądrości wszelakie" oraz tajemną wiedzę uskuteczniasz.

Sądzisz tak, bo sam nie grzebie i nie udaję, że wszystko wiem, czy miałeś objawienie ?

Janek1200

Postautor: Janek1200 » piątek, 21 czerwca 2013, 21:12

koledzy dajcie spokój , to miał być temat o klockach , niepotrzebne te personalne wycieczki
Xjr to motocykl ludzi którzy wiedzą czego chcą :-) i zawsze LWG

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » piątek, 21 czerwca 2013, 21:57

Janek1200 pisze: i zawsze LWG

Rozwiń Janek proszę być może za młody jestem. :mrgreen:

Janek1200

Postautor: Janek1200 » piątek, 21 czerwca 2013, 22:52

że mam w zwyczaju zawsze pozdrawiać LWG innych motocyklistów

już nie trolujmy w temacie bo Jaro się w.k.r.wi i nas pozamiata :mrgreen:

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » sobota, 22 czerwca 2013, 11:40

Janek1200 pisze:że mam w zwyczaju zawsze pozdrawiać LWG innych motocyklistów

Jak znakomita większość z nas, motocyklistów.
Ok, nie zajarzyłem od razu.

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » sobota, 22 czerwca 2013, 20:41

Janek1200 pisze:już nie trolujmy

uuuu.. niektórzy mogą się obrazić ;-)
Ja polecam Carbon loraine, kiedyś o nich pisałem. Założyłem przy przebiegu 15 tys km, gdyż w takim tempie Ptysiek zjechał klocki w tej mojej. Do dzisiaj je mam i na razie przejechały 19 tys. km i jeszcze wiele posłużą. Zadowolony.
hubertm

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » sobota, 22 czerwca 2013, 21:27

Hubi, Ten TROll jest przez 2 ll pisany ;-)
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » sobota, 22 czerwca 2013, 21:30

Trol to Troll. I tyla. Nie kazdy jest piękny ;-)
hubertm

Awatar użytkownika
Davidson
Posty: 260
Rejestracja: wtorek, 1 kwietnia 2008, 22:01
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Postautor: Davidson » sobota, 24 sierpnia 2013, 07:42

mieliście jakieś problemy z klockami TRW?
założyłem jakieś 1,6k temu TRW na przód i od tamtej pory mam jakieś telepanie przodu na hamowaniu.
już doszukiwałem się różnych rzeczy, łącznie z krzywym przodem i tarczami, aż wczoraj rozebrałem przód przemyłem po raz kolejny klocki i tarcze i przeszło. tylko pytanie na jak długo? :/
Obrazek
"Co ma być to będzie, a jak już będzie...
... to trzeba się z tym zmierzyć"

Awatar użytkownika
Tytus
Posty: 247
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Tytus » niedziela, 25 sierpnia 2013, 10:54

TRW Lucas, podobnie, jak Ferrodo, to badziewie. Hamują tępo i po dłuższym hamowaniu tracą skuteczność, nie wspominając o piskach przy wyższych temp. zewnętrznych. Przerabiałem już to. Carbone, Nissin, Tokico, EBC, te bym polecił. Obecnie mam SBS i są bardzo dobre.

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1796
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » niedziela, 25 sierpnia 2013, 12:09

Zupełnie nie zgadzam się z przedpiszcą, mam założone TRW i nigdy nie miałem z nimi najmniejszych problemów, MariuszDG też oblatał na nich kawał świata i nigdy się nie skarżył. Winy raczej szukałbym w zaciskach, może czas na solidny serwis ?
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 11:24

Ja mam Carbon Loraine. Pierwsze 2 tysiące km piszczały jak głupie. Po tym przebiegu wszystko minęło i jest ok. Klocki mają teraz ok. 19 tyś. km przebiegu i jestem gdzieś w połowie użytkowania myślę.
hubertm

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 12:02

Lucasy sintermetalowe w którymś z rzędu moto i nie ma problemu.
bye

balth

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 22:49

Carbony zajebiste tylko ciężko dostać i tanie nie są.

Awatar użytkownika
Tytus
Posty: 247
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Tytus » piątek, 30 sierpnia 2013, 08:47

Tanie, to są Gold Fren, a za jakość trzeba zapłacić odpowiednio więcej. Z tego co pamiętam, nie kosztowały więcej, niż Nissin, czy SBS.
Balth, a z czym możesz je porównać ?

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » poniedziałek, 8 września 2014, 17:58

Jak mała grubość klocka kwalifikuje go do wymiany (przód) ?
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » poniedziałek, 8 września 2014, 18:04

Koło 1,5mm.

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » poniedziałek, 8 września 2014, 18:21

O w mordę. Nie zdążę wymienić do zlotu. Na 1mm zrobię 600 km? Tam są chyba góry?
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » poniedziałek, 8 września 2014, 18:26

Jak będziesz samym tyłem hamował to i 1600 zrobisz :) . Na 1mm może w jedną stronę oblecisz.

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » poniedziałek, 8 września 2014, 18:31

Nie umiem tyłem. Mam rudą tarczę z tyłu
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » poniedziałek, 8 września 2014, 18:36

Weź na zlot klocki, się wymieni ;-) .

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1796
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » poniedziałek, 8 września 2014, 20:07

Zdzisław dobrze prawi 
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » poniedziałek, 8 września 2014, 22:15

Ja wiem ale nie zdążam zamówić klocków. Będę " jechał powoli"
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Ulcer

Postautor: Ulcer » poniedziałek, 8 września 2014, 22:36

jakiś czas temu wymieniałem klocki z przodu, założyłem - kierowany renomą wśród samochodowego sprzętu - lucas trw - klocki organiczne czyli mix twardych i miękkich napyleń - sumarycznie są miękkie więc powinny nie zużywać tarczy ale powodują bruzdowanie tarczy twardszymi wtrąceniami dlatego kiedy przejechać po tarczy czuć nieregularne wgłębienia. Dlatego zmieniając tył zastosowałem klocki ceramiczne czyli niby twardsze ale materiał cierny jest rozłożony równomiernie ergo hamują lepiej i mniej tarcze zjeżdżają. Wybrałem gold fren i jestem pozytywnie zadowolony ( hamuję często naraz przód i tył ). Następna wymiana przodu to będzie 100% ceramiczne pewnie z gold fren. Polecam przy każdej wymianie trysnąć na rewers klocków pastę antypiskową ja mam wurth anti-quietish, ale są też inni producenci i nie ma siły aby kiedykolwiek coś pisnęło przy heblowaniu

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 9 września 2014, 01:24

artur pisze:Ja wiem ale nie zdążam zamówić klocków. Będę " jechał powoli"


Skontaktuj się z Welesem, we Wrocku po drodze byś odebrał, jak będą mieć na stanie, a coś na bank będzie ;-) .

Awatar użytkownika
Davidson
Posty: 260
Rejestracja: wtorek, 1 kwietnia 2008, 22:01
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Postautor: Davidson » wtorek, 9 września 2014, 10:46

artur pisze:Ja wiem ale nie zdążam zamówić klocków. Będę " jechał powoli"


a jakie chcesz? wezmę ci w intercarsie jak będą i przywiozę w sobotę.
Obrazek

"Co ma być to będzie, a jak już będzie...

... to trzeba się z tym zmierzyć"

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » wtorek, 9 września 2014, 12:19

Dzięki za podpowiedź. Zadzwoniłem do nich teraz i byłem zaskoczony że sprowadzą jutro na 8.00 rano. Mam do intercarsu coś ze 2 km tak że opylę trasę rowerem damką
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie


Wróć do „Układ hamulcowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości