wymiana oleju

Pytamy i/lub rozwiązujemy problemy z silnikiem, sprzęgłem, skrzynią biegów.
krzysiek 525tds
Posty: 243
Rejestracja: poniedziałek, 6 czerwca 2011, 20:21
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2004
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: krzysiek 525tds » piątek, 1 lutego 2013, 21:50

Wchodzimy np.: tu
http://www.motul.com/pl/pl/products
:idea: i wybieramy naszą XJeRkę
:idea: i mi wychodzi:

Best
300V 4T FACTORY LINE 5W-40 (a)
Better
7100 4T 10W-40
Good
5100 4T 10W-40

Zakupiłem Motula "Better" 8-)
Juz wymienione :-D
Pozdrawiam - Krzysiek

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » sobota, 2 marca 2013, 23:08

dżizasie, ale wy ludzie kłopot macie z wymianą oleju... ja pierdziu... jakbyście w f1 startowali tym kukuruźnikiem.....
bye

balth

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3513
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » sobota, 2 marca 2013, 23:30

A ja se znowu wleję Fuchsa Silkolene 10w40 i koniec.

thomy

Postautor: thomy » niedziela, 3 marca 2013, 00:00

balth pisze:dżizasie, ale wy ludzie kłopot macie z wymianą oleju... ja pierdziu... jakbyście w f1 startowali tym kukuruźnikiem.....

masakra :mrgreen: ,wracając do tematu oleju miałem zamiar zaopatrzyć sie do mojej popierdułki w Motula na ten sezon ale jak zaczołem czytać o ilości podróbek tego cuda to zwątpiłem :roll:

wegiel

Postautor: wegiel » niedziela, 10 marca 2013, 21:12

thomy, kup yamalube pewnie nikt tego nie podrabia zbyt mało popularnym

thomy

Postautor: thomy » niedziela, 10 marca 2013, 22:46

wezme pod uwage ;-) ,myśle jeszcze nad bel-rey i valvoline,pod castrolem u mnie niema za cichej pracy skrzyni i trzeba poeksperymentować w tym temacie,plusem jest brak apetytu na oliwe

Janek1200

Postautor: Janek1200 » sobota, 6 kwietnia 2013, 22:02

ja oblatałem sezon na Castrolu i faktycznie brak apetytu na olej
w tym sezonie mam zamiar spróbować Yamalube


http://olej-yamalube.pl/s...-4-fs-4x1l.html

http://olej-yamalube.pl/s...-4-s-4x1-l.html

Ma Ktoś doświadczenia z tą oliwką?

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 5576
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » niedziela, 7 kwietnia 2013, 08:42

Chyba też w tym roku po 8 sezonach castrola zamienię na yamalube choć podobno to motul jest.

thomy

Postautor: thomy » niedziela, 7 kwietnia 2013, 09:36

JAREK pisze:Chyba też w tym roku po 8 sezonach castrola zamienię na yamalube choć podobno to motul jest.

ciekawe i prawdopodobne,tak jak olej GM to Mobil,i szansa że Yama to 100%Motul ;-)

Oski

Postautor: Oski » wtorek, 9 kwietnia 2013, 12:15

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Niestety na forum nie odnalazłem odpowiedzi na problem który mnie nurtuje. Chodzi mi o Yamahe XJR 400 93'. Pierwszy raz będę wymieniał olej.
Moj problem jest śmieszny ale prawdziwy, niestety nie mogę znaleźc dekla ktory móglbym odkrecic aby olej calkowicie splynal. Czy ktoś z miłych forumowiczów ma pojecie gdzie on dokladnie sie znajduje.
Ps. Przerpaszam, za takie pytanie ale już chce mnie coś strzelic.
Pozdrawiam
LwG

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » wtorek, 9 kwietnia 2013, 12:16

Farba ! Pan do Ciebie.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

GhostDog
Posty: 2816
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » wtorek, 9 kwietnia 2013, 12:20

Farba na pewno wie!

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2636
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » wtorek, 9 kwietnia 2013, 12:22

A w powitalni był ? Bo nie gadam z nieznajomymi :mrgreen:

Oski

Postautor: Oski » wtorek, 9 kwietnia 2013, 12:31

Dawno się rejestrowałem i nie pamietam czy był ;) ale juz sie robi !

Oski

Postautor: Oski » wtorek, 9 kwietnia 2013, 12:35

W powitalni był.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2636
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » wtorek, 9 kwietnia 2013, 12:57

To pójdzie jeszcze raz...... i założy swój temat .....a nie wita się w nieswoim temacie, powodując bałagan na forum ... denerwując nam admina :mrgreen:

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2636
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » wtorek, 9 kwietnia 2013, 13:13

1: rozgrzej silnik
2: spuść stary olej (korek spustowy od spodu miski olejowej)
3: wymień filtr oleju (uszczelkę nowego filtra przesmaruj olejem )
4: zalej silnik nowym świerzym olejem

DONE :!:

GhostDog
Posty: 2816
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » wtorek, 9 kwietnia 2013, 13:14

Farba ale on dekla nie może poszukać :mrgreen:

Oski

Postautor: Oski » wtorek, 9 kwietnia 2013, 13:15

Dziękuję, myślę, że znajdę ten korek ;)

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » wtorek, 9 kwietnia 2013, 13:21

Magnesem ;-)
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2636
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » wtorek, 9 kwietnia 2013, 13:23


Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » wtorek, 9 kwietnia 2013, 17:47

Kurde jak zmienić olej było już opisane po co to powtarzać ! Wszystko jest co jak po kolei i nawet narzędzia wypisane są.
Na YAMALUBE jeżdżę, trzecią zmianę już i mogę polecić. Dobry olej za dobre pieniądze.
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » wtorek, 9 kwietnia 2013, 19:10

Koniu - ale mowa jest o 400ce a tego jeszcze nie omawialiśmy
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » wtorek, 9 kwietnia 2013, 19:36

Gorlice - jedna z najstarszych rafinerii w Polsce (i co za tym idzie - na świecie!). A człowiek się o olej pyta :)
Tak tylko piszę, bo na żubrze się nie znam...
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Oski

Postautor: Oski » środa, 10 kwietnia 2013, 08:37

Kolego orientujesz się widzę;) a wiesz o tym, że to jest jedyna na świecie rafineria, która zbankrutowała ?;)
Chcąc krytykować najpierw sprawdź dwa razy:) ! (Koniu)
Farba dziękuję za pomoc !

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » środa, 10 kwietnia 2013, 08:44

He-widzę,że XJR 400 ma podobnie korek spustowy jak FZR 1000.Wygodne rozwiązanie jak motocykl nie posiada stopki centralnej. ;-)
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » środa, 10 kwietnia 2013, 21:09

Oski pisze:wiesz o tym, że to jest jedyna na świecie rafineria, która zbankrutowała ?
A Jasło?

Poza tym złoże wam się kończy, a transportować daleko.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:

http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
donCezarre
Posty: 2149
Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: donCezarre » środa, 10 kwietnia 2013, 21:11

piontek pisze:
Oski pisze:wiesz o tym, że to jest jedyna na świecie rafineria, która zbankrutowała ?
A Jasło?,.......



wiem co o tym. Kazali to zbankrutowali....
Prawdziwy mistrz wygrywa zawsze.......

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » środa, 10 kwietnia 2013, 21:33

Janek1200 pisze:Ma Ktoś doświadczenia z tą oliwką?

Jeździłem 2 zmiany, teraz mam Agipa 10W60. Yamalube 15W50 polecam dla mnie lepszy od tego agipa, lej śmiało jak Koniu pisze, to dobry olej do lokomotywy ;)

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » środa, 10 kwietnia 2013, 22:52

Piotr_MC_85 pisze:mam Agipa 10W60. Yamalube 15W50 polecam dla mnie lepszy od tego agipa

w czym lepszy ?
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie


Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości