DZiwne objawy!!!!

Pytamy i/lub rozwiązujemy problemy z silnikiem, sprzęgłem, skrzynią biegów.
tomek8419

DZiwne objawy!!!!

Postautor: tomek8419 » niedziela, 13 grudnia 2009, 10:49

Witam
Mam pewien problem z Yamaha XJR 1200 1999r a w zasadzie nie ja tylko mój kolega.
w skrócie opisze o co dokładnie chodzi. Moto wyżej wymienione od paru dni ma objawy dziwnej mocy a wiec moc nagle spadła co da się odczuć czy kręceniu manetką np ruszam 1 wrzuca się na 2 i przy wolnej jeździe gdy dodaje się gazu to XJR jest zamulona i trzęsie moto?? tak samo jest przy wrzucaniu innych biegów??? Dokładnie nie wiem o co chodzi czy trzeba synchronizacji gaźników!!! czy może to jakiś inny powód nagłej utraty mocy??
Jak ktoś miał podobne objawy proszę o pomoc.

Solar

Postautor: Solar » niedziela, 13 grudnia 2009, 12:02

A sprawdzaliscie czy gada na wszystkie garki(po temperaturze poszczegolnych kolektorow).Jezeli by sie okazalo ze ktoras rura jest zimna to sprawdzic swiece czy jest zalana jesli tak to moze to oznaczac ze sie skonczyla .

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » niedziela, 13 grudnia 2009, 13:55

tomek8419 pisze:XJR 1200 1999r

..za mało o 100 cm3 i to pewnie jest ta przyczyna motocykla z tego rocznika ;-)
tak na serio, obstawiam wersję Solara. 2 miesiące temu w już nie-mojej XJ'tce tak się stało. Jedna świeca wymieniona i po sprawie. A przy zapalaniu chodziła jak traktor albo stary Ford Transit :mrgreen:
hubertm

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » niedziela, 13 grudnia 2009, 18:37

Świeca albo paliwa nie dostaje na którys gar.
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

tomek8419

Postautor: tomek8419 » niedziela, 13 grudnia 2009, 21:52

HM......... sprawdzę na dniach i dam znać jakie były tego przyczyny!!! Na razie dzięki za informacje....Tylko jak to nie będzie to co wyżej wymieniliście to jestem ciekaw jaka inna będzie przyczyna...

edwin

Postautor: edwin » niedziela, 13 grudnia 2009, 21:53

regulacja i czyszczenie nie koniecznie w tej kolejności

a w 1999 nie produkowali już 1200

pawelxjr

Postautor: pawelxjr » poniedziałek, 14 grudnia 2009, 10:55

A może zmień stację paliw.

MooH8

Postautor: MooH8 » wtorek, 15 grudnia 2009, 22:04

Miałem takie objawy. Filtr paliwa (ten który masz przymocowany do kranika) pokazał kolano i niestety cały syf z dna baku szedł prosto do gaźników. Po wyczyszczeniu gaźników i synchronizacji wszystko wróciło do normy.


Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości