Leje się paliwo

Pytamy i/lub pomagamy rozwiązać problemy z układem paliwowym - od baku po gaźniki/wtryskiwacze.
Dibas

Leje się paliwo

Postautor: Dibas » sobota, 9 lipca 2011, 11:29

Witam serdecznie.
W tym momencie wróciłem z krótkiej (lokalnej) przejażdżki i jestem przerażony. Mianowicie ujechałem sobie kilka km, zatrzymałem, zgasiłem, załatwiłem sprawę, po czym wsiadam, odpalam, czekam żeby włączyć się do ruchu i zaczyna mnie otaczać bardzo wyraźny i soczysty zapach paliwa. Spojrzałem pod nogi a tam kałuża wachy pode mną. Zgasiłem silnik, zsiadłem i namierzyłem co jest nie tak. Po odpaleniu z rurki, która idzie od pierwszego gaźnika z lewej ciurkiem leje się benzyna na wahacz i częściowo załapując wydech. Wystraszyłem się że mi się moto spali.... Co jest nie tak? Sądzę że coś się w gaźniku przycięło lub zapchało..Od czego mam zacząć? I pocieszcie mnie że to nic poważnego...


Pozdrawiam.
Wojtek.

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » sobota, 9 lipca 2011, 11:51

Kiedyś w innym moto musiałem puknąć gumowym młotkiem żeby się coś odwiesiło. Ale czyszczenie gaźników chyba Cię czeka.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » sobota, 9 lipca 2011, 12:18

Z tego co piszesz wynika że pływak nie domyka zaworka w gaźniku.Albo się zawiesił albo jest dziurawy i tonie.Spróbuj spuścić paliwo z komory i z powrotem ją napełnij.Jak nie pomoże będzie trzeba pruć gaźniki.
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3511
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » sobota, 9 lipca 2011, 14:37

Pływak Ci się zawiesił a dokładniej zaworek iglicowy na 100% złapał jakiś syfilis przepływający przez niego. Walnij czymś w gaźnik najlepiej gumowym jak pisze Koniu ale nie z kopa :-P :mrgreen: . Odwiesi się i powinno wrócić do normy ;-) . A jak nie to czyszczonko.

Dibas

Postautor: Dibas » sobota, 9 lipca 2011, 14:45

dzięki chłopaki za rady. zabiorę się wieczorkiem za robotę i będę sprawdzał czy coś pomogło. dam jeszcze znać. pozdrawiam.

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » sobota, 9 lipca 2011, 23:47

sramtotamto. Walę w gaźniki już z 3 tygodnie i nic. Kiedyś pomagało teraz nie. Dibas - czy pali na 3 cylindrach jak u mnie ? Bo sam wylew paliwa to załatwiałem tak ( a miałem czesto - 3-4 razy na sezon ) na autostradzie odkręcałem ok 190-210 i przechodziło. Teraz mam stereo czyli wyciek i 3 cylindry. Ide do zbombionych
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » niedziela, 10 lipca 2011, 08:38

Zdzisław pisze:jak pisze Koniu
Koniu nic tu nie pisał :P
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:

http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

GhostDog
Posty: 2811
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » niedziela, 10 lipca 2011, 09:15

piontek pisze:
Zdzisław pisze:jak pisze Koniu
Koniu nic tu nie pisał :P

ale pomyślał na pewno :mrgreen:

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3511
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » niedziela, 10 lipca 2011, 14:29

2 tematy na raz czytałem i odpowiadałem :P :-P :zabawa: :zdrowko: . Ale skąd tu Koniu się wziął... chodziło mi o piontka, no nic idę się bombić dalej :mrgreen: .

Artur jak walenie nic nie daje to trza czyścić.... a może w nie to co trzeba napieprzasz....

AVE Żuber :!:

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » niedziela, 10 lipca 2011, 15:32

Walenie oczywiście, że pomaga i mogłem o tym pisać w innym temacie bo coś podobnego przytrafiło mi się w mojej Padlinie CB 900 F Boldor :mrgreen: Tak jak piszecie to dobre na chwilę jest, czyszczeniem gaziorów to powinno się skończyć i ich przeglądem dokładnym. Jak nie fizyczne to ja zawsze przynajmniej duchem jestem ;)
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » niedziela, 10 lipca 2011, 15:42

Koniu pisze:Walenie oczywiście, że pomaga

potwierdzam :evil:, choć moja na wtrysku :evil:
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » niedziela, 10 lipca 2011, 22:05

Zdzisław pisze:Artur jak walenie nic nie daje to trza czyścić.... a może w nie to co trzeba napieprzasz....

Ja tam na czyszczenie nie mam czasu. Gdzie walić ? Ja wale po skrajnych.
mariuszdg pisze:potwierdzam , choć moja na wtrysku

Spadaj do zbombionych
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3511
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » niedziela, 10 lipca 2011, 22:21

A jak zapcha się któryś z dwóch wewnętrznych to nawet walenie w uja nie pomoże :mrgreen: .

Dibas

Postautor: Dibas » poniedziałek, 11 lipca 2011, 01:30

Zabiegany jestem ostatnio i nie miałem kiedy tego ogarnąć. Artur, właśnie chyba tak.. bo z początku byłem pewien że to na rezerwę czas przełączyć.. i spodziewałem się tego.. więc jak poczułem że coś tak nie do końca, to kranik w górę i ogień.. a to mogło już być to że na 3 chodziła.. ciężko stwierdzić.
Przed wyjazdem do Giżycka i tak miałem przegląd robić, no to gaźniki dojdą :) Regulacja się przyda tym bardziej że często na Orlenie tankuję ;P

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » wtorek, 12 lipca 2011, 12:07

W Giżycku znowu będziesz ? Hmmm to możliwe ze sie spotkamy ale trzebaby o tym pogadać w innym temacie bo opiernicz bedzie :)
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
korbek
Posty: 536
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2008
Województwo: S-śląskie

Postautor: korbek » czwartek, 21 lipca 2011, 12:31

Mi też zaczęło lecieć paliwo z lewego wewnętrznego gaźnika. :cenzura: jestem jak nie wiem, bo dopiero wróciła z czyszczenia gaźników i regulacji zaworów, a przed unitarką nie mam czasu jej zaprowadzić.. Jeśli pukanie nie pomoże, to będzie do następnego sezonu się z niej lało. :kwasny:


Wróć do „Układ paliwowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości