4 degree advancer

Pytamy i/lub rozwiązujemy problemy z silnikiem, sprzęgłem, skrzynią biegów.
Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 908
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

4 degree advancer

Postautor: Flanker » czwartek, 7 stycznia 2016, 13:33

Nie mogę odkręcić oryginalnej blaszki. Nie chcę nic zepsuć, ale grzechotką nakrętka ani drgnie. Jest na to jakiś sposób czy trzeba kluczem udarowym?
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

4 degree advancer

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 7 stycznia 2016, 18:11

W dobrą stronę krecisz? Udarem jak najbardziej, ewentualnie puknac młotkiem w łeb i próbować.

Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 908
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

4 degree advancer

Postautor: Flanker » czwartek, 7 stycznia 2016, 18:50

Kręcę przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, tak napisano na kartce dołączonej do blaszki.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

GhostDog
Posty: 2817
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Re: 4 degree advancer

Postautor: GhostDog » czwartek, 7 stycznia 2016, 20:10

wymyślili te durackie maszyny bo siły w rękach nie mieli

Kaznodzieja

4 degree advancer

Postautor: Kaznodzieja » czwartek, 7 stycznia 2016, 21:59

Zdzislaw pisze:...Mody na przyszły rok- moduł zapłonowy od FJ1200...


A można tak sam moduł? Daje to jakieś kunie ?

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

4 degree advancer

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 7 stycznia 2016, 23:55

Flanker pisze:Kręcę przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, tak napisano na kartce dołączonej do blaszki.


No to chyba w dobrą stronę, teraz nie pamiętam już, jak to szło :P , ale zapewne w tą, co napisałeś. Ja odkręcałem nasadką 1/2 cala na dłuższym dyfrze i poszło od razu, lecz z małym oporem. Na ponowne zakręcanie dałem kropelkę kleju do gwintów. Jak masz udar to dawaj, a nawet pneumatem, jeżeli posiadasz, musi puścić.

Kaznodzieja, tak, coś jest na rzeczy. Francuskie fora zawierają dużą ilość wiedzy, tylko chyba ni ma komu przetłumaczyć co lepszych wontków na nasz język.

Awatar użytkownika
Lenku
Posty: 381
Rejestracja: czwartek, 24 lipca 2014, 13:48
Model i rocznik moto.: XJR 1200 - 1994r
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Re: 4 degree advancer

Postautor: Lenku » piątek, 8 stycznia 2016, 07:43

jedna osoba niech ci trzyma nożny hamulec a ty dawaj musi pójść. ja zrobilem to sam siedzac naa moto z noga na hamulcu, łatwo nie szło ale dobrym kluczem i z para w lapie dasz rade

Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 908
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

4 degree advancer

Postautor: Flanker » piątek, 8 stycznia 2016, 08:48

Pomagacz cisnął hebel, a ja próbowałem odkręcić, ale nie poszło. Nie robiłem na siłę. Nie mam ani klucza udarowego ani pneumatycznego. Wezmę przedłużkę, nabiorę powietrza, puszczę bąka i powinno pójść. Nie spodziewałem się, że to jest tak mocno przykręcone.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

Awatar użytkownika
Lenku
Posty: 381
Rejestracja: czwartek, 24 lipca 2014, 13:48
Model i rocznik moto.: XJR 1200 - 1994r
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Re: 4 degree advancer

Postautor: Lenku » piątek, 8 stycznia 2016, 10:35

ja się chyba posiłkowałem naciskaniem drugą noga na klucz ale przedłużka może byc troche bezpieczniejsza opcją. siedziało bardzo mocno...

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

4 degree advancer

Postautor: Zdzislaw » piątek, 8 stycznia 2016, 11:17

Zawsze możesz schłodzić mendę CO2 przed walką, oczywiście jak masz dostęp do CO2.

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: 4 degree advancer

Postautor: artur » piątek, 8 stycznia 2016, 18:58

Przepraszam - co próbujecie odkręcić?
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
jacekxjr78
Posty: 598
Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Paryz / krakow

4 degree advancer

Postautor: jacekxjr78 » piątek, 8 stycznia 2016, 20:39

rura z 1-1,5m dlugosci i pojdzie ,,, chyba :-P

Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 908
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

4 degree advancer

Postautor: Flanker » czwartek, 28 stycznia 2016, 23:25

Poszło z przedłużką, cała operacja z wymianą blaszki i dokręceniem trwała ze 2 minuty. Znowu mały krok do przodu.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

Awatar użytkownika
Lenku
Posty: 381
Rejestracja: czwartek, 24 lipca 2014, 13:48
Model i rocznik moto.: XJR 1200 - 1994r
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Re: 4 degree advancer

Postautor: Lenku » piątek, 29 stycznia 2016, 07:09

No to mamy juz kolejnego z blaszką :-P
Wierzyłem w ciebie...

Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 908
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

Re: 4 degree advancer

Postautor: Flanker » piątek, 29 stycznia 2016, 07:53

Lenku pisze:No to mamy juz kolejnego z blaszką :-P
Wierzyłem w ciebie...

Dzięki ;-) zobaczymy co ta blaszka da.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.


Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości