Witam koledzy

Pytamy i/lub rozwiązujemy problemy z silnikiem, sprzęgłem, skrzynią biegów.
lenkas

Witam koledzy

Postautor: lenkas » środa, 15 maja 2013, 10:50

Koledzy mam problem moze ktos cos doradzi
Kupilem w lutym rozbita xjr 1300 .Potrwalo zanim pomalowalem kupilem czesci stala nie odpalana i bez paliwa az do wczoraj.
wczoraj pierwsze odpalenie sie slabo powiodlo nie pracuje na 2 lewe cyl przy dodawaniu gazu gasnie.
Odkrecilem swiece i jest sucha, czy to gazniki? Duzo w niej wymienilem na nowe wydech liczniki kierownice siedzenie wiec inwestycja byla nie mala ;( a ona mi sie nie odplaca;)

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3511
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » środa, 15 maja 2013, 12:21

A to wredna bestia.

Popukaj w komory pływakowe jak napisał Koniu w powitalni, sprawdź, czy masz zaślepki na króćcach gumowych. Dalej przełącz kranik na pri na chwilę, może coś to pomoże.
Jeżeli nie to pisz.

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1796
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » środa, 15 maja 2013, 13:46

Tak na pierwszy ogień to wyciągnąłbym gaźniory, rozkręcił, wyczyścił, sprawdził czy wszystko działa i wyregulował. A luzy zaworowe, kiedy były robione ? A może tam już niema luzów ? ;-) Zakładam że świeczki są sprawne i sprawdziłeś czy iskierka ładna...
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » środa, 15 maja 2013, 14:13

zacząłbym od prostszych spraw niż wyciąganie gaźników, niech czego innego narazie popróbuje, jak opcje się wyczerpią to niech rozbiera
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

lenkas

Postautor: lenkas » środa, 15 maja 2013, 21:09

Koledzy udalo sie usanac usterke.
Taka rurka od gaznika srodkowego do kranika sie poluzowala .
Taka cieniutka nie wiem od czego ona jest i zsunela sie troche.
Wsadzilem ja na miejsce i teraz pali na 4 cyl. ;)

Awatar użytkownika
mryc
Posty: 865
Rejestracja: niedziela, 24 lutego 2008, 23:49
Model i rocznik moto.: XJR1300 '03 RP06 Extreme Yello
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: Łódź

Postautor: mryc » środa, 15 maja 2013, 21:14

Gratuluję samozaparcia, więc teraz możesz już oficjalnie zacząć się cieszyć że masz krówkę na chodzie. Teraz czas wyprowadzić na pastwisko
Yello "Fly" Submarine
665664515

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3511
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » środa, 15 maja 2013, 22:39

Czyli włączenie pri również by zadziałało, chociaż usterka by nie była by naprawiona.

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » czwartek, 16 maja 2013, 11:45

super, pewnie przewód odpowiadający za podciśnienie z kranika to był, dobrze że obeszło się bez rozbiórki
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517


Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości