Półka z lagami

Pytania i /lub rozwiązania problemów z zawieszeniem i kołami.
nit

Półka z lagami

Postautor: nit » środa, 12 lutego 2014, 19:56

Włożyłem dziś wilbersy długość 41,2 stare miały 41
włożyłem w półkę na równo
a potem zacząłem patrzeć na obrazki instrukcji obsługi(po niemiecku) i każą wystawić minimalnie nad półkę, po co :?:
korki regulacji wykrecone na maxa i jeśli wysune lagi korki dotkną kierownicy
jeśli wysuwać to po co
jeśli wkręcić niebieskie korki to ile i czy w ogóle
pytań zbyt dużo
czasu coraz mniej :-|

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » środa, 12 lutego 2014, 20:12

Zrób jak było przedtem, czyli zapewne laga na równo z półką, korki wystają.

Niebieskimi regulujesz sobie siłę tłumienia, to to musisz sobie doświadczalnie wyregulować- wykręcone na maxa- tłumienia zero, wkręcone na max- zawieszenie sztywne.

nit

Postautor: nit » środa, 12 lutego 2014, 20:39

Niemiecki obrazek mówi o wystawieniu nad półkę i ja też miałem 4mm wysawione
mogę wstawić tak jak było i wkręcić powiedzmy do połowy korki
zdecydowałem tak ponieważ poprzednia 655 kiera była wysoka i wąska, wsuniete lagi moto obniżyły
teraz kiera 755 i obniżona wiec wysuwajac lagi przypuszczam że znacznie odczuje położenie po tych wszystkich zabiegach

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » środa, 12 lutego 2014, 22:02

Niebieskie korki reg.wstępnego napięcia spręźyny.
Jak dasz olej 15 w to te niebieskie na drugą - trzecią kreskę, regulację Zdzichu opisał wkręcając utwardzasz, lagi równo z półką, korki wystają

nit

Postautor: nit » środa, 12 lutego 2014, 22:16

Holender juz mi wytłumaczył
czyli wkrece 2 kreski półki na zero

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » środa, 12 lutego 2014, 22:25

Tylko pamiętaj, żeby najpierw wkręcić cały dynks w lagę jak trza i zaś ją skręć- półkę z lagą, nie na odwrót :) .

nit

Postautor: nit » czwartek, 13 lutego 2014, 20:36

Na podzialce bylo 7 kresek wkrecilem dwie

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » czwartek, 13 lutego 2014, 20:50

A ile ważysz?

nit

Postautor: nit » czwartek, 13 lutego 2014, 20:55

Obecnie 82 po dobrym zarciu
ale dobrze sie trzaskam ;)
15w+nowe progresy

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » czwartek, 13 lutego 2014, 21:29

Ustaw na trzecią od góry

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 13 lutego 2014, 21:46

Ja mam tak ustawione i jest ok, ważę 60 więcej jak *nit :) .

Awatar użytkownika
jacekxjr78
Posty: 598
Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Paryz / krakow

Postautor: jacekxjr78 » czwartek, 13 lutego 2014, 21:50

Zdzisław pisze: ważę 60 więcej



zdzisiu czym cie mama karmila/ :shock:

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 13 lutego 2014, 21:50

Szczawiem z nasypu kolejowego i Mirabelkami z rowu przy drodze :) .

A tak na serio to: [url=http://pl.wikipedia.org/wiki/Niedoczynność_tarczycy]Klik.[/url]

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » czwartek, 13 lutego 2014, 22:00

Ja mam na drugą od góry a tył ma max odkąd plecak stał się przyczepą ( nie chciało mi się przestawiać)
Czasami lekko podskakuje na nierównościach ale lubię twardo,a po zmianie na progresy robi się trochę kanapa

nit

Postautor: nit » piątek, 14 lutego 2014, 09:26

Ustawię na 4 od góry i jak coś po jazdach próbnych dokręcę jeszcze 1

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » piątek, 14 lutego 2014, 09:33

Masz na głównej tutorial o ustawieniu zawieszenia do pobrania

nit

Postautor: nit » piątek, 14 lutego 2014, 09:41

Przeczytałem
dzięki

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1796
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » piątek, 14 lutego 2014, 12:04

Prawda jest taka, że każdy musi dostosować ustawienia do swojej wagi i preferowanego stylu jazdy. Ale to w sumie tylko napięcie wstępne. Gdyby jeszcze doszły tłumienia od i dobicia, to dopiero była by zabawa :-) . Dwa lata temu kumpel przy beemce na każdym postoju kręcił tymi wszystkimi śrubkami i ukręcić nie mógł.
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » piątek, 14 lutego 2014, 16:16

Bo jak był z przodu resor piórowy to komuś przeszkadzało, nawymyślali i się człek męczyć musi
:mrgreen:

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1796
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » piątek, 14 lutego 2014, 16:54

:zdrowko:
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

nit

Postautor: nit » sobota, 15 lutego 2014, 10:03

:mrgreen:

Awatar użytkownika
pioro
Posty: 1403
Rejestracja: czwartek, 16 stycznia 2014, 16:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2013
Województwo: Z-zachodniopomorskie
Lokalizacja: Dania

Postautor: pioro » sobota, 15 lutego 2014, 10:33

farba pisze:Bo jak był z przodu resor piórowy to komuś przeszkadzało, nawymyślali i się człek męczyć musi
:mrgreen:


Nooo bardzo proszę się od piór odpierzyć ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kiedyś się ogarnę, ale jeszcze nie czas na takie wybryki.

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » środa, 19 lutego 2014, 10:26

Holender pisze:Gdyby jeszcze doszły tłumienia od i dobicia, to dopiero była by zabawa


potwierdzam: neverending story często kończące się frustracją i ...a mam to w dupie, źle nie jest.
dlatego jestem zwolennikiem przycisków a la bmw.
bye

balth

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1796
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » środa, 19 lutego 2014, 21:16

balth pisze:dlatego jestem zwolennikiem przycisków a la bmw


Nie obraził bym się za taki pakiecik w lokomotywce ;-) :-)
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » środa, 19 lutego 2014, 22:13

da się to zamontować. Nową FJRę można z takim cudem zakupić i z tego co wiem (ale nie jest to 100% źródełko wiedzy) to robi to jakiś podwykonawca dla Yamy.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
jacekxjr78
Posty: 598
Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Paryz / krakow

Postautor: jacekxjr78 » wtorek, 30 września 2014, 18:00

wymienilem lozyska glowki ramy , wszystko ladnie poskrecalem za doszlo do skrecania lag otoz jedna weszla jak trzeba natomiast druga jest przesunieta o jakies 3-4 mn o co chodzi? dodam ze wczesniej wszystko bylo ok zglupialem :shock:

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » wtorek, 30 września 2014, 18:30

co to znaczy, że jest przesunięta? Jedna dłuższa od drugiej, czy koło przednie Ci nie pasuje do zacisku?
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
jacekxjr78
Posty: 598
Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Paryz / krakow

Postautor: jacekxjr78 » wtorek, 30 września 2014, 18:39

sorki nie sprecyzowalem laga nie wchodzi luzno w gorna polke trzeba ja dosyc mocno naciagnac coby wskoczyla w polke, ogolnie wszystko gra i buczy tylko niewiem z czego to przesuniecie sie wzielo

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 30 września 2014, 21:32

Jak skręcisz główkę to wtyknij lagi w dolną półkę, skręć deko i nałóż na to wszystko górną półkę. Zaś skręcaj jak trza. A jak nie pasi, to coś jest nie tak.

Awatar użytkownika
Davidson
Posty: 260
Rejestracja: wtorek, 1 kwietnia 2008, 22:01
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Postautor: Davidson » wtorek, 30 września 2014, 22:32

jak u mnie nie pasiło to...
...zmieniałem dolną półkę bo była walnięta.
objaw miałem ten sam :-/
Obrazek
"Co ma być to będzie, a jak już będzie...
... to trzeba się z tym zmierzyć"


Wróć do „Zawieszenie i koła.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości