Cały przód: koszty/sprawdzanie główki

Pytania i /lub rozwiązania problemów z zawieszeniem i kołami.
bulkia

Cały przód: koszty/sprawdzanie główki

Postautor: bulkia » poniedziałek, 6 lutego 2017, 18:02

W mojej okolicy jest rozbita XJR 1300 2006, rozwalony przód. Koleś krzyknął na pierwszy rzut 6.5k, wspomniał też że jak ją naprawi to będzie stała za 10. tak się zastanawiam czy warto? Sam bym ją składał więc koszty mechanika odejdą ale czy będą aż tak duże że warto? Właściwie to wiem że warto bo bym jeździł własnoręcznie zrobioną ale czy się opłaca bo jak wiecie nie wszystko co warto się opłaca, nie wszystko co się opłaca warto, ale dla XJR i pracy przy niej warto xD
Jakie rzeczy sprawdzać w takiej nie typowej sytuacji gdy wiem w jaki sposób został uszkodzony motocykl.
Jakie są koszty całego przodu rozwalona jedna laga ale gdy chciałbym 2 nowe/używane, zegary całe, owiewka cała.
W jaki sposób sprawdzić czy główka, rama prosta, rozbierać do naga i przykładać jakieś kantówki czy co bo nie czytałem opisów takich sytuacji z resztą w takiej sytuacji chyba w 3 płaszczyznach trzeba xyz.
A jak będzie krzywa to nie jestem zainteresowany.
Po foto podskoczę jak będę miał chwilę po robocie na tygodniu, powinien mi pozwolić wziąć do wyceny

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4210
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: Cały przód: koszty/sprawdzanie główki

Postautor: artur » poniedziałek, 6 lutego 2017, 18:28

bulkia pisze:W jaki sposób sprawdzić czy główka, rama prosta, rozbierać do naga i przykładać jakieś kantówki czy co bo nie czytałem opisów takich sytuacji z resztą w takiej sytuacji chyba w 3 płaszczyznach trzeba xyz.

Sprawdzanie ramy i główki odbywa się raczej laserowo w wyspecjalizowanym warsztacie. Nie pamiętam dokładnie cen. Z 9 lat temu to robiłem i plus minus - transport 200zł (150 km), sprawdzenie coś 300-400zł. To sprawdzenie. Natomiast jeżeli chcesz prostować to silnik z ramą. Czyli bez kół i przedniego zawieszenia i prostowanie ma inną większą cenę. Nie wiem jaką ale myślę że X 2
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie


Wróć do „Zawieszenie i koła.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości