Króćce do xjr 1300

Pytamy i/lub pomagamy rozwiązać problemy z układem paliwowym - od baku po gaźniki/wtryskiwacze.
Awatar użytkownika
Tytus
Posty: 247
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Tytus » niedziela, 20 listopada 2011, 11:10

U mnie, ani w starych, ani w nowych nie widzialem wstawki metalowej - chyba, że jest zalana gumą. Jeśli ktoś potrzebuje króćce do wersji 98 KM, to moje stare zupełnie dobre leżą u magika do kupienia.

Awatar użytkownika
gajny
Posty: 165
Rejestracja: środa, 15 czerwca 2011, 20:20
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Kowale

Postautor: gajny » niedziela, 20 listopada 2011, 12:28


Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » niedziela, 20 listopada 2011, 19:48

Tytus pisze:U mnie, ani w starych, ani w nowych nie widzialem wstawki metalowej - chyba, że jest zalana gumą.

To nie wstawka. Między gumą/plastikiem zewnętrznym a gumą/plastikiem wewnętrznym POWINIEN być metal. Podkreślam że powinien jak pamietam bo nie bedę wykręcał żeby sprawdzać. Pękniecia na zewnątrz nie są pęknięciami wewnątrz.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3511
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » niedziela, 20 listopada 2011, 19:55

Przykładowo w Kawie EN 500 nie było żadnych tulei metalowych w króćcach gumowych....

Maniek

Postautor: Maniek » poniedziałek, 21 listopada 2011, 09:21

gajny pisze:http://akcent.pl/czsilkro.html

nie wiem czy widziałeś i pytałeś tam, ale oni mają tylko do XJR 1200
do 1300 nie ma i nie będzie... przynajmniej taką odpowiedź mailem dostałem...

Awatar użytkownika
Tytus
Posty: 247
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Tytus » poniedziałek, 21 listopada 2011, 20:40

To widocznie mój magik, to prawdziwy magik, skoro wyczarował te co mam. Z ciekawości zadzwonilem do niego i zapytałem o metalową tulejkę i tak, jak pisałem, ani w starych, ani w nowych.

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » poniedziałek, 21 listopada 2011, 21:13

Tak jak Tytus pisze.Łatwo to zaobserwować podczas pracy silnika na wolnych obrotach-króćce kurczą się podczas fazy ssania.
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3511
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 22 listopada 2011, 07:35

Czyli krótko mówiąc pracują ;-) .

Gwoli ścisłości:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 5576
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » wtorek, 22 listopada 2011, 10:15

No to widze, że co serwis to inny magik i inne teorie. Mi wyraźnie powiedzieli, żebym się nie przejmował bo w środku sa tuleje i dopóki obroty nie skaczą to mozna śmiało śmigać.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3511
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 22 listopada 2011, 19:33

Czyli kłamali :lol: . Fakt faktem można jeździć aż zaczną się kłopoty z zapalaniem, obroty zaczną falować itp. Lecz czy nie lepiej wymienić na nowe stare sfatygowane i mieć świnty spokój :?: .

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » środa, 23 listopada 2011, 15:00

JAREK pisze:bo w środku sa tuleje

no to mamy zagwozdkę.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

turbo

Postautor: turbo » poniedziałek, 12 marca 2012, 12:14

No skończyłem gmerać przy hamulcach pora na filtry itp. przy tej okazji zauważyłem że 2 króćcom brakuje jednego ucha mocującego dociskają je solidnie gaźniki jednak postanowiłem wymienić. Okazało się (jak zwykle), że ciężko to dostać.

Znalazłem na e-bayu tylko cena 350zł/szt. jest masakryczna jak za kawałek gumy. Już kurcze bym wolał oliwiarkę za to kupić.

Kolega gajny podał dobry link i tutaj mam dylemat czy będą pasować króćce o numerach 4KG-13586-00(lewe) oraz 4KG-13596-00(prawe). Przeszukałem neta i wydaje się że by pasowały na kilku stronach są te części wy-listowane jako pasujące do XJR1300SP. Oni napisali że są do 1200. Czy ktoś może to jeszcze skonfrontować z rzeczywistością. Dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » poniedziałek, 12 marca 2012, 13:31

Wieczorem postaram się Ci sprawdzić te króćce.
J....ć stare baby :)

turbo

Postautor: turbo » poniedziałek, 12 marca 2012, 13:39

Dzięki ivo cena 100zł za szt. jest kusząca nawet jakby używane były, a te są nowe. Niestety mają tylko jeden lewy i trzy prawe ale nie szkodzi wymieniłbym dzięki temu co jest uszkodzone.

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » poniedziałek, 12 marca 2012, 13:46

Dużo podzespołów z 4PU i 4RB(1200) pasuje do RP 02.Tak też jest w przypadku króćców ssących.Ich oznaczenie katalogowe jak wyżej napisałeś to 4KG-13586-00 lewy i 4KG-13596-00 prawy.Te króćce występują w modelach wyposażonych w gaźniki BS 36 Mikuni,czyli od 4PU do RP 02(1995 do 2001r).Tak więc będą na 100% pasować.Późniejsze modele miały gaźniki BSR 37 więc króćce ssące miały oznaczenie 5EA-13586-10 lewy,5EA-13596-10 prawy dla modelu RP 06 i 5EA-13586-20 lewy,5EA-13596-20 prawy dla modelu RP 10.Czy wszystko jasne.? :mrgreen:
J....ć stare baby :)

turbo

Postautor: turbo » poniedziałek, 12 marca 2012, 20:44

Szacun ivo dzięki wielkie, nie wiem gdzie te informacje wykopałeś.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3511
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » poniedziałek, 12 marca 2012, 20:48

Podobno króćce od FJ1100 135KM również pasują. Oznaczenie 36Y.

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » poniedziałek, 12 marca 2012, 21:35

turbo pisze: nie wiem gdzie te informacje wykopałeś.
Od dzielnicowego. ;-) Trza sobie pomagać.
Zdzisław pisze:Podobno króćce od FJ1100 135KM również pasują.
Sprawdzimy Zdzichu
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » poniedziałek, 12 marca 2012, 22:17

ivo pisze:Od dzielnicowego


buko, dilujesz częściami do xjr? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
bye

balth

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3511
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 13 marca 2012, 06:24

ivo pisze:
turbo pisze: nie wiem gdzie te informacje wykopałeś.
Od dzielnicowego. ;-) Trza sobie pomagać.
Zdzisław pisze:Podobno króćce od FJ1100 135KM również pasują.
Sprawdzimy Zdzichu


Na francuskim forum piszą, że pasują wręcz idealnie(w końcu ten sam silnik..) lecz jakiś szczegół jest co coś nie ten tegesuje zaś z ramą czy jakoś tak i trzeba coś tam chyba przypiłować... ale mój francuski jest gorszy od rosyjskiego więc nie doczytałem o co lotto...


Wróć do „Układ paliwowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości