Trzęsie, telepie kierownicą.

Pytania i /lub rozwiązania problemów z zawieszeniem i kołami.
thomy

Postautor: thomy » piątek, 9 sierpnia 2013, 15:53

Temat rozwiązany,dla mnie "lekkie"shimmy było za duże,główna przyczyna to napis Shinko na boku na co już przy początku roboty wskazał mech - kierunek kosz,po wymianie na nowego Roadsmarta jest inne moto :-) ,wszystko proste,wyważone,zero luzów,ktoś tu wygrał browara,Krzysiek stawia :-P

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » piątek, 9 sierpnia 2013, 21:41

thomy pisze:Temat rozwiązany,dla mnie "lekkie"shimmy było za duże,główna przyczyna to napis Shinko na boku na co już przy początku roboty wskazał mech - kierunek kosz,po wymianie na nowego Roadsmarta jest inne moto :-) ,wszystko proste,wyważone,zero luzów,ktoś tu wygrał browara,Krzysiek stawia :-P

mariusz, czyli ja pisze:
krzysiek 525tds pisze:Oponki to Shinko 009 rozmiar fabryczny

mogę się założyć o browary, że po wymianie gumy na nową innej firmy i zważeniu koła problem się skończy :-> :beta: 8-)


może być Pilzner, Złoty Bażant lub ostatecznie Perła ;-) 8-)
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » piątek, 9 sierpnia 2013, 22:03

czyli warto wydać parę groszy więcej na opony
hubertm

thomy

Postautor: thomy » sobota, 10 sierpnia 2013, 09:24

Warto :!:
Faktycznie Mariusz doczytałem browar-y :-)
Jeszcze jedna rzecz markowa guma i prosta felga potrzebuje 5g do wyważenia i wszystko,będe kontrolował czy sie nowa np.nie ząbkuje,ale Krzysiek to zjawisko miał od nowej gumy,z przodu to jeszcze olej wymienimy i wsio.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2625
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » sobota, 10 sierpnia 2013, 10:04

thomy, poproś pana gumiarza żeby się ogarnął przy robocie i zwrócił uwagę na znak na boku opony (zapytaj go czy wie po co on jest)
Ogarnięty gumiarz tak ustawi oponę żeby ciężarków jak naj mniej założyć
Xjr'a lubi mieć olej 15 w w lagach (mniej nurkuje) ważne żeby poziom był jednakowy w obu w przeciwnym razie szybko ząbkuje gumę.
Przy progresach wymieniaj olej co roku.

thomy

Postautor: thomy » sobota, 10 sierpnia 2013, 11:32

spoko,nie robiłem u gumiarza tylko w dobrym motoserwisie a oni ogarniają,w tych shinko to było po 15g z każdej strony..,progresów raczej niemam?ale pomyślimy ;-)

krzysiek 525tds
Posty: 243
Rejestracja: poniedziałek, 6 czerwca 2011, 20:21
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2004
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: krzysiek 525tds » niedziela, 18 sierpnia 2013, 19:26

Thomy - super - wiele osób stawiało na gumy, w sumie ja pod koniec też, tym bardziej jak zobaczyłem filmik na YTuubie :-D
Pozdrawiam - Krzysiek

thomy

Postautor: thomy » poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 17:15

no też sie ciesze że to było tylko TO,zauważyłem też że już nie telepie tak zegarami,w przypadku gum nie ma co kombinować chyba że ktoś kupuje co 6tysi są tutaj tacy :-)

Awatar użytkownika
dawfil
Posty: 349
Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
Województwo: G-pomorskie

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: dawfil » piątek, 3 maja 2019, 01:40

Dużo tutaj wyczytałem będę musiał wszystko sprawdzić. Opony nowe zalozone, gdy puściłem kiere przy mniej niż 60 km na h zaczęło telepać nią i to naprawdę ostro . Zauważyłem też że łańcuch mam za mocno naciągnięty - wczoraj naciagalem na centralnej dałem że 3 albo 4 cm luzu a gdy usiadłem to zauważyłem że ciasno . Choć to chyba nie ma wpływu na trzesawke kierownica ?? Sprawdzę ciśnienie , może to przez nowe opony ?? Albo olej w lagach. Przy dziurach też mi trochę grzechocze dziwne dźwięki , nie tak głośne ale powinno być cicho prawda ?? No i kufer Givi największy ze sobą wożę 56 l ... A szkoda że nie sprawdziłem tego telepania 0rzed wymiana opon. Rozpędziłem się niedawno do 160 km nic nie czułem . Da się to wyczuć że coś nie tak jest ?? Jeżeli koła są źle ustawione : chodzi o wyważenie jak jeszcze można to poznać , po czym ?? Ciężko mi stwierdzić podczas jazdy że cokolwiek jest nie tak

janot

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: janot » piątek, 3 maja 2019, 09:02

Może felga jest puknięta lekko?! Ale to by ci przy wyważaniu wulkanizator powiedział, chyba?!
Ostatnim razem jak wymieniałem gumę z tyłu, to miałem tak, że pierwsza jazda - 140 km/h i ledwo wyhamowalem. Prawie gleba była, tak rzucało. Myślę sobie, guma do dupy. Jadę jeszcze raz, to samo. Poleciałem trzeci raz i nic. I kolejny raz, spoko. Przeszło jak ręka odjął.
Zawiozłem koło do wulkanizatora, wyważył jeszcze raz, powiedział że koło się musiało ułożyć na feldze. Czasem tak bywa.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2625
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: farba » piątek, 3 maja 2019, 10:46

Ile masz odważników na przednim kole

Awatar użytkownika
dawfil
Posty: 349
Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
Województwo: G-pomorskie

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: dawfil » piątek, 3 maja 2019, 11:12

Zrobiłem zdjęcia bo nie wiem jak to tłumaczyć bo jedne są większe drugie mniejsze
Przed chwilą wróciłem z pracy. Znowu testowałem Moto . Od 60 km w dół robi się naprawdę nieciekawie , zaczyna telepać tak że można by się zaraz nim wywalić. Wątpię żeby było coś uszkodzone czy krzywe , na poprzednich oponach nic się nie działo poza tym odczuwał bym to w trakcie jazdy prawda ?? Rozpędziłem go tym razem do 160 km więcej chyba nie , czuć było mocny wiatr ale nie trzęsło nie ściągało nic , próbowałem przy tej prędkości albo nieco mniejszej w prawo w lewo robić trochę to niebezpieczne było , Moto było mniej stabilne no ale przy tych prędkościach to chyba normalne ?? , właśnie poluzowalem łańcuch przed chwilą zobaczę wieczorem czy coś ma to na rzeczy choć wątpię w to bardzo . Gdybym mógł jakoś to sprawdzić znaleźć przyczynę.
W poprzednim Moto było podobnie trochę trzęsło ( honda zrobiłem 15 tys km do jej sprzedaży ) przy tej samej prędkości ale nie było to takich odchyleń jak tu w nim . Nowa opona takie coś by robiła ??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Markus
Posty: 176
Rejestracja: niedziela, 3 stycznia 2016, 14:46
Model i rocznik moto.: Xjr 1999 była :(
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Racibórz

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: Markus » piątek, 3 maja 2019, 15:05

Łożyska główki ramy kiedy były robione ?
Czy koła są w jednej linii ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony sobota, 4 maja 2019, 14:13 przez Markus, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Etz-250, VS-800, VL1500 i ciągle się ucze śmigać.

Awatar użytkownika
dawfil
Posty: 349
Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
Województwo: G-pomorskie

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: dawfil » piątek, 3 maja 2019, 17:29

W jednej linii ?? Co to znaczy ? Co do lozysk to nie powiem . Da się to sprawdzić jakoś czy się nie obejdzie bez rozbierania rozbierania ??
A gdyby była właśnie jedną z tych rzeczy rozwalona , dlaczego tylko i wyłącznie przy tej prędkości po puszczeniu się to dzieje ?? Rozpędzając tak mocno motocykl niczego nie odczułem , gdyby było coś nie tak podczas jazdy odczulbym to ??? Lub przy zakrętach ??
A odważniki na kołach ?? Nie jest ich za dużo ??

Awatar użytkownika
jacekxjr78
Posty: 598
Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Paryz / krakow

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: jacekxjr78 » piątek, 3 maja 2019, 18:12

Dawfil masz na forum manuala do xjr przegladnij go , mysle ze znajdziesz sporo odpowiedzi na nurtujace cie pytania poz.


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk

Awatar użytkownika
jacekxjr78
Posty: 598
Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Paryz / krakow

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: jacekxjr78 » piątek, 3 maja 2019, 18:18

Tak , tak wiem nie pisac posta pod postem ale... przegladnij dzial mechaniki bo mysle ze tam rowniez znajdziesz odpowiedzi ..


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk

Awatar użytkownika
dawfil
Posty: 349
Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
Województwo: G-pomorskie

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: dawfil » piątek, 3 maja 2019, 18:19

Dokładnie . Już znalazłem jak sprawdzić łożysko główki ramy. Resztę rzeczy też znajdę i sprawdze Dzięki za pomoc !!
Ostatnio zmieniony piątek, 3 maja 2019, 18:21 przez dawfil, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jacekxjr78
Posty: 598
Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Paryz / krakow

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: jacekxjr78 » piątek, 3 maja 2019, 18:21

Zuch chlopak


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk

Awatar użytkownika
dawfil
Posty: 349
Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
Województwo: G-pomorskie

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: dawfil » sobota, 4 maja 2019, 16:36

Już pisze jak była przyczyna . Oczywiście nie domyśliłem się że kufer 56 litrowy miałem z tyłu dlatego telepalo jak cholera. Aż tak widać oddziałuje to na całe Moto . Pozdrawiam :-)

Awatar użytkownika
Unfamiliar
Posty: 1448
Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: PL

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: Unfamiliar » niedziela, 5 maja 2019, 00:12

A nie powinien.... to raczej nie koniec kłopotów.
***** ***

Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 908
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: Flanker » niedziela, 5 maja 2019, 07:08

Taki kufer to ma kilku kolegów. Nikt nie narzeka na telepanie kierownicy. Coś jest nie tak z motorem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

Awatar użytkownika
dawfil
Posty: 349
Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
Województwo: G-pomorskie

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: dawfil » niedziela, 5 maja 2019, 07:42

Jak może być coś nie tak z motorem skoro po zdjęciu kufra normalnie działa puszcze kierownice przy tej samej prędkości i jest ok ?? Niemożliwe. Będę jeździł i obserwować póki co . Ale nie wydaje mi się żeby coś było . Na zakręty też wchodzi pewnie zarówno w lewo jak i w prawo nie ma żadnych oporów

Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 908
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: Flanker » niedziela, 5 maja 2019, 07:46

Skoro wiesz lepiej ...
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

Awatar użytkownika
dawfil
Posty: 349
Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
Województwo: G-pomorskie

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: dawfil » niedziela, 5 maja 2019, 07:59

siemano, na dzien dobry proponuje kolejy test: robisz to samo i w momencie pojawiania sie drgan pochylasz sie nad kierownica coraz bardziej, ale jej nie dotykasz. jezeli drgania przejda masz wszystko w normie. ja tak mam jak sie za bardzo wyprostuje (cialo dziala jak zagiel i odciaza przod, ktory myszkuje, przy czym u mnie nie ma drgan narastajacych), a qmpel w rc36II ma tak po zalozeniu kufra. obaj mamy nowe lozyska glowki ramy, on ma nowke opone przod, ja tez mam nie najgorsza i ogolnie nasze bajki sa proste i klada sie do zamkniecia gumy tyl. jezeli nadal bedzie drgalo jak sie bedziesz pochylal, to:


- niewywazenie kola odpada-ma wplyw na podbijanie przodu przy 200

- wstaw moto na central, podloz cos pod kolektory tak, zeby przod byl w powietrzu. kiera powinna sie plynnie obracac jednym, najmniejszym paluszkiem, bez zaciec i oporu. jezeli jest inaczej->lozysko glowki ramy

- moze cos z wahaczem? jakies luzy?

- cisnienie w kolach, zwlaszcza przod





Nie po prostu trochę czytam tu i tam. U góry zamieściłem post jednego gościa z innego forum Jedynie co muszę jeszcze sprawdzić to łożysko główki ramy. Wczoraj sprawdzałem ale nie mogłem znaleźć prostej nawierzchni w kufer naładowałem pełno rzeczy tak że podniósł się przód ale było krzywo . Nie znam się lepiej ale też widzę że w niektórych przypadkach też tak jest. Dlaczego zatem nic się nie dzieje gdy jeżdżę bez kufra?? Gdyby coś było nie tak to czy z kufrem czy bez dałoby się odczuć. Może to są początki nie wiem . Spróbuję się temu przyjrzeć ale póki co dramatyzować nie będę. Jeszcze jedna teoria od motocyklisty :


Ale drgania będą tylko w pewnym zakresie prędkości i pewnie trochę to też to zależy czy akurat przyspieszamy, jedziemy równo czy hamujemy silinikiem. Mi w poprzednim motocyklu drgania pojawiały się gdy puściłem kierwonice przy około 70-80 km/h. Jakby to miało być tak, że drgania są zawsze, a czym szybciej tym gorzej to nikt by nie montował kufra. A i pewnie producenci by coś w tym temacie zrobili (a tak naprawdę to już wymyślili). Przy pewnej prędkości szczyt "klina" powietrza tworzący się za kierowcą wywiera pewną siłę na kufer, powodując opór i zawirowania powietrza na ścianie tego kufra. Siły powstające mogą powodować lekką niestabiloność motocykla o której mówimy. Analogicznie do sytuacji gdy jedziemy z pasażerem. Przy pewnej prędkości szczyt tego klina uderza w czoło kasku pasażera. To jest ten moment kiedy pasażerowi telepie głową. Inny przykład też analogiczny gdy jedziemy za ciężarówką (stosunkowo nie szybko) i też jest takie miejsce i moment, że ciężko utrzymać głowę (wiadomo im lepszy kask tym efekt mniejszy). To jest właśnie powód drgań. Zaburzony przepływ powietrza, a kufer jest dość sztywno zamocowany do stelaża i wszytskie siły przenosi na motocykl. Słyszałem, że wymyślono już specjalne platformy pod kufer. Platforma ta ma pewien minimalny zakres ruchu obortowego prawo, lewo. W ten sposób telepie tylko kufer, a siły przenoszeone na konstrukcje motocykla są o wiele mniejsze. Zauważcie, że jadąc z pasażerem lub dodatkowym bagażem na tylnim siedzeniu, efekt ten jest dużo mniejszy lub nie występuje. Z prostej przyczyny. Kufer jest zasłonięty lub bagaż powoduje jego bardziej opływowy kształt, więc w płaską ściane kufra nie uderza powietrze. Wracając do prędkości jadąc szybciej lub wolniej powietrze inaczej się układa, co powoduje jego inny przepływ w okolicach kufra. Dlatego drgania są tylko w pewnym zakresie prędkości. Ale ładną teorię wymyśliłem

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3491
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: Zdzislaw » niedziela, 5 maja 2019, 08:43

dawfil pisze:.....on ma nowke opone przod, ja tez mam nie najgorsza....


dawfil, tak sobie pomyślałem, jak to przeczytałem, że jeszcze musisz troszkę godzin poświęcić na lekturę forum. Tym razem o przednich oponach w XJRce. Wtedy dowiesz się czegoś ciekawego o tym, co pogrubiłem :) .

Lecz nie wiążę tego z telepaniem przez kufer i jazdą z nim lub bez.

Awatar użytkownika
dawfil
Posty: 349
Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
Województwo: G-pomorskie

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: dawfil » niedziela, 5 maja 2019, 09:04

Dobrze czytam Panie kolego . On ma nówkę oponę która po założeniu kufra telepie motor. Moja opona przód i tył mają niecały tydzień od założenia ;-)

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1796
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: Holender » niedziela, 5 maja 2019, 18:12

Moi dwaj koledzy i ja mamy Givi Maxie 56L, żaden z nas nie zauważył takich objawów. Oddaj motocykl do mechanika.
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
Pershing
Posty: 665
Rejestracja: wtorek, 19 kwietnia 2016, 16:30
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp10 2004
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: Pershing » niedziela, 5 maja 2019, 18:28

Mnóstwo rzeczy ma wpływ na telepanie kierownicą. Przód, olej w lagach, nastawa twardosci, regulacja dobicia i odbicia. Masz nowsze lagi w pelni regulowane. Powietrze w oponach. Tarcze hamulcowe, czy bicia nie mają, łożysko główki ramy, opony, amortyzatory tylnie, luz w wachaczu, szybki zakladane, kufry. Pozycja za kierownicą, chwyt rękoma, tzn. By trzymac luźno nie na sztywno. Po zakupie motocykla z przebiegiem ponad 70 tys wszystko trzeba powolutku sprawdzac, wymieniac. Oczywiście do tego czasu bez szaleństw.
Kontakt 782267431 ;)

Awatar użytkownika
docent
Posty: 104
Rejestracja: niedziela, 11 września 2016, 20:51
Model i rocznik moto.: cb1300 k1300 xjr1300 gts1000
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: docent » niedziela, 5 maja 2019, 20:38

Głupio spytam. A czy napięcie w obu lagach jest jednakowe?? Czy tłumienie jest tak samo ustawione??
dawfil pisze:........... Zauważyłem też że łańcuch mam za mocno naciągnięty - wczoraj naciagalem na centralnej dałem że 3 albo 4 cm luzu a gdy usiadłem to zauważyłem że ciasno .
a jak kołem pokręcisz to łańcuch czasem lekko nie haczy o zębatkę??

Awatar użytkownika
dawfil
Posty: 349
Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
Województwo: G-pomorskie

Re: Trzęsie, telepie kierownicą.

Postautor: dawfil » poniedziałek, 6 maja 2019, 00:20

Tak było wcześniej haczyla. Łańcuch został wymieniony wraz z zębatkami . No to jak to możliwe że bez kufra jest w porządku ?? Ja nie chcę się wymadrzac i nie robię tego ale jeżeli wiesz że Moto pracuje o niebo lepiej po wymianie kilku rzeczy trzyma się perfekcyjnie zakrętów drogi: ze względu na nowe ogumienie i dowiadujesz się od ludzi ze mam do mechanika go kierować bo jest nie do jazdy to oburza mnie ten fakt. Ale trzeba to przyjmować wszystko na siebie wiem dlatego sprawdzę amorki . Jedna rzecz która zauważyłem w drodze do pracy jest to że gdy kupiłem moto wydawało mi się że czułem bardziej nierówności na drodze. Po zamontowaniu kufra czuje jak Moto faluje ( a może to błędne określenie ) tak jakby każda dziure czy nierówność brał na siebie i ja tego nie czuje. I może właśnie w tym jest problem . Poczytam na forum jak to zrobić bo nie mam zielonego pojęcia . Zdaje mi się że muszę amorki usztywnić skoro cały problem pojawia się gdy obciaze tyłek yamaszki. Dziś spróbuję wreszcie sprawdzić łożysko główki ramy u mnie są nierówności wszędzie a nie mam podnośnika tylko pasażerkę która usiądzie z tyłu by się kierownica uniosła i sprawdzić te odchyły , szarpniecia czy rzeczywiście istnieją


Wróć do „Zawieszenie i koła.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość