"tłoczek sprzegła"
- Piotr_MC_85
- Posty: 1581
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Re: "tłoczek sprzegła"
Jako że temat gorący też tam zajrzałem po 2,5 roku i 10 kkm w pompie był gnój, a na tloczku ruda tańczyła jak szalona.
Po zalaniu nowym płynem nie odpowietrzałem, zobaczymy czy grawitacja zrobi swoje.
Po zalaniu nowym płynem nie odpowietrzałem, zobaczymy czy grawitacja zrobi swoje.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Łoker
- Posty: 103
- Rejestracja: piątek, 7 października 2011, 12:27
- Model i rocznik moto.: XJR 1200 1997
- Województwo: L-lubelskie
- Lokalizacja: Włodawa
Re: "tłoczek sprzegła"
A ja jeszcze się nie uporałem z tematem. Teraz jak na złość zamowiony przewód dokoła świata rundę chyba najpierw robi zanim dotrze do mnie
I co grawitacja ogarnęła sama robotę?
I co grawitacja ogarnęła sama robotę?
- Piotr_MC_85
- Posty: 1581
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Re: "tłoczek sprzegła"
Jeszcze nie sprawdzałem, motór w trakcie korekcji luzów zaworowych, nie mam na tyle czasu żeby zrobić to w jeden, dwa dni, tylko po trochę i nie co dzień, poza tym robię to pierwszy raz i trochę się schodzi.
- Piotr_MC_85
- Posty: 1581
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Re: "tłoczek sprzegła"
Jednak grawitacja sobie nie poradziła z odpowietrzeniem wysprzeglika , mimo jego odkręcenia i ustawieniu tak aby powietrze mogło ujść, pukaniu rękojeścią wkrętaka ni cholery. Co nie zmienia faktu że trzykrotne odkręcenie odpowietrznika było w jakimś stopniu uciążliwe. Składane na starych gumkach, posmarowałem smarem odpornym na wyplukiwanie wodą zobaczymy czy lepiej zniesie próbę czasu.
- Łoker
- Posty: 103
- Rejestracja: piątek, 7 października 2011, 12:27
- Model i rocznik moto.: XJR 1200 1997
- Województwo: L-lubelskie
- Lokalizacja: Włodawa
Re: "tłoczek sprzegła"
Przyszedł wreszcie przewód sprzęgła Hel w oplocie. Zamówiłem z gmoto.pl i o ile paczka i sama transakcja ok o tyle czas oczekiwania po chuju fest -12dni. Miało być 4. Jutro biorę się za robotę i mam nadzieję że wreszcie się z tym zakalcem uporam
- farba
- Posty: 2647
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Re: "tłoczek sprzegła"
Przy okazji zmiany oleju wyczyściłem wysprzęglik, wypłukałem układ, wymieniłem płyn .
Uszczelka wytrzyma do kolejnej wymiany płynu.
@Piotruś to u mnie po 5 latach takiego błota w środku nie było , tłoczek łapał minimalne przycięcia na syfie pod uszczelką przeciwpyłową.
Do wyczyszczenia powierzchni cylindra idealnie spisuje się stalowa wełna 00 dostępna na stoiskach malarskich.
Uszczelka wytrzyma do kolejnej wymiany płynu.
@Piotruś to u mnie po 5 latach takiego błota w środku nie było , tłoczek łapał minimalne przycięcia na syfie pod uszczelką przeciwpyłową.
Do wyczyszczenia powierzchni cylindra idealnie spisuje się stalowa wełna 00 dostępna na stoiskach malarskich.
Ostatnio zmieniony piątek, 22 maja 2020, 13:56 przez farba, łącznie zmieniany 1 raz.
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
Re: "tłoczek sprzegła"
Łoker pisze:Przyszedł wreszcie przewód sprzęgła Hel w oplocie. Zamówiłem z gmoto.pl i o ile paczka i sama transakcja ok o tyle czas oczekiwania po chuju fest -12dni. Miało być 4. Jutro biorę się za robotę i mam nadzieję że wreszcie się z tym zakalcem uporam
Trza było zamawiać u producenta. Ostatnio przyszedł na drugi dzień od złożenia zamówienia.
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
- Piotr_MC_85
- Posty: 1581
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Re: "tłoczek sprzegła"
Widzisz farba a tu tylko 10 tysi w 2 lata i taki gnój, jakbym nie miał przestoju pewnie bym nie zajrzał aż nie pocieknie. Nie ma co lekceważyć.
- Łoker
- Posty: 103
- Rejestracja: piątek, 7 października 2011, 12:27
- Model i rocznik moto.: XJR 1200 1997
- Województwo: L-lubelskie
- Lokalizacja: Włodawa
Re: "tłoczek sprzegła"
Trza było zamawiać u producenta. Ostatnio przyszedł na drugi dzień od złożenia zamówienia.[/quote]
Trza było trza było ale się tak nie zrobiło
Założone wszystko jeszcze raz i k...wa dalej to samo ale chyba mam przyczynę. Oglądając wszystko po raz uj wie który już, namierzyłem maluńki wyciek albo nawet pocenie się na gwincie odpowietrznika. Wymieniłem na nowy i dalej to samo. Są jakby delikatne wżery na dole gwintu w tym dołku co styka się z powierzchnią stożka odpowietrznika. Czy to może być przyczyną? I co teraz? Nowy wysprzęglik?
Trza było trza było ale się tak nie zrobiło
Założone wszystko jeszcze raz i k...wa dalej to samo ale chyba mam przyczynę. Oglądając wszystko po raz uj wie który już, namierzyłem maluńki wyciek albo nawet pocenie się na gwincie odpowietrznika. Wymieniłem na nowy i dalej to samo. Są jakby delikatne wżery na dole gwintu w tym dołku co styka się z powierzchnią stożka odpowietrznika. Czy to może być przyczyną? I co teraz? Nowy wysprzęglik?
- Łoker
- Posty: 103
- Rejestracja: piątek, 7 października 2011, 12:27
- Model i rocznik moto.: XJR 1200 1997
- Województwo: L-lubelskie
- Lokalizacja: Włodawa
Re: "tłoczek sprzegła"
Uporałem się z wyciekami wszelkimi. Wysprzeglik rozbierany składany kilka razy, wszystko niby dobrze. Po raz milionowy odpowietrzyłem sprzegło i huj, nic nie pomogło. Teraz objaw twardej klamki i po wcisnieciu bieg wchodzi a koło nie kreci. Czy możliwe że jest tak zapowietrzone? Masakra jakaś Czy przy zdjętym wysprzegliku da się wcisnąć ręcznie popychacz? I jeśli tak to ile powinien wejść mniej więcej? Próbowałem u siebie za pomocą drewnianego klocka to jest takie pyknięcie ze 2mm może. Juz myślę że może coś po drugiej stronie dało ciała i najzwyczajniej wysprzęglik nie daje rady pchnąć popychacza. Pomysły?
- Łoker
- Posty: 103
- Rejestracja: piątek, 7 października 2011, 12:27
- Model i rocznik moto.: XJR 1200 1997
- Województwo: L-lubelskie
- Lokalizacja: Włodawa
Re: "tłoczek sprzegła"
Pany...
Pomożecie?
Pomożecie?
- Tomson
- Posty: 2008
- Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2010, 20:41
- Model i rocznik moto.: Yamaha xjr 1300 turbo
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Żyrardów
Re: "tłoczek sprzegła"
No Panowie, pomóżcie! Wiem, że jest tu wielu takich co się znają. Pomóżcie chłopakowi.
-
- Posty: 2878
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
- Model i rocznik moto.: RP02
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Mordor i okolice
Re: "tłoczek sprzegła"
Może w samym sprzęgle jest coś nie halo?
Re: "tłoczek sprzegła"
Co znaczy „objaw twardej klamki”?
Klamka jest za twarda i trudno ja wcisnac czy normalnie jak zawsze?
Zrzuc moto z centralki i wrzuc 1ke, zobacz czy sprzeglo jest rozlaczone i da sie przeturlac moto bez dotykania klamki.
Napisz czy jak wcisniesz klamke z zapieta 2ka to sprzeglo wysorzegla i mozesz moto przestawic.
Odkrec wysprzeglik i wycisgnij pret. Dprawdz na szybie czy jest prosty. Wloz go spowrotem.
Nie przykrecajac wysprzeglika wcisnij tlok do konca. Nacisnij klamke 2-3 razy xobacz czy wychodzi.
Napisz co sie dzieje..
Klamka jest za twarda i trudno ja wcisnac czy normalnie jak zawsze?
Zrzuc moto z centralki i wrzuc 1ke, zobacz czy sprzeglo jest rozlaczone i da sie przeturlac moto bez dotykania klamki.
Napisz czy jak wcisniesz klamke z zapieta 2ka to sprzeglo wysorzegla i mozesz moto przestawic.
Odkrec wysprzeglik i wycisgnij pret. Dprawdz na szybie czy jest prosty. Wloz go spowrotem.
Nie przykrecajac wysprzeglika wcisnij tlok do konca. Nacisnij klamke 2-3 razy xobacz czy wychodzi.
Napisz co sie dzieje..
- farba
- Posty: 2647
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Re: "tłoczek sprzegła"
@ Łoker z twojego opisu wynika że gdzieś jest powietrze , sprawdź jak poprowadzony jest przewód .
Pompa jest w stanie odpowietrzyć się sama , z siłownika musisz powietrze wypchnąć a z przewodu musi samoczynnie ulecieć do pompy ,jeśli gdzieś zrobi się syfon to w najwyższym punkcie stanie bąbel i będzie komentował ciśnienie (miękka klamka ,brak wysuwu siłownika pod obciążeniem sprężyny sprzęgła)
Telefon do nie masz chyba ?
Pompa jest w stanie odpowietrzyć się sama , z siłownika musisz powietrze wypchnąć a z przewodu musi samoczynnie ulecieć do pompy ,jeśli gdzieś zrobi się syfon to w najwyższym punkcie stanie bąbel i będzie komentował ciśnienie (miękka klamka ,brak wysuwu siłownika pod obciążeniem sprężyny sprzęgła)
Telefon do nie masz chyba ?
- artur
- Posty: 4219
- Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
- Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
- Województwo: P-wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: "tłoczek sprzegła"
No tak ale z tego co zrozumiałem, klamka jest twarda. Tak?
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie
Re: "tłoczek sprzegła"
Tez tak zrozumialem. Ponadto z opisu wynika ze po wlaczeniu biegu i puszczeniu klamki sprzegla kolo sie nie kreci, czyli sprzeglo jest rozlaczone
- Łoker
- Posty: 103
- Rejestracja: piątek, 7 października 2011, 12:27
- Model i rocznik moto.: XJR 1200 1997
- Województwo: L-lubelskie
- Lokalizacja: Włodawa
Re: "tłoczek sprzegła"
No to jeszcze raz od początku.
Wysprzeglik, pompa sprzęgła na nowych gumkach, wszystko chodzi gładko lekko i bez zacięć.nowy przewód w oplocie. Poprowadzony prawidłowo. Odpowietrzanie w sposób tradycyjny i od dołu nic nie pomogło. Odpowietrzanie na odkręconym wysprzęgliku tak samo. Początkowo objaw był taki, że klamka była twardsza niż zwykle (dało się wciskać), bieg wchodził a koło od razu zaczynało kręcić jeszcze bez jej puszczenia. Rozbieranie i skladanie znowu wszystkiego, odpowietrzanie i dupa. Klamka nadal tak samo twardsza niż zwykle, jedynka wchodzi z szarpnięciem jak zawsze a koło nie kręci wogóle (chyba że je nogą pokulam). I tak jest już cały czas pomimo odpowietrzania milon razy na różne sposoby. Przy odkręconym wysprzęgliku klamka i sam tłoczek pracują poprawnie i gładko. Teraz przy wciskaniu klamki mam wrażenie, że tłoczek nie daje rady pchnąć preta/popychacza bo opór klamki jakby się zwiekszał w miarę jej docisku. Czy sam pręt bez wysprzęglika da się wcisnąć ręcznie? Ja nie moge. Amoże to wina oleju? Wymieniłem motul na motul z btego samego sprawdzonego źródła.
Nie wiem Panowie jak to prościej wytłumaczyć. Mechanik ze mnie żaden ale pierdoły zawsze dłubałem sam, wysprzęglik też już robiłem i wtedy było bez problemu. Może wina jest w samym sprzęgle jak było wspomniane tylko co się zesrało skoro do końca moto normalnie jezdziło. Nigdy tam nie zaglądałem. Dwa razy zdarzyło mi się, że przy większych prędkościach i odkręceniu na maxa miałem uślizg, czyli obroty w górę a moto nie przyspieszało, ale przy normalniej jeździe było ok więc się tym nie przejmowałem.
Wysprzeglik, pompa sprzęgła na nowych gumkach, wszystko chodzi gładko lekko i bez zacięć.nowy przewód w oplocie. Poprowadzony prawidłowo. Odpowietrzanie w sposób tradycyjny i od dołu nic nie pomogło. Odpowietrzanie na odkręconym wysprzęgliku tak samo. Początkowo objaw był taki, że klamka była twardsza niż zwykle (dało się wciskać), bieg wchodził a koło od razu zaczynało kręcić jeszcze bez jej puszczenia. Rozbieranie i skladanie znowu wszystkiego, odpowietrzanie i dupa. Klamka nadal tak samo twardsza niż zwykle, jedynka wchodzi z szarpnięciem jak zawsze a koło nie kręci wogóle (chyba że je nogą pokulam). I tak jest już cały czas pomimo odpowietrzania milon razy na różne sposoby. Przy odkręconym wysprzęgliku klamka i sam tłoczek pracują poprawnie i gładko. Teraz przy wciskaniu klamki mam wrażenie, że tłoczek nie daje rady pchnąć preta/popychacza bo opór klamki jakby się zwiekszał w miarę jej docisku. Czy sam pręt bez wysprzęglika da się wcisnąć ręcznie? Ja nie moge. Amoże to wina oleju? Wymieniłem motul na motul z btego samego sprawdzonego źródła.
Nie wiem Panowie jak to prościej wytłumaczyć. Mechanik ze mnie żaden ale pierdoły zawsze dłubałem sam, wysprzęglik też już robiłem i wtedy było bez problemu. Może wina jest w samym sprzęgle jak było wspomniane tylko co się zesrało skoro do końca moto normalnie jezdziło. Nigdy tam nie zaglądałem. Dwa razy zdarzyło mi się, że przy większych prędkościach i odkręceniu na maxa miałem uślizg, czyli obroty w górę a moto nie przyspieszało, ale przy normalniej jeździe było ok więc się tym nie przejmowałem.
- Zdzislaw
- Posty: 3559
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Re: "tłoczek sprzegła"
Czy dłubiąc nie wyciągałeś popychacza z silnika?
Czy działanie sprzęgła sprawdzasz na motocyklu stojącym tylko na centralce?
Czy zakładając wyprzęglik na silnik czujesz opór stawiany przez popychacz i jak go dociśniesz do silnika czujesz, że tłoczek się chowa?
Czy działanie sprzęgła sprawdzasz na motocyklu stojącym tylko na centralce?
Czy zakładając wyprzęglik na silnik czujesz opór stawiany przez popychacz i jak go dociśniesz do silnika czujesz, że tłoczek się chowa?
Re: "tłoczek sprzegła"
Czy po wrzuceniu 1ki i puszczeniu klamki kolo stoi w miejcu czyli sprzego wysprzegla? Czy ja nie umiem czytac ze zrozumieniem?
Jak nie mozesz wyciagnac preta reka to jest zablokowany. Pewnie jest krzywy..
Pret powinnien wyjsc lekko dwoma palcami. Z jakiegos powodu jest zaklinowany, wszedl na maksa i tarczki pozostaly rozwarte. Dlatego nie masz napedu na kolo po wrzuceniu biegu
Jak nie mozesz wyciagnac preta reka to jest zablokowany. Pewnie jest krzywy..
Pret powinnien wyjsc lekko dwoma palcami. Z jakiegos powodu jest zaklinowany, wszedl na maksa i tarczki pozostaly rozwarte. Dlatego nie masz napedu na kolo po wrzuceniu biegu
- Łoker
- Posty: 103
- Rejestracja: piątek, 7 października 2011, 12:27
- Model i rocznik moto.: XJR 1200 1997
- Województwo: L-lubelskie
- Lokalizacja: Włodawa
Re: "tłoczek sprzegła"
Kurde nawet czasu nie mam odpisać posta napisać, ciągle robota. Sorry
Nie wyciągałem wcześniej popychacza.
Moto sprawdzałem i na centralnej i na kołach, objaw taki sam.
Tłoczek napewno się chowa. Opór raczej prawidłowy
Tak po wrzuceniu jedynki i puszczeniu klamki koło stoi w miejscu.
Pręt prosty wchodzi i wychodzi luźno.
Zdzislaw pisze:Czy dłubiąc nie wyciągałeś popychacza z silnika?
Czy działanie sprzęgła sprawdzasz na motocyklu stojącym tylko na centralce?
Czy zakładając wyprzęglik na silnik czujesz opór stawiany przez popychacz i jak go dociśniesz do silnika czujesz, że tłoczek się chowa?
Nie wyciągałem wcześniej popychacza.
Moto sprawdzałem i na centralnej i na kołach, objaw taki sam.
Tłoczek napewno się chowa. Opór raczej prawidłowy
maras954 pisze:Czy po wrzuceniu 1ki i puszczeniu klamki kolo stoi w miejcu czyli sprzego wysprzegla? Czy ja nie umiem czytac ze zrozumieniem?
Jak nie mozesz wyciagnac preta reka to jest zablokowany. Pewnie jest krzywy..
Pret powinnien wyjsc lekko dwoma palcami. Z jakiegos powodu jest zaklinowany, wszedl na maksa i tarczki pozostaly rozwarte. Dlatego nie masz napedu na kolo po wrzuceniu biegu
Tak po wrzuceniu jedynki i puszczeniu klamki koło stoi w miejscu.
Pręt prosty wchodzi i wychodzi luźno.
Re: "tłoczek sprzegła"
Musisz sciagnac pokrywe sprzegla. Wyglada na to ze sprzeglo jest caly czas rozlaczone. Moze tarczki sa zablokowane w rozwartym polozeniu z jakiegos powodu, moze kosz ma juz duze rowki
- Łoker
- Posty: 103
- Rejestracja: piątek, 7 października 2011, 12:27
- Model i rocznik moto.: XJR 1200 1997
- Województwo: L-lubelskie
- Lokalizacja: Włodawa
Re: "tłoczek sprzegła"
Tego się obawiałem. Co bym nie robił już nic nie pomaga. Choć do końca jeździło wszystko normalnie Rozebrałem wysprzęglik zmieniłem olej i kupa.
Jeszcze sprzęgła nie dłubałem nigdy ale trzeba będzie zrobić ten pierwszy raz. Uszczelka nowa będzie potrzebna, gdzie dostać poza ASO żeby gówna nie kupić? I czy tam wszystko nowe trzeba?
Jeszcze sprzęgła nie dłubałem nigdy ale trzeba będzie zrobić ten pierwszy raz. Uszczelka nowa będzie potrzebna, gdzie dostać poza ASO żeby gówna nie kupić? I czy tam wszystko nowe trzeba?
- Piotr_MC_85
- Posty: 1581
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Re: "tłoczek sprzegła"
W XJRze nie dłubałem sprzęgła, ale w dwóch innych Yamahach tak - nic trudnego , imo stopień trudności jak w WSK.
- Łoker
- Posty: 103
- Rejestracja: piątek, 7 października 2011, 12:27
- Model i rocznik moto.: XJR 1200 1997
- Województwo: L-lubelskie
- Lokalizacja: Włodawa
Re: "tłoczek sprzegła"
Koniec sezonu za chwilę i wreszcie naprwiłem usterkę ale się najeździłem na szczęście czasu nie miałem na jazdę wogóle to mi nie szkoda było, że moto w garażu czeka. I tak przestalo cały sezon prawie aż do dnia kiedy to rozebrałem całe sprzętło. Pomierzone obejrzane, wszysto w normie kulka na miejscu. Złożone do kupy, odpowietrzone i... no działa
Nie mam zielonego pojęcia co się działo i czemu był problem z odpowietrzeniem, teraz poszło normalnie i bez problemu. Chodzi, jeździ, lata. Dzięki za wszelkie wcześniejsze rady
Nie mam zielonego pojęcia co się działo i czemu był problem z odpowietrzeniem, teraz poszło normalnie i bez problemu. Chodzi, jeździ, lata. Dzięki za wszelkie wcześniejsze rady
- Pershing
- Posty: 685
- Rejestracja: wtorek, 19 kwietnia 2016, 16:30
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp10 2004
- Województwo: G-pomorskie
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: "tłoczek sprzegła"
Koniec sezonu 2021 . Oczywiście wysprzeglik sie posypał. Chciałem kupić zamiennik ulepszony z Japonii ale ceny powalały na kolana . Za używany wysprzeglik k-faktory żółtki byli w stanie zapłacić 1500 zł.
Nie zostało nic innego niż naprawić oryginał. I z tym tematem uderzyłem do Łysego.
Wysłałem cały wysprzeglik z uszczelniaczami.
Tłoczek dorobismy z brązu , dorzucony jest dodatkowy oring . Tłoczek jest dłuższy ale nie przeszkadza w prawidłowej jej pracy.
Złożyłem to do kupy. Praca na sucho w dłoni. Bez zastrzeżeń. W weekend montuje na moto.
Dziękuję za pomoc Łysy
Nie zostało nic innego niż naprawić oryginał. I z tym tematem uderzyłem do Łysego.
Wysłałem cały wysprzeglik z uszczelniaczami.
Tłoczek dorobismy z brązu , dorzucony jest dodatkowy oring . Tłoczek jest dłuższy ale nie przeszkadza w prawidłowej jej pracy.
Złożyłem to do kupy. Praca na sucho w dłoni. Bez zastrzeżeń. W weekend montuje na moto.
Dziękuję za pomoc Łysy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony piątek, 18 lutego 2022, 06:28 przez Pershing, łącznie zmieniany 1 raz.
Kontakt 782267431
- Łysy
- Posty: 790
- Rejestracja: środa, 28 października 2015, 23:47
- Model i rocznik moto.: XJR1200 97'
- Województwo: L-lubelskie
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: "tłoczek sprzegła"
Sezon testowania wersji 1.0 ( bez o-ringu ) płyn w wysprzegliku czysciutki więc o-ring ma głównie za zadanie ustawić tłoczek oraz dodatkowo uszczelnić aby syf nie dostawał się pod wargę uszczelniacza bo to go niszczy.
Jest dłuższy aby się nie ukosował
W głowie już jest wersja 3.0
Jest dłuższy aby się nie ukosował
W głowie już jest wersja 3.0
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
Re: "tłoczek sprzegła"
Pershing, a cylinderek polerowałeś?
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
- Tomson
- Posty: 2008
- Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2010, 20:41
- Model i rocznik moto.: Yamaha xjr 1300 turbo
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Żyrardów
Re: "tłoczek sprzegła"
Znając Marcina to na pewno wypoleruje, jeśli jeszcze tego nie zrobił.
- Pershing
- Posty: 685
- Rejestracja: wtorek, 19 kwietnia 2016, 16:30
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp10 2004
- Województwo: G-pomorskie
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: "tłoczek sprzegła"
Holender pisze:Pershing, a cylinderek polerowałeś?
Delikatnie zostało wypolerowane na wiertarce stołowej ,filc i pasta.
Kontakt 782267431
Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości