Synchronizacja i serwisy

Pytamy i/lub rozwiązujemy problemy z silnikiem, sprzęgłem, skrzynią biegów.
VersuS

Synchronizacja i serwisy

Postautor: VersuS » wtorek, 23 marca 2010, 20:50

Witam. Czas najwyższy jakąś diagnostykę i regulacje machnąć bo ordnung muss sein. Chciałem zapytać jakże szacowne grono czy na południu naszej Ojczyzny są jakieś serwisy godne polecenia. Gdzieś gdzie robią dobrze (już niekoniecznie tanio, ale dobrze) synchronizacje, luz zaworowy. Chodzi mi też po głowie własne podjęcie tematu bo już to kiedyś przerabiałem. I tu kolejne pytanie - CARBTUNE. Ma ktoś jakieś opinie na ten temat? Czy warte to jest 310 pln? Serwis Yamahy w Nowym Targu śpiewa 280 za czyszczenie z synchro. A tak, benzyna ekstrakcyjna + aparatura. A na sam koniec czy jest sens to rozgrzebywać jak wszystko bangla? Jak macie pomysły, opinie to czekam.

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » wtorek, 23 marca 2010, 21:12

Na naszej mapce masz namiary na Ratka Motocykle. Zadzwoń do nich. Kawałek masz, ale można ich polecić.
ps właśnie - proszę o podawanie namiarów na sprawdzone serwisy itd. Mapeczka coś ostatnio w miejscu stoi, a jak widać może być pomocna.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » wtorek, 23 marca 2010, 22:14

VersuS pisze: czy jest sens to rozgrzebywać jak wszystko bangla?

nie
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Solar

Postautor: Solar » wtorek, 23 marca 2010, 22:32

Co do Carbtune to mam i polecam a przy o becnym kursie funta to lepiej kupic ze strony producenta za 56F z przesylka do polski. http://www.carbtune.com/

VersuS

Postautor: VersuS » niedziela, 28 marca 2010, 21:28

Byłem na stronce ratka.com.pl. Wygląda na to, że zaplecze to oni mają. Zadzwonię w poniedziałek to się dowiem co i jak. Boli mnie to, że motocykl mogę zostawić tylko na jeden dzień bo później mogę nie mieć okazji go odebrać.

abduldzabarszej

Postautor: abduldzabarszej » niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:02

Zamierzam zabrać się do synchronizacji gażników własnoręcznie,czy jest ktoś kto może mi powiedzieć co muszę zrobić aby wykonać tę czynność prawidłowo,niechodzi mi o zdjęcie zbiornika itp. lecz na co zwrócić szczególną uwagę,przy jakiej prędkości obrotowej ustawiać itp.

hardway

Postautor: hardway » niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:14

Co do regulacji luzu zaworowego jest człowiek we Wrocławiu u którego robiłem swój moto i bardzo jestem zadowolony po jego ustawieniach. Silnik chodzi równo jak nigdy wcześniej.

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:30

Ja też zostawiłem to serwisowi (gdzie mam dwóch braci :) ) i zrobili zajebistą robotę a to znaczy, że potrafią. Oprócz synchronizacji to jeszcze pełna regulacja. Różnica przed-po kolosalna. Odejście o niebo lepsze, spalania zeszło do 6,5.
Podsumowując: lepiej akurat tę robotę zostawić tym co się naprawdę znają.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
andzik
Posty: 267
Rejestracja: poniedziałek, 12 stycznia 2009, 20:42
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1997/2001
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: zgorzelec

Postautor: andzik » niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:34

Mariusz a mozesz blizej sprecyzowac gdzie u kogo i za ile to robiles ?!

abduldzabarszej

Postautor: abduldzabarszej » niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:36

piontek pisze:Ja też zostawiłem to serwisowi (gdzie mam dwóch braci :) ) i zrobili zajebistą robotę a to znaczy, że potrafią. Oprócz synchronizacji to jeszcze pełna regulacja. Różnica przed-po kolosalna. Odejście o niebo lepsze, spalania zeszło do 6,5.
Podsumowując: lepiej akurat tę robotę zostawić tym co się naprawdę znają.

Namiar bym poprosił,bo nikogo sprawdzonego nie mam a w ciemno moto nikomu nie powierze,wole sam spieprzyć niż ma ktoś to zrobić i wziąść jezszcze za to kase.

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:43

GRES Kutnik Spółka Jawna
Białystok 15-113
Gen. Władysława Andersa 56
tel. +48 85 664 94 03
fax +48 85 664 94 02
www.gresmoto.pl/yamaha/
Znaczy się - oficjalny serwis i dealer
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:

http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » niedziela, 11 kwietnia 2010, 21:18

Dorzucę te namiary do mapki. Jak macie takie miejsca to podawać, to się wrzuci gdzie trza...
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."


Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości