gaznik

Pytamy i/lub pomagamy rozwiązać problemy z układem paliwowym - od baku po gaźniki/wtryskiwacze.
Awatar użytkownika
jacekxjr78
Posty: 598
Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Paryz / krakow

Postautor: jacekxjr78 » wtorek, 23 września 2014, 10:36

czy filtr paliwa trzeba zakladac czy mazna go sobie darowac dodam ze u mnie takowy byl zle cena takiego gow..... mnie zmrozila 43,5 e :shock:

Awatar użytkownika
gacy666
Posty: 269
Rejestracja: czwartek, 13 czerwca 2013, 05:20
Model i rocznik moto.: XJR1300 2003
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Okolice Rybnika

Postautor: gacy666 » wtorek, 23 września 2014, 11:05

Na dwoje babka wróżyła, teoretycznie masz sitko w kraniku które grube zanieczyszczenia wyłapie. Ja tam założyłem z cbr-ki, jest większy od xjr-owego, ale ma taką samą średnice króćców no i kosztuje 15zł.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » wtorek, 23 września 2014, 11:41

Zawsze to łatwiej filtr wymienić niż gaźniki czyścić

Awatar użytkownika
jacekxjr78
Posty: 598
Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Paryz / krakow

Postautor: jacekxjr78 » wtorek, 23 września 2014, 11:53

farba pisze:Zawsze to łatwiej filtr wymienić niż gaźniki czyścić



wlasnie tego potwierdzenia szukalem dzieki chlopaki za pomoc :-)

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » wtorek, 23 września 2014, 19:16

Do elementów gumowy wazelina powinna być TECHNICZNA
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » wtorek, 23 września 2014, 19:28

Koniu no przecież wiadomo że nie TA wazelina.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » wtorek, 23 września 2014, 20:02

Techniczna od kosmetycznej różni się tylko stopniem oczyszczenia

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » wtorek, 23 września 2014, 20:07

Dzięki farba właśnie zjebałeś dowcip!
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » wtorek, 23 września 2014, 20:10

:oops: :wstyd:

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » piątek, 26 września 2014, 18:55

Koniu pisze:Do elementów gumowy wazelina powinna być TECHNICZNA

Ta sama co np. do klem? Bo tylko do tego stosowałem, btw. miedziawka jest do tego celu lepsiejsza.


Wróć do „Układ paliwowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości