6-7 T. i lipa

Pytamy i/lub pomagamy rozwiązać problemy z układem paliwowym - od baku po gaźniki/wtryskiwacze.
Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » czwartek, 18 kwietnia 2013, 06:25

To masz plusa za chęci zaglądnięcia do serwisówki :mrgreen:

mały 1

Postautor: mały 1 » poniedziałek, 22 kwietnia 2013, 09:56

Panowie, zwyciescą zostaje filtr powietrza :lol: poluzowalem pokrywe od filtra i odchylilem. Maszyna rwie jak wściekła. Wiec moje pytanie jaki powinien byc filtr?
Pozdro.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » poniedziałek, 22 kwietnia 2013, 10:05

Filtr powinien być czysty :mrgreen:

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » poniedziałek, 22 kwietnia 2013, 10:20

Oprócz tego, że czysty to powinien być prawidłowo zamontowany, jakiej firmy masz wsadzony filtr :?: . Nie KN czasami :?: .

mały 1

Postautor: mały 1 » poniedziałek, 22 kwietnia 2013, 10:47

Zamontowalem nowy ale napewno nie kn. KN jest odpowiedni? Jesli tak to taki kupie

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 5575
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » poniedziałek, 22 kwietnia 2013, 10:49

Odpowiedni to taki co z katalogu pasuje. Poczytaj trochę albo zadzwoń do jakiegoś sklepu/serwisu.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » poniedziałek, 22 kwietnia 2013, 11:07

Pytałem o KNa, gdyż wystarczy przegiąć w jego nasączaniu pałkę z olejkiem i takie cuda mogą się dziać.

Lecz skoro masz normalny, nowy ze sklepu, pod ten typ moto to powinno być ok. Ale jak widać coś jest nie ten teges.

KN TAKI pasuje, może znajdziesz gdzieś taniej. Jak chcesz zaoszczędzić kilka plnów, to możesz załadować do obudowy filtr papierowy np. Hiflo czy jakiś inny.

Ew. zadzwoń czy udaj się do salunu jak pisze Jarek i ci powiedzą, co możesz sobie zakupić do krówki :) .

mały 1

Postautor: mały 1 » wtorek, 23 kwietnia 2013, 14:38

Zdzislaw. Filtr mialem zalozony nowy hiflo. Sprawdzilem w sklepie symbol i jest ok.
Dokrecam pokrywe filtra i sie nie wkreca na obroty,jak odkrece te obudowe i ka uchyle to jest ok.
Dla mnie ewidentnie wina filtra ale jeden mechanik dzisiaj powiedzial ze moze to byc kwestia ustawien gaznika. Nie ingerowalem w zadne ustawienia powietrza a wrecz wydaje mi sie ze ich nie ma oprocz dyszy ktorych nie wykrecalem. Wymienie na inny filtr papierowy bo na lepszy juz nie mam
kasy.
Dam znac

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 23 kwietnia 2013, 16:50

Utnij tą rurencje co wchodzi do puszki f.pow. Ew. odkręć na początek ten wlot, co jest z boku puszki f. powietrza. I wtedy zobacz czy jest różnica.

mały 1

Postautor: mały 1 » wtorek, 23 kwietnia 2013, 17:52

Wlasnie o tym wlocie z boku z ta rurka mowie. Jak ja poluzuje i odchyle to jest ok. Bylem w sklepie ale filtra nie kupilem bo jest identyczne z moim. W sklepie sugeruja gazniki

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » wtorek, 23 kwietnia 2013, 19:40

Mały 1 sprawdź czy w puszce filtra(airboxie) coś nie siedzi.Może coś tam wpadło i blokuje dopływ powietrza do gaźników?Sprawdź też drożność samego wkładu.I jeszcze jedno-piloty składu mieszanki odkręć o 1,5 obrotu a nie o 2,5.Tak podaje producent w serwisówce.Powodzenia. ;-)
J....ć stare baby :)

mały 1

Postautor: mały 1 » wtorek, 23 kwietnia 2013, 21:06

IVO,

sprawdzałem wszystko jest ok. Piloty wg serwisówki odkręcone na 3 obroty tu bym nie szukał bo jak zmniejsze na 2,5 to ciężko zapala i nie spadają obroty i się zawieszają po rozgrzaniu, prawdopodobnie za uboga mieszanka

Dzięki

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 23 kwietnia 2013, 21:23

Cuda niewidy, a wywaliłeś w ogóle filtr powietrza i jeździłeś?.

mały 1

Postautor: mały 1 » wtorek, 23 kwietnia 2013, 21:27

nie, przed chwilą poskładałem już wszystko. Uchyliłem tę pokrywkę z rurką tylko na górnych wkrętach jakieś 5mm. Wchodzi na czerwone pole. K..... już zgłupiałem.
Pojeżdze juuto tak trochę :-)

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 23 kwietnia 2013, 21:30

Utnij tę ryrę co wchodzi w środek, zostaw tylko jakieś 2 cm kołnierz. Ten mod chyba wszyscy mają zrobiony, łącznie ze mną.

Dodatkowo wywaliłem ten wlot całkowicie. Moto bangla jak trzeba.


http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2876&highlight=wlot

mały 1

Postautor: mały 1 » wtorek, 23 kwietnia 2013, 21:38

myślisz że to jest kwestia tej rury ? podsunołeś mi teraz pomysł : zdejmę tę pokrywę i uszczelnie pożądnie mocną taśmą filtr tak aby powietrze szło tylko przez niego a nie bokami.
Wtedy sprawdzę to co mówisz a nic nie zniszczę

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 23 kwietnia 2013, 21:42

Na początek wywal wlot oznaczony nr. 18 na rysunku, zaś możesz ciąć w środku jak inni :-D . Wypróbuj to i jak będzie ok to zostaw jak jest.

mały 1

Postautor: mały 1 » wtorek, 23 kwietnia 2013, 21:43

o jakim rysunku mówisz

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 23 kwietnia 2013, 21:48

Ostatni post na 3 stronie, link.

mały 1

Postautor: mały 1 » wtorek, 23 kwietnia 2013, 21:56

dzięki przeoczyłem to. Jutro to sprawdzę. Ale faktycznie jak więcej powietrza dochodzi to rwie aż widelce podnosi :lol:

dzięki

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 23 kwietnia 2013, 21:59

:) powodzenia w testowaniu.

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » wtorek, 23 kwietnia 2013, 22:18

ivo pisze:Mały 1 sprawdź czy w puszce filtra(airboxie) coś nie siedzi.Może coś tam wpadło i blokuje dopływ powietrza do gaźników?
Mi kiedyś Maryna wyjeła z filtra jkąś prehistoryczną ważkę (lub ćmę, o szczegóły odsyłam do posła Niesiołowskiego). Hoterstwo było tak wielkie. I nie uwieżycie ale odważyło się zdechnąć z rozpostartymi skrzydełkami (nie wiem czy te bezkręgowe owady mają skrzydła, czy to się inaczej zwie). Myślicie, że to miało wpływ na podwyższone spalanie?
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 23 kwietnia 2013, 22:23

Raczej powodowało pozytywne zawirowania powietrza w gardzielach gaźników :-D .

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » wtorek, 23 kwietnia 2013, 22:48

też tak sądzę 8-) Myślę, że gaźniki mi się nie obraziły po zdemontowaniu tej "ćmy" ;-)
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » środa, 24 kwietnia 2013, 07:14

Zdzisław pisze:Raczej powodowało pozytywne zawirowania powietrza
Gorzej jak zrywkę foliową zaciągnie. :mrgreen:
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » środa, 24 kwietnia 2013, 07:46

Przepali :-D .

mały 1

Postautor: mały 1 » czwartek, 25 kwietnia 2013, 14:25

Zdzislaw. Niestety, eksperyment sie nie udal. Jak nie dostanie powietrza poza filtrem to nie chodzi
Odpuszczm, nie mam wiecej pomyslow

dzieki
pozdro.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 25 kwietnia 2013, 14:35

Czyli tak jak ustawa przewiduje nie chodzi. Musi dostać powietrze bez udziału filtra. Czyli za mało wiatrów ma, a powiedz no tylko, czy kopci na czarno z wydechów, gdyż nie pisałeś o tym wcześniej.

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » czwartek, 25 kwietnia 2013, 17:54

Jak masz jeszcze stary wkład,to spróbuj jak pracuje na nim.Może to wina nowego wkładu?
J....ć stare baby :)

mały 1

Postautor: mały 1 » czwartek, 25 kwietnia 2013, 19:15

Nie mam starego filtra
. Zdzichu, nie kopcil w ogole. Poddalem sie. zaprowadzilem do warsztatu.

Porazka :-/ dam znac jak odbiore


Wróć do „Układ paliwowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości