Zalane Świece

Pytamy i/lub rozwiązujemy problemy z silnikiem, sprzęgłem, skrzynią biegów.
tomek8419

Zalane Świece

Postautor: tomek8419 » wtorek, 2 marca 2010, 18:43

Witam
Pytanie....zalewają mi się świece po tzw.okresie zimowym Wyciągnięciem moto odpaliłem przejechałem się itp stanąłem kolo garażu moto chodziło chodziło i nagle zgasło po kręceniu 2-4 razy nie odpaliła sprawdziłem świece i zalane w sumie to 3 sztuki 1.2 3 gar czwarta jest ok!!! Tylko zastanawiam się dlaczego czy to już wina świec wyeksploatowane czy coś mam z zapłonem nie tak!!!! Mozę ktoś miał podobny problem.

pawelxjr

Postautor: pawelxjr » wtorek, 2 marca 2010, 21:45

Pewnie świeczki do wymiany jak dawno nie wymieniane.

Jacek

Postautor: Jacek » wtorek, 2 marca 2010, 22:05

po zimie mogą się zdarzyć rożne dziwne komedie może masz troszkę wody w paliwie i ci zgasł jak chodził na wolnych obrotach a później jak go kręciłeś to go zalałeś (znaczy świece) . jak trochę pojeździsz i wyjeździsz to paliwo i dalej tak będzie to wtedy można czegoś szukać co jest nie tak

SlawekMilow

Postautor: SlawekMilow » środa, 3 marca 2010, 01:17

Dolej na bak 150 gramów denaturatu -ale bezbarwnego- zwiąże wodę i wypalisz ją, oczywiście o ile jakaś mysz nie nas... Ci do filtra, bo jak nie masz powietrza to też zalejesz świece( jak masz gaźnik). Skoro odpalił i zalewa to raczej świeczki są ok.
Pozdro.
S.

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » środa, 3 marca 2010, 07:12

sławek, nie musi być bezbarwny. od czasu jeżdżenia maluchem dolewam do różnych pojazdów toto i daje radę. a przynajmniej nie psuje :-)
bye

balth

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » środa, 3 marca 2010, 08:38

Może kranik w pozycji na przelew ?
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

SlawekMilow

Postautor: SlawekMilow » środa, 3 marca 2010, 11:45

Ja ,sie na tym tak dokładnie nie znam , podobno pity smakuje tak samo, barwiony i czysty. nie wiem., Drogi Balciku ja bym wolał nie porównywać silnika malucha z piecem w Moto, chyba że M72. Obroty, moc tolerancje itd, Tomek Kulik, na innym forum pisał że koniecznie bezbarwny to bezbarwny.Ja się znim nie do końca zgadzam ale to on jest Fachura od motocykli a ja nie wiem od czego. Natomiast uwaga na dawkowanie , każdy alkohol znacznie pogarsza warunki smarowania ( w tym wtrysków jak kto ma) . Wiadomo , setka nie nigdy i nikomu zaszkodzi, ale ostrożnie z tym. Są jeszcze pochłaniacze wody STP, bodajże ,ale sądze że to po prostu droższa wesja gorzały. :-)

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » środa, 3 marca 2010, 12:23

nigdy nie używałem bezbarwnego denaturatu od malucha a na subarakach skończywszy. działa.
używałem i stp i xeramicsa. działa.
bye

balth


Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości