Opony

Pytania i /lub rozwiązania problemów z zawieszeniem i kołami.
Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » środa, 22 października 2014, 20:40

P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » środa, 22 października 2014, 20:54

Heheh, wydało się :) .

GhostDog
Posty: 2811
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » czwartek, 23 października 2014, 07:23

Zdzisław pisze:https://www.youtube.com/watch?v=AWWUKc46VZA&feature=youtu.be


ja pierdolę, pod figurką? Pójdziesz do piekła jak nic!

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » czwartek, 23 października 2014, 10:49

GhostDog pisze:ja pierdolę, pod figurką? Pójdziesz do piekła jak nic!

:rotfl: :rotfl:

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 23 października 2014, 13:52

GhostDog pisze:
Zdzisław pisze:https://www.youtube.com/watch?v=AWWUKc46VZA&feature=youtu.be


ja pierdolę, pod figurką? Pójdziesz do piekła jak nic!


W niebie mnie nie zechcą i tak ;-) .

....To jest tradycyjne miejsca palenia laczków....

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » czwartek, 23 października 2014, 16:27

Proszę mi wyjaśnić jak to się robi samochodem bo nie ogarniam - gaz- hamulec.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
czez
Posty: 1216
Rejestracja: wtorek, 15 kwietnia 2014, 19:11
Model i rocznik moto.: XR
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Deptak
Kontaktowanie:

Postautor: czez » czwartek, 23 października 2014, 17:13

q...wa rak płuc...
ftw

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 5575
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » czwartek, 23 października 2014, 17:20

Z tylnym napędem to hyba cisniesz hebel do podłogi i gaz tyz. Tylne hamulce chyba nie są na tyle silne żeby się oprzeć. Ale mogę się mylić.

ALIGATOR

Postautor: ALIGATOR » czwartek, 23 października 2014, 17:36

dobrze jarek prawi gaz do końca a hamulcem kontrolujesz czy stoisz w miejscu albo delikatnie popuszczasz i posuwasz się powili do przodu tworząc kreski dłuuuugie :) z pewnym kolesiem parę gum tak się skopciło w GS-ie ehhh stare czasy

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » czwartek, 23 października 2014, 18:07

No to tylne hamulce też dostają w dupę i to nieźle.
ALIGATOR pisze:z pewnym kolesiem parę gum tak się skopciło w GS-ie ehhh stare czasy

Ja pisałem o autach. Chyba że GS to auto. Nie znam sie. O przepraszam wuja google podpowiedział ze jest Lexus i Citroen GS
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
czez
Posty: 1216
Rejestracja: wtorek, 15 kwietnia 2014, 19:11
Model i rocznik moto.: XR
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Deptak
Kontaktowanie:

Postautor: czez » czwartek, 23 października 2014, 18:45

auto do drzewa trza wiązac i juz
ftw

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 23 października 2014, 19:52

I gajowy oskarży Cię o nielegalną wycinkę drzew. Po za tym Cytroen GS ma napęd na przód i się nie liczy.

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 5575
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » piątek, 24 października 2014, 08:07

artur pisze:No to tylne hamulce też dostają w dupę i to nieźle.
a co NIE dostaje?

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » piątek, 24 października 2014, 10:02

JAREK pisze:Z tylnym napędem to hyba cisniesz hebel do podłogi i gaz tyz.

Gaz na pewno w podłogę, ale hamulec niekoniecznie. Albo by się spaliły (hamulce), albo uniemożliwiały palenie gum. Haczyk polega na tym, że przód łapie wcześniej i mocniej niż tył, dlatego hamulec właśnie lekko ciśniemy.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » piątek, 24 października 2014, 10:11

A cóż mamy zrobic, jeżeli chcemy spalić tylne lacze, a mamy Audi :?: .... musi być z napędem quattro.

MoSZna tySZ spolić wsyskie ctyry, kryncONc bONczki: Łutututututu.

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » piątek, 24 października 2014, 10:33

Ruskie palenie gumy chłodzone cieczą (błotem) :mrgreen: https://www.youtube.com/watch?v=2e2SnzVNNtM
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
rkluczyk
Posty: 1333
Rejestracja: czwartek, 31 stycznia 2008, 21:06
Model i rocznik moto.: Motorynka
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Wągrowiec
Kontaktowanie:

Postautor: rkluczyk » piątek, 24 października 2014, 10:56

Wszystkim miłośnikom kończenia posezonowego laczków podpowiem, że resztki gumy z tablicy i zadupka doskonale zmywa wóde 40, nieszkodząc lakierowi.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » piątek, 24 października 2014, 11:06

rkluczyk pisze:Wszystkim miłośnikom kończenia posezonowego laczków podpowiem, że resztki gumy z tablicy i zadupka doskonale zmywa wóde 40, nieszkodząc lakierowi.


Dziękujemy za podpowiedź, ale wódę 40 to chyba lepiej w gardło wlać, tzn piję bo lubię :?: 8-) . Mi po ostatnim(2 lata temu) pomogła nafta i ekstrakcyjna, na wykończenie- zeskrobywałem z wahacza, nadkola, zakola....

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » niedziela, 26 października 2014, 21:51

A przypaloną podeszwę do tłumika?
Gdyby była zrobiona z opony?
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
Mir
Posty: 398
Rejestracja: czwartek, 9 lutego 2012, 00:01
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Mir » wtorek, 18 listopada 2014, 18:51

Przeczytałem wszystkie strony tego działu i... dalej jestem głupi. Prosiłbym więc o sugestię, którą z niżej przedstawionych opon mógłbym zakupić. Nie upieram się przy tych dwóch mogą być jakieś inne propozycje. Dodam, iż rocznie robię ok. 10-15 kkm głównie turystycznie choć prawa łapka lubi się wygiąć w dół (jakkolwiek to brzmi :-P ). Dodatkowo sporo jazdy miejskiej na odcinkach niekoniecznie pozwalających na dobre nagrzanie opony. Porady proszę bo ja się nie znam...

Michelin 180/55zr17 Pilot Road 3
180/55ZR17 Michelin Pilot Power (73W) DOT:xx13
Nigdy nie wiesz, jak silny jesteś, dopóki bycie silnym nie stanie się jedynym wyjściem, jakie masz.

Awatar użytkownika
pioro
Posty: 1403
Rejestracja: czwartek, 16 stycznia 2014, 16:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2013
Województwo: Z-zachodniopomorskie
Lokalizacja: Dania

Postautor: pioro » wtorek, 18 listopada 2014, 21:02

O PR3 słyszałem tylko opinie ale cały sezon przejeżdziłem na PR4 (18200 km) wrażenia super i rzeczowo opisał Bitels tutaj więc nie mam co się powtarzać. Gorąco polecam chociaż tylna opona już ma się ku końcowi.
Kiedyś się ogarnę, ale jeszcze nie czas na takie wybryki.

Awatar użytkownika
Mir
Posty: 398
Rejestracja: czwartek, 9 lutego 2012, 00:01
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Mir » wtorek, 18 listopada 2014, 22:39

Dzięki, doczytałem i chyba to jest najlepsza opcja.
Nigdy nie wiesz, jak silny jesteś, dopóki bycie silnym nie stanie się jedynym wyjściem, jakie masz.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » środa, 19 listopada 2014, 00:51

Moim zdaniem PR2(zajechane 2x tył+1x przód) ew. PR4, tutaj nic nie zajechałem. Metzelera M5 zaszurgałem w tym roku i się zawiodłem na tego typu oponach, ale... u Nas nie ma winkli, może przez to.... P0 tym co mam teraz na tyle - Z8 będzie pewnie PR4 jak dożyję :) .

Awatar użytkownika
cleaner
Posty: 346
Rejestracja: czwartek, 21 stycznia 2010, 12:35
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: cleaner » środa, 19 listopada 2014, 09:22

Ja bym dołożył do tego jeszcze Pirelli Angel ST albo GT

Ja mam taką na przodzie i moim zdaniem daje radę
I'd rather be riding my motorcycle thinking about God than sitting in church thinking about my motorcycle.

Obrazek

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » środa, 19 listopada 2014, 19:47

Mir pisze:180/55ZR17 Michelin Pilot Power (73W) DOT:xx13

B. dobra opona, super trzyma na sucho i mokro, bo sportowa i dzięki temu również szybko znika, u mnie 8400 km i druty (nie palę, również gumy) :-P . Miałem ją tylko na tyle, niech dopiszą coś więcej Ci co mieli komplet, np. Tomson.

Awatar użytkownika
Mir
Posty: 398
Rejestracja: czwartek, 9 lutego 2012, 00:01
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Mir » czwartek, 20 listopada 2014, 13:34

Piotr_MC_85 pisze:B. dobra opona, super trzyma na sucho i mokro, bo sportowa i dzięki temu również szybko znika, u mnie 8400 km i druty (nie palę, również gumy)


No właśnie...a ja to bym chciał żeby przy tych właściwościach jeszcze wytrzymała była i starczyła na dużo dłużej
Nigdy nie wiesz, jak silny jesteś, dopóki bycie silnym nie stanie się jedynym wyjściem, jakie masz.

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » piątek, 21 listopada 2014, 18:28

.a ja to bym chciał żeby przy tych właściwościach jeszcze wytrzymała była i starczyła na dłużej

OLNY Pilot Road, wytrzymałość Pilot Power X2 - tak słyszałem/czytałem, bo moje PR2 mają dopiero 7 kkm i niewiele zużycia widać na tyle a z przodu jeszcze mniej.

Awatar użytkownika
Unfamiliar
Posty: 1449
Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: PL

Postautor: Unfamiliar » sobota, 22 listopada 2014, 15:40

Metzy mają 12kkm i połowę bieżnika z tyłu, 2/3 z przodu.
***** ***

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » niedziela, 30 listopada 2014, 03:57

na PR2 mam nakręcone na tę chwilę ok. 24 tys km. Jakieś pytania ?
hubertm

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » niedziela, 30 listopada 2014, 06:42

hubertm pisze:na PR2 mam nakręcone na tę chwilę ok. 24 tys km. Jakieś pytania ?


Od 2007 roku :?: :) .


Wróć do „Zawieszenie i koła.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości