Obroty

Pytamy i/lub pomagamy rozwiązać problemy z układem paliwowym - od baku po gaźniki/wtryskiwacze.
Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » środa, 23 kwietnia 2014, 17:02

I teraz proszę sobie zapamiętać to co Wodzu napisał.
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » środa, 23 kwietnia 2014, 22:40

W 20 letniej xj650 miałem popękane króćce i przez 3 sezony nie puszczały lewego powietrza.
bye

balth

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » czwartek, 24 kwietnia 2014, 05:51

W 21 letniej xjr nie popękane od nowości :-P

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » czwartek, 24 kwietnia 2014, 07:20

Także jak ktoś cierpi na nadstan gotówki lub wyjątkowo przeszkadza komuś to jak jak się prezentują pod względem estetycznym kupujcie nowe :)
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » czwartek, 24 kwietnia 2014, 08:46

Owinąć taśmą...
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » czwartek, 24 kwietnia 2014, 13:20

hej ! :)
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
Tomson
Posty: 1918
Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2010, 20:41
Model i rocznik moto.: Yamaha xjr 1300 turbo
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Żyrardów

Postautor: Tomson » czwartek, 24 kwietnia 2014, 20:59

Jak macie problemy z pęknięciami to oczyście dobrze benzyną ekstrakcyjną, a później ładnie i dokładnie przesmarujcie klejem do szyb. Zostawić do wyschnięcia i można latać długie lata, odporny na ciepło i elastyczny - sprawdzone i nie widać, że popękane.

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » czwartek, 24 kwietnia 2014, 22:35

Już kiedyś pisalem parę razy. Króćce mają w środku tuleję z metalu. Czyli pęknięcia powłoki nic nie znaczą. Jeżeli się mylę to proszę o sprostowanie. Zakładam że mogę się mylić.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Togaś

Postautor: Togaś » sobota, 26 kwietnia 2014, 19:32

no i zrobiona:)
Wyregulowane zawory, gazniki, a króćce poklejone klejem do gumy, mechanik mówi, że buczy aż miło:) W poniedziałek odbieram z serwisu:)

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » poniedziałek, 28 kwietnia 2014, 07:08

Togaś pisze:[..] W poniedziałek odbieram z serwisu:)



git :-)
bye

balth

Togaś

Postautor: Togaś » wtorek, 29 kwietnia 2014, 22:21

No :-D obroty trzyma równiutko, zawory wyregulowane, bo wydechowe miały zbyt mały luz. Tylko klekocze teraz głosniej:/ to podobno normalne?? bo wcześniej było troszkę ciszej, no ale właśnie miały za mały luz. U Was też tak bociany kłapią dziobami??:)
Zrobiłem dziś trasę ok 200km i motocykl jeździ aż się ciepło na sercu robi (tzn, w chuyu mrowi:))
Żałuje, że nie mogę przyjechać na zlot, ale teraz z czasem u mnie słabo a jechać trzeba dość daleko( ok 650 km chyba). W każdym razie następnego na pewno nie odpuszczę:)

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » wtorek, 29 kwietnia 2014, 22:36

no na następny będziesz miał 40 km.
Wstyd będzie, jak nie przyjedziesz :-)
hubertm

Togaś

Postautor: Togaś » sobota, 28 lutego 2015, 00:36

hubertm pisze:no na następny będziesz miał 40 km.
Wstyd będzie, jak nie przyjedziesz :-)

No wstyd jak qtas, ale jedynie w tym terminie mogłem pojechać z żoną na wczasy do chorwacji w ciągu całego roku i nawet nie wspominałem jej o tym zlocie, bo kto chciałby wsadzać głowę w paszczę lwa... albo i krokodyla, bo nie wiem co gorsze. Naprawdę żałuję.. taki los mój obejsrany :P

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » sobota, 28 lutego 2015, 12:01

Togaś pisze:Żałuje, że nie mogę przyjechać na zlot, ale teraz z czasem u mnie słabo a jechać trzeba dość daleko( ok 650 km chyba).

W tyle km, to prawie do Białegostoku dojedziesz.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:

http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487


Wróć do „Układ paliwowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości