wolne obroty

Pytamy i/lub pomagamy rozwiązać problemy z układem paliwowym - od baku po gaźniki/wtryskiwacze.
fedek

wolne obroty

Postautor: fedek » sobota, 15 stycznia 2011, 22:22

jestem swierzakiem w xjr,,,,ale nie w innych komarkach,,,,wolne obroty byly u mnie tragedia,,wachania od 900 do 2200 obrotow,,,uszeczlnilem i dokladnie umocowalem gazniki i jest prawie dobze,,,,ale,,,probowalem wyregulowac czujnik polozenia przepustnicy,,,robilem tak wlaczylem zaplon wyjalem wtyczke od czujnika wlozylem ponownie,,,i jak nim ruszam to zero reakcji,,,nic sie w obrotomierzu nie zmienia,,,,co robie nie tak?

Solar

Postautor: Solar » sobota, 15 stycznia 2011, 23:24

A przeloczyles czerwony "wylacznik" na ON?

fedek

Postautor: fedek » niedziela, 16 stycznia 2011, 06:32

czerwony wlacznik byl w pozycji on

[ Dodano: 2011-01-16, 08:44 ]
jest jeszcze inny problem,piloty skladu mieszanki sa powykrecane gdzies na 6 obrotow,,jest na forum podane ile powinny byc wykrecone w xjr 1300 ,,,ale nie znalazlem informacji jakie powinny byc nastawy w xjr 1200,,,,oj te moje gazniki to doznaly kompletnej demolki przez jakies nieuprawnione rece,,,trzeba to jakos poustawiac i doprowadzic do ładu,prosze o wszelkie informacje na temat nastawow gaznika w xjr 1200 1995 roku,z gory dziekuje

[ Dodano: 2011-01-18, 07:11 ]
czyzby na forum trwala zima?

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » czwartek, 20 stycznia 2011, 14:32

Z gaźnikami to ciężka sprawa nigdy tego za bardzo nie rozumiałem, dlatego polecam oddać do serwisu jak niedrogi to zapłacisz 150 zeta jak droższy 220 i będziesz miał wyczyszczone a potem i wyregulowane ładnie. Tak ja bym zrobił, jeżeli masz jakieś pojęcie o Japonii i nie dajesz rady to do serwisu zaufanego je oddaj.
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

fedek

Postautor: fedek » niedziela, 30 stycznia 2011, 17:15

przyczyna wariowania gaznikow chyba znaleziona,krocce air-boks gaznik,byle dwa innej srednicy te zewnetrzne wiec nie mogly byc szczelne poniwazlataly sobie luzno i nie obejmowaly dokladnie gaznika,ale zeby to sprawdzic musze najpierw zdobyc oryginalne,kto ma troche czesci do tego modelu?

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » niedziela, 30 stycznia 2011, 23:15

fedek pisze:mogly byc szczelne poniwazlataly sobie luzno i

Masz polską czcionkę w klawiaturze ? Czasem trudno się czyta
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

fedek

Postautor: fedek » czwartek, 3 lutego 2011, 19:02

mam polską czcionkę,przepraszam że czasem pisze niechlujnie ale to z pośpiechu,niestety dopiero w sobotę zacznę składać ,jeśli dojdą mi te króćce ,wtedy napisze jaki jest efekt i ewentualnie poproszę szanowne grono o dalsze wskazówki ,pozdrawiam i dziękuje za dotychczasowe dane

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » piątek, 4 lutego 2011, 08:22

pośpiech uniemożliwia właściwą interpunkcję? ;-) piszesz w trakcie jazdy na moto? :-)
bye

balth

fedek

Postautor: fedek » niedziela, 6 lutego 2011, 19:44

no wiec dzis zrobilem pierwsze 50 km,złożylem wszystko i jest *prawie *dobrze,albo sie czepiam,jak sie rogrzeje to spada ok z obrotów ale czasem chuśnie do 900 potem jest 1200 czyli ok,sam nie wiem czy szukam ideału czy tak ma być,pierwsze wrażenia z jazdy rewelacyjne
ale tps dalej nie działą,,,jakie może to mieć znaczenie?

[ Dodano: 2011-02-19, 17:49 ]
wiec jestem po regulacji gazników coloturnem oraz synchro,,wyszło że prawidłowo pracuje
przy wykręconych pilotach o 1,25 obrotu, teraz w zasadzie prawidłowo reaguje oraz prawisłowo spada z obrotów,ale praca na wolnych obrotach jest dość taka ciężka(nie wiem jak to określić)i wystepują dość mocne wibracje,moim zdaniem nie powinno tak być,,,,zastanawiam się czy przypadkiem przyczyną nie może być np.minimalnie żle ustawiony rozrząd?(miałem taki przypadek ale w aucie)


Wróć do „Układ paliwowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości