Metaliczny dźwięk przy wrzucaniu biegów

Pytamy i/lub rozwiązujemy problemy z silnikiem, sprzęgłem, skrzynią biegów.
KubaXJR

Metaliczny dźwięk przy wrzucaniu biegów

Postautor: KubaXJR » poniedziałek, 3 października 2011, 19:35

Witam, stało się dzisiaj coś złego z lewą stroną piecyka,a mianowicie przy wrzucaniu biegów ze sprzęgłem, pomijając spadającą cegłę gdy wrzucam z N na 1 i spadający mały młotek z 1->2 biegi zaczęły wchodzić inaczej jak zwykle. tzn. gdy zapinam bieg słychać głośny metaliczny szelest i typowy pstryk wpięcia, pierwsze wrażenie jak gdyby nie miał w skrzyni oleum :/

Kilka dni wcześniej dolałem oleum bo kontrolka świtała podczas jazdy.

Na koniec sezonu taka buba... :-(

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » poniedziałek, 3 października 2011, 19:55

Albo coś złego z wysprzęglikiem się dzieje. Ew. tarcze sprzęgłowe się kończą.

KubaXJR

Postautor: KubaXJR » poniedziałek, 3 października 2011, 20:04

Możliwe, że to z powodu nie wysprzęglania do końca ?
DOT4 w zbiorniczku wyrównawczym ciorny jak smoła, może nie wysprzęgla do końca ? ale skąd się tam powietrze wzieło ? :-o

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » poniedziałek, 3 października 2011, 20:10

Tak, powodem jak najbardziej może być niewysprzęglanie do końca. A powietrza bym się nie obawiał, bardziej obstawiał bym wodę w płynie h.... piszesz, że czornyj jak smoła ;-) . Stary płyn i miękka klama na bank jest.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 4 października 2011, 05:38

Update:

Tobie się zaczyna coś złego dziać. Mi wczoraj jak na nockę do roboty jechałem padło sprzęgło do końca już prawie... Klamka miękka, jak się rozgrzeje silnik łapie kilka mm. Sprzęgło przeciąga i ciągnie= ewidentny koniec tarcz :cry: . I teraz nie wiem co robić bo miałem kompa sobie kupić na wypłatę... oczywiście na raty :mrgreen: :lol: :hyhy: .

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » sobota, 8 października 2011, 00:08

lifelesslife pisze:Możliwe, że to z powodu nie wysprzęglania do końca ?
DOT4 w zbiorniczku wyrównawczym ciorny jak smoła, może nie wysprzęgla do końca ? ale skąd się tam powietrze wzieło ? :-o

Kiedy wymieniałeś płyn ?
hubertm


Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości