Wysoki wolne obroty

Pytamy i/lub pomagamy rozwiązać problemy z układem paliwowym - od baku po gaźniki/wtryskiwacze.
Wrel

Wysoki wolne obroty

Postautor: Wrel » czwartek, 29 września 2011, 18:29

Drodzy koledzy,
Ponieważ jestem totalnym laikiem w sprawach mechaniki chciałbym was prosić o pomoc.
Wracając z trasy gdzieś,gdzies 10 km od domy dobiegł mnie metaliczny dzwięk ( takie bardziej obcieranie) tak jakby z oklic skrzyni biegów. Łańcuch tak jak by miał leki luz.

Jak by tego było mało jak odpaliłem "krówke" wolne obroty podskoczyły mi do 2500 obrótów i tak cały czas sie utrzymywały. Pod gaznikiem znalazłem taki miały plastikowy koreczek...??

Moto ma przejechane prawie 70 tys.
Regulacja gaznika i zaworów, wymiana oleju i filtrów była 1 tys.do tyłu

Za chaotyczny opis mojej sytuacji z góry przepraszam ;)
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » czwartek, 29 września 2011, 18:36

Nie mam pojęcia co jest grane. Ale bym reklamował do tego co przegląd robił.
Obroty i dźwięk metaliczny mogą to też być dwie różne sprawy.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 5576
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » czwartek, 29 września 2011, 18:41

Te dźwięki zrzucilbym na karb suchego lańcucha. Dawno smarowaleś?
Natomiast druga kwestia to już wyższa magia jak dla mnie, choć przychodzi mi do glowy spadnięcie zatyczki w otworze dolotowym gaźnika tym co to się podlącza rurki do wakuometrów. Może to spowodowalo dostanie się jakiegoś lewego powietrza i podwyższenie obrotów? Ale to takie dywagacje moje, a ja się na niczym w zasadzie nie znam.

Wrel

Postautor: Wrel » czwartek, 29 września 2011, 18:57