Króćce do xjr 1300

Pytamy i/lub pomagamy rozwiązać problemy z układem paliwowym - od baku po gaźniki/wtryskiwacze.
Awatar użytkownika
gajny
Posty: 165
Rejestracja: środa, 15 czerwca 2011, 20:20
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Kowale

Króćce do xjr 1300

Postautor: gajny » środa, 13 lipca 2011, 15:20

Jak w temacie potrzebuje zanabyć króćce do xjr-ki... w serwisie "ciut drogawo" może ktoś już przerabiał ten temat i coś doradzi? jeśli jest na forum to sorki ale nie umiałem znaleźć.

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » środa, 13 lipca 2011, 19:54

O które chodzi,te między filtrem a gaźnikami,czy o te między gaźnikami a silnikiem?
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
gajny
Posty: 165
Rejestracja: środa, 15 czerwca 2011, 20:20
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Kowale

Postautor: gajny » środa, 13 lipca 2011, 21:08

między gaźnikami a silnikiem .
bo jestem ja artystą, na niczym grać nie umiem ale jestem pijanistą

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 5576
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » czwartek, 14 lipca 2011, 07:33

Ponoć firma Athena ma króćce, ale na ich stronie nie umiałem znaleźć.

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » czwartek, 14 lipca 2011, 07:34

Musisz szukać na allegro.Patrz na oferty z silnikami,może sprzeda osobno :?:
J....ć stare baby :)

GhostDog
Posty: 2811
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » czwartek, 14 lipca 2011, 07:52


Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » czwartek, 14 lipca 2011, 08:49

J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
gajny
Posty: 165
Rejestracja: środa, 15 czerwca 2011, 20:20
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Kowale

Postautor: gajny » czwartek, 14 lipca 2011, 12:30

lipa z tymi co używane części sprzedają , gdzie nie zadzwonie to nie ma... moze ma ktoś namiary gdzie można nowe w godziwych pieniądzach dostac??



ok udało się dostać na akcent.pl nieużywane ponoć oryginał za 350zł komplet, dodam że serwis zaspiewał 1050zł.

Awatar użytkownika
Tytus
Posty: 247
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Tytus » czwartek, 25 sierpnia 2011, 21:24

A do jakiej wersji mocowej potrzebne te krućce?

GhostDog
Posty: 2811
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » wtorek, 30 sierpnia 2011, 18:11


Awatar użytkownika
Tytus
Posty: 247
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Tytus » poniedziałek, 12 września 2011, 21:22

U magika zostawiłem moje stare do wersji 100KM - są do kupienia. Ja za nowe zapłaciłem 320;. Wiem, że coś pogrzebał jeszce w airbox-ie.

Maniek

Postautor: Maniek » poniedziałek, 14 listopada 2011, 12:06

Tytus pisze:U magika zostawiłem moje stare do wersji 100KM - są do kupienia. Ja za nowe zapłaciłem 320;. Wiem, że coś pogrzebał jeszce w airbox-ie.


Czy możesz mi powiedzieć, gdzie kupiłeś te króćce?
Będę niezmiernie wdzięczny, bo akurat potrzebuję do swojego nowego nabytku. XJR1300 '99.

Awatar użytkownika
Tytus
Posty: 247
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Tytus » poniedziałek, 14 listopada 2011, 19:33

Odblokowane załatwiał mechanik (bodajże ze Stanów), ale nie wiem na pewno. Nie pytam się go o takie kwestie, bo mi i tak nie powie. Jedyne co mogę, to zamówić u niego, albo dać namiar na niego.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3511
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » poniedziałek, 14 listopada 2011, 22:13

Poszukaj na allegro i Larssonie.

Maniek

Postautor: Maniek » wtorek, 15 listopada 2011, 07:41

Tytus pisze:Odblokowane załatwiał mechanik (bodajże ze Stanów), ale nie wiem na pewno. Nie pytam się go o takie kwestie, bo mi i tak nie powie. Jedyne co mogę, to zamówić u niego, albo dać namiar na niego.

Jak możesz, to poproszę na PRIV'a namiar na tego kolesia. Dzięki serdeczne.

Maniek

Postautor: Maniek » wtorek, 15 listopada 2011, 07:42

Zdzisław pisze:Poszukaj na allegro i Larssonie.

Szukałem i niestety nic nie ma.
Znalazłem na niemieckim Ebay, ale z przesyłką wychodzi koło 550 - 600 PLN - to spora różnica w porównaniu z 320... :mrgreen:

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3511
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 15 listopada 2011, 14:31

2 dni temu widziałem na allegro. Możliwe, że ktoś je kupił już ;-) .

Maniek

Postautor: Maniek » wtorek, 15 listopada 2011, 14:34

Zdzisław pisze:2 dni temu widziałem na allegro. Możliwe, że ktoś je kupił już ;-) .

chyba na pewno :((
bo już nie ma :-x

Do wszystkich innych modeli mają, ale do XJR'y ni cholery :kwasny: :cry:

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » wtorek, 15 listopada 2011, 21:10

Napewno je musisz kupować ? Może są popękane z zewnątrz jak i u mnie ale całe od środka.
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » wtorek, 15 listopada 2011, 22:08

O to to ! Ja zakupilem nowe a po zdemontowaniu starych okazalo się że były popękane z zewnątrz. Bo i tak w środku ( między plastikiem ) mają blachę. Nic nie pomogło w moim przypadku
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Janek1200

Postautor: Janek1200 » środa, 16 listopada 2011, 07:24

Ja kiedyś króćce ratowałem wypełniając pęknięcia klejem do szyb samochodowych , motocykl brata prześmigał jeszcze cały sezon i nowy włąściciel nadal śmiga zadowolony.

Maniek

Postautor: Maniek » środa, 16 listopada 2011, 07:48

W weekend zdemontuję, to zobaczę, co w trawie piszczy :)

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » środa, 16 listopada 2011, 11:55

Czy coś się dzieje nie tak że chcesz je mieniać czy wizualnie Ci tylko przeszkadzaj a ? :) Bo wizualnie takie popękane to i mi nie leżą, ale wydatek 200 zł mnie powstrzymuje przed zakupem, jakoś to zniesę przez jakiś czas jeszcze :)
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Maniek

Postautor: Maniek » środa, 16 listopada 2011, 13:29

Na razie tylko wizualnie, ale wolę nie czekać zanim stanę gdzieś po drodze:)
Wolę mieć to sprawdzone...
znalazłem taki klej: http://meie.com.pl/products/product_2323.html
staram się dowiedzieć czy będzie się nadawał.
Moze wystarczy tym zalać je z zewnątrz. :mrgreen:

Janek1200

Postautor: Janek1200 » środa, 16 listopada 2011, 14:27

Maniek pisze:Na razie tylko wizualnie, ale wolę nie czekać zanim stanę gdzieś po drodze:)
Wolę mieć to sprawdzone...
znalazłem taki klej: http://meie.com.pl/products/product_2323.html
staram się dowiedzieć czy będzie się nadawał.
Moze wystarczy tym zalać je z zewnątrz. :mrgreen:


ma zastosowanie w siłowniach jądrowych więc i w naszym byku da radę :mrgreen:

Maniek

Postautor: Maniek » czwartek, 17 listopada 2011, 06:55

przetestuje, to dam znaka, czy dało radę :lol:

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » piątek, 18 listopada 2011, 23:26

Maniek pisze:Moze wystarczy tym zalać je z zewnątrz

jak już pisałem wyżej, w środku powinien być metal. To po co klej na zewnątrz ? Równie dobrze można użyć plastelinę
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

GhostDog
Posty: 2811
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » sobota, 19 listopada 2011, 18:07

tutaj ma człowiek, dogadaj się Maniek.
http://moto.allegro.pl/yamaha-xjr-1300- ... 24967.html

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 5576
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » sobota, 19 listopada 2011, 20:18

Ja mam spekane już od kilku lat ale skoro mi portek nie zasysa to nie zmieniam bo w środku są metalowe tuleje i obroty nie skaczą więc jest ok.

Maniek

Postautor: Maniek » niedziela, 20 listopada 2011, 10:36

artur pisze:
Maniek pisze:Moze wystarczy tym zalać je z zewnątrz

jak już pisałem wyżej, w środku powinien być metal. To po co klej na zewnątrz ? Równie dobrze można użyć plastelinę


Dzięki.
Wyślę mailika, zobaczymy co odpowie ;-)


Wróć do „Układ paliwowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości