Ohlinsy - jak odkręcić?

Pytania i /lub rozwiązania problemów z zawieszeniem i kołami.
Awatar użytkownika
cleaner
Posty: 346
Rejestracja: czwartek, 21 stycznia 2010, 12:35
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Ohlinsy - jak odkręcić?

Postautor: cleaner » czwartek, 15 września 2011, 20:26

Witam

Próbowałem zamontować stelaż na kufer no i od samego początku schody :-(
Chciałem odkręcić tylne zawieszenie - to punkt mocowania stelaża a tu jakaś dziwna śruba... Wygląda trochę jak torx ale ma w środku jakiś bolec...
Czym to odkręcić? Nie chcę jej za bardzo zniszczyć....
Próbowałem wyszukać po forum, ale z nędznym skutkiem...

pozdrawiam
I'd rather be riding my motorcycle thinking about God than sitting in church thinking about my motorcycle.

Obrazek

Awatar użytkownika
darek
Posty: 219
Rejestracja: piątek, 30 stycznia 2009, 17:14
Lokalizacja: Grimstad

Postautor: darek » czwartek, 15 września 2011, 20:26

W Castoramie kupisz komplet za 12 zł.
XJR na

Awatar użytkownika
cleaner
Posty: 346
Rejestracja: czwartek, 21 stycznia 2010, 12:35
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: cleaner » czwartek, 15 września 2011, 20:28

Ale o co pytać? :-)
I'd rather be riding my motorcycle thinking about God than sitting in church thinking about my motorcycle.

Obrazek

Awatar użytkownika
darek
Posty: 219
Rejestracja: piątek, 30 stycznia 2009, 17:14
Lokalizacja: Grimstad

Postautor: darek » czwartek, 15 września 2011, 20:45

Idz na stoisko z kluczami , tam gdzie leżą imbusy i obok znajdziesz gwiazdkowe do śrub z pitolkiem pośrodku :mrgreen: TORX security (z otworem)
XJR na

Awatar użytkownika
cleaner
Posty: 346
Rejestracja: czwartek, 21 stycznia 2010, 12:35
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: cleaner » czwartek, 15 września 2011, 20:48

Dzięki darek!

Jutro przed pracą wizyta w Casto :-)
I'd rather be riding my motorcycle thinking about God than sitting in church thinking about my motorcycle.

Obrazek

Awatar użytkownika
mryc
Posty: 865
Rejestracja: niedziela, 24 lutego 2008, 23:49
Model i rocznik moto.: XJR1300 '03 RP06 Extreme Yello
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: Łódź

Postautor: mryc » czwartek, 15 września 2011, 21:22

A ja widziałem fachmana co zabezpieczenie potraktował młotkiem i przecinakiem i zwykłym odkręcał, tak czy siak Casto lub Lerła, mam przerabiałem temat.
Yello "Fly" Submarine
665664515

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » piątek, 16 września 2011, 01:46

Nie tylko na zawiasie w XJR są gwiazdki z pitolkami :lol: . Kup sobie zestaw bitów w larssonie- kole 50zł kosztuje i dają radę :-D .

Awatar użytkownika
Davidson
Posty: 261
Rejestracja: wtorek, 1 kwietnia 2008, 22:01
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Postautor: Davidson » piątek, 16 września 2011, 10:15

darek pisze:W Castoramie kupisz komplet za 12 zł.

kupiłem taki komplet i ledwo skręciłem wszystko do kupy, zapomnieli napisać że to jednorazówki :mrgreen:
na kluczach nie ma co oszczędzać
Obrazek
"Co ma być to będzie, a jak już będzie...
... to trzeba się z tym zmierzyć"

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 5577
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » piątek, 16 września 2011, 11:55

Jak ma ktoś wiertarkę stołową, to może sobie sam w torx'ie otwór wywiercić i klucz z pilotem jak znalazł.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2636
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » piątek, 16 września 2011, 19:37

YATO twój (najbliższy sklep z narzędziami) kpl 8 pln

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » sobota, 17 września 2011, 10:28

Też kupuje Yato i jeszcze klucze Irvin, Coval- dobre som, nie zawiodły, warto poszukać i wydać te 10 zł więcej, po co kupować dwa razy nie ?

Takie jak Ci są potrzebne kupiłem za jakieś 22 zł zestaw składa się z 9 elementów.
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

GhostDog
Posty: 2817
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » poniedziałek, 26 września 2011, 09:04

ja mam pytanie z innej beczki-jak rozebrać amory? Konkretnie chodzi mi o wyjęcie sprężyn, ktoś to robił? Co zrobić , żeby nie popsuć?

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » poniedziałek, 26 września 2011, 09:55

ja to robiłem wiele razy ale mam yamahowskie, Ty zapewne ohlinsowe a tu nie wiem jak
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

GhostDog
Posty: 2817
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » poniedziałek, 26 września 2011, 10:09

mów, też mam yamahoskie.

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » poniedziałek, 26 września 2011, 10:31

Ja robię to tak. Stawiam owy amorek do góry nogami.( na szmacie )W sprężynę wsadzam coś w rodzaju 2 prętów równolegle, w ten sposób że trzymam je ( pręty ) oburącz. Naciskam na pręty, sprężyna się ugina, miseczka ma luz i proszę kogoś kto akurat przechodzi w pobliżu żeby mi tą miseczkę wyjął śrubokręcikiem. Raczej nie palcami bo może zaboleć jakby mi się pręcik wysmyknął. Montaż - odwrotnie. Czasem udaje się to zrobić samemu ale można się zmęczyć i wkurzyć.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 5577
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » poniedziałek, 26 września 2011, 11:28

pręty są równolegle do siebie ale do sprężyny prostopadle oczywiście?

GhostDog
Posty: 2817
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » poniedziałek, 26 września 2011, 11:31

czyli, normalnie-sprężyny ścisnąć? jak w aucie? pewnie najlepiej przyrządem. :evil:

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » poniedziałek, 26 września 2011, 12:20

JAREK pisze:do sprężyny prostopadle oczywiście?

oczywiście
GhostDog pisze: pewnie najlepiej przyrządem.

jak się ma
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

GhostDog
Posty: 2817
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » poniedziałek, 26 września 2011, 14:03

ok. dzięki.


Wróć do „Zawieszenie i koła.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości