moto dziala !!!!!!!

Pytamy i/lub pomagamy rozwiązać problemy z układem paliwowym - od baku po gaźniki/wtryskiwacze.
piotrtimzzz

moto dziala !!!!!!!

Postautor: piotrtimzzz » wtorek, 11 czerwca 2013, 19:45

:mrgreen:
Uruchomiony dzieki kilkugodzinnemu czytaniu tematu ''Z kluczem w reku''
a zwlaszcza dzieki postowi ,, Koniu ,, (DZIEKI) doczytalem pewnej rzeczy a teraz opisze raczej nie w skro
cie ale jestem TAKI HAPPY ze musze sie podzielic moimi przezyciami.
Zaczne od tego ze znalazlem na jednej ze stronek ladna biala XJR 400,koles napisal ze chce sprzedac bo za wysoki dla zony (gowno prawda).
Po 1 nie jest wysoki chyba dla kazdego.
po 2 nie chcial odpalic od startera i dopiero po dluzszych probach odpalil na pych.
Gdybym pojechal z kims innym niz pojechalem to bym jej nie wzial ale ze bylem z gosciem ktory ma jakies pojecie o motorach to wzialem,a mianowicie to bylo tak.
Poniewaz nie mam jeszcze prawka,ale juz sie na niej przejechalem (wiem , wiecej tego nie zrobie dopoki nie zrobie uprawnien a to chwilke zajmie). Wiec ten moj znajomy na niej probowal swoich sil przed zakupem i po kilku rundach zaczynala gasnac ,nie wchodzila wogole na obroty itp. Wiec znajomy rzucil cene 450€ tamten powiedzial ze nie ma mowy,powiedzial 750 w koncu zeszlo do 650. Przed ostateczna decyzja wzialem znajomego na strone i powiedzial ze jak jeszcze spusci to bierz i sie nie zastanawiaj bo to nie moze byc nic powaznego. Wiec podszedlem do niego i mowie 600 i biore i sie udalo :-)
Na miejscu te same problemy albo nie odpalala wogole,albo po ciezkich probach odpalenia i tak po jakims czasie ten sam schemat brak mocy i gasniecie.
Postanowilsmy ze trzeba wyczyscic gazniki bo chyba nie dostaje paliwa jak trzeba i po odkreceniu srubek ujsciowych dla syfu w gaznikach straszna rdza wylatywala,wiec niechetnie ale sie za to wzialem SAM (a nigdy nic przy motorze nie robilem).
Po 2h udalo mi sie je wyjac i kolejne 2h je czyscilem i pozniej kolejne okolo 2h wkladalem z powrotem.

Iteraz zaczyna sie moment dzieki ktoremu doszedlem co jest nie tak !!!!! :roll:
Po zdjeciu baku jeden z wezykow ten tylny byl jakby urwany i czyms zapchany na stale (myslelismy ze to od rezerwy) natomiast pozniej jak przegladalem czesci na necie bo nie podobaly mi sie gumy laczace gaznik z silnikiem (sparciale) dowiedzialem sie ze to sa krucce ssace. Kazdy z nich ma rurke taka wystajaca i u mnie wszystkie krucce byly zablokowane i akurat drugi od lewej byl zatkany srubka,normalnie wkrecona srubokretem,pomyslalem ok tak moze i musi byc.
Po zlozeniu moto z powrotem ciagle to samo + przy odpalaniu mialem ciagle zaworek paliwowy ustawiony na PRI. Jak pozniej doczytalem okolo 2 w nocy ledwo zywy prawie zasypiajacy

Koniu pisze:Jeżeli chodzi o tą ,,blokadę'' podciśnieniową to w kraniku jest taki zworek gumowy - membranka - okrągla jak sie przyjrzeć kranikowi to latwo sie zorientowac w którym miejscu. I z prawej strony kranika trochę w glębi wychodzi zniego cienka rurka gumowa której drugi koniec jest umocowany do drugiego krućca ssącego laczącego gaźnik z glowicą Silnik sie kręci to ssie i odciąga membranke, nie kręci sie nie ssie, membranka jest dociskana sprężynką i zupa nie leci ot i wsio :mrgreen:


pomyslalem kurde to moze byc to !!!!!
Po 1 brakuje wezyka wlasnie tego urwanego polaczonego z kruccem.
Po 2 nie brakuje paliwa tylko wrecz odwrotnie, JEST ZALEWANY bo ciagle ustawiony na PRI mielismy bo jak zdjalem bak i sprawdzalem jak leci to na ON i RES nie chciala leciec(i dobrze bo musi byc zassana a na PRI leciala dlatego myslelismy ze tak musi byc ustawione).
Wieczor wczesniej zaprowadzilem moto do znajomego mechanika(raczej samochodowego,ale w IRL ciezko o dobrych mechanikow). Na drugi dzien rano sms do niego zeby nie dotykal moto ze raczej wiem co jest nie tak i BINGO !!!!
Kupilem wezyk,podlaczylismy,od startera nie chcial bo bateria sie zmeczyla troche po probach odpalenia wiec podlaczylismy do startera i BAM odpalila.
Nie tracila mocy ani nic i teraz za kazdym razem chodzi jak zloto :mrgreen:
Moje moto jest z '95 30000km przejechane i skrzynia i silnik pracuje jak zloto :lol:

http://img690.imageshack.us/img690/9203/dscf5837t.jpg

a to wlasnie moja dziecinka musze jeszcze powymieniac kierunki (jeden ulamany ale dziala,ta blaszke z tlumiaka zdejme po stara powyginana (Yoshimura) Przepieknie brzeczy.

No i to tyle narazie, mam nadzieje ze Was nie zanudzielm i dzieki dla FORUM bo dzieki niemu dziala !!!!!!!! Takze teraz prawko i na nastepny sezon ja dopieszcze (mam nadzieje bo kasa, a ciuszki tez drogie) Kask SHOEI
http://allegro.pl/kask-shoei-xr-1100-el ... 65093.html ogolnie bede bialo czarny do moto sie trza dopasowac :mrgreen:

JESZCZE RAZ WIELKIE DZIEKI I DLA KONIA BO TO DZIEKI JEGO POSTOWI DOSZEDLEM CO MOZE BYC NIE TAK !!!!!!Do uslyszenia i moze z Irl sie wybiore w przyszlym roku na zlocik moja slicznotka. :mrgreen:
Ostatnio zmieniony środa, 12 czerwca 2013, 01:00 przez piotrtimzzz, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
mryc
Posty: 865
Rejestracja: niedziela, 24 lutego 2008, 23:49
Model i rocznik moto.: XJR1300 '03 RP06 Extreme Yello
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: Łódź

Postautor: mryc » wtorek, 11 czerwca 2013, 20:13

piotrtimzzz, szacun, za dociekliwość, chęci i samozaparcie, moto śliczne, w takim stanie chętnie sam bym ja przytulił :super:
Yello "Fly" Submarine
665664515

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » wtorek, 11 czerwca 2013, 20:38

Ku chwale ojczyzny i Forum XJR-go :)
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
korbek
Posty: 536
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2008
Województwo: S-śląskie

Postautor: korbek » wtorek, 11 czerwca 2013, 20:56

piękna maszyna! dobrze, że skończyło się tylko na takiej pierdółce :)

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 11 czerwca 2013, 21:03

Jeden z niewielu co przeczytał forum, gratulacje maszyny :) . Za te cenę, to sam bym ja teraz wziął :) .

Awatar użytkownika
donCezarre
Posty: 2149
Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: donCezarre » wtorek, 11 czerwca 2013, 21:13

szacunek za czytanie. Pewnie japońce też trochę mogliby się nauczyć czytając to forum.

BTW - pogadaj z farbą bo on od zgliszczy prawie odbudował 400 farbowej.
Dużo ci podpowie.
Prawdziwy mistrz wygrywa zawsze.......

Awatar użytkownika
korbek
Posty: 536
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2008
Województwo: S-śląskie

Postautor: korbek » wtorek, 11 czerwca 2013, 21:23

Koniu, tak poza tematem, to mam na kompanii Twojego sobowtóra :mrgreen:
https://m.ak.fbcdn.net/sphotos-e.ak/hph ... 0285_n.jpg

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » wtorek, 11 czerwca 2013, 21:31

kurcze rzeczywiście cuś podobien :)
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
korbek
Posty: 536
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2008
Województwo: S-śląskie

Postautor: korbek » wtorek, 11 czerwca 2013, 21:33

Nie mogłem znaleźć odpowiedniego zdjęcia, ale często po wypiciu ma wyraz twarzy podobny do Twojego gdy kopałeś w piaskownicy :mrgreen:

piotrtimzzz

Postautor: piotrtimzzz » środa, 12 czerwca 2013, 01:16

Dzieki wszystkim za mile slowa. Strzelilem tylko jedna fotke tak z glupa a teraz dopiero widze ze super fotka wyszla. Ma troche tez zadrapan na drugiej stronie i malutkie wgniecionko na baku i kilka innych ktorych na fotce nie widac.Ale ogolnie musze powiedziec ze moto w dobrym stanie nawet jak zdjalem siedzenie i inne czewsci to rdzy za bardzo to tam nie ma.A w moto to jeszcze musze zrobic ,poczyscic lub powymieniac.
-kierunki na jakies fajne
-lusterka
-pomaluje ja chyba kiedys tam (znajomy zaproponowal ) oczywiscie tez na bialo
-zegary chyba bedzie trzeba pomalowac (ewentualnie nowe)
-ta mala pierwsza srebrna obrecz co trzyma przednia lampe jeden lut nie trzyma na zewnatrz wiec nowe raczej
-z tego co wiem to tylne amory musze chyba cos tam wymienic ,bo koles powiedzial ze jak sie nacisnie to powinno ciezej sie naciskac niz obecnie i powinno ze tak powiem tylko raz w gore odbic a nie latac dosc lekko
-przednie mowi ze sa super,tylko te wew. rury od amora bym chcial wyczyscic bo lekkie kropki rdzy,a wtedy to pewnie tez i olej w amorach jak sie naucze
aaaa ogolnie to bym chcial ja doprowadzic pomalutku do stanu prawie ze perfekt,kazda srubke pomalu wymienic :mrgreen:
Ale to pomalutku.

Jeszcze raz dzieki i do uslyszenia/zobaczenia moze kiedys na jakims zlociku,a na forach napewno bede pisac,pytac i meczyc was :mrgreen:
Peace :mrgreen:

Awatar użytkownika
Unfamiliar
Posty: 1449
Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: PL

Postautor: Unfamiliar » środa, 12 czerwca 2013, 19:54

No szacun faktycznie.
Miłego i radosnego zdawania kat A.
W Irlandii czy na miejscu (Poland)?
***** ***

piotrtimzzz

Postautor: piotrtimzzz » czwartek, 13 czerwca 2013, 15:34

W Irl bede zdawal,juz jdne teoretyczne mialem ale w ogole sie nie przygotowalem i zabraklo mi 3 dobrze zeby zdac wiec i tak jestem zadowolony bo sporo nowych przepisow weszlo zwlaszcza dotyczacych motorow. Teraz juz kupilem nowe CD z pytaniami i mam juz zarezerwowany test teoretyczny. Teraz to bedzie pryszcz. Pozniej zapisuje sie do szkoly motorowej zeby do praktycznego sie przygotowac i wlasnie musze sie dowiedziec czy moge odrazu jak zdam praktyczny isc na kursy na wieksze moce zeby miec full A (ale i tak mi ja wykastruja z tego cowoem do 33 koni :-/ Wszystko mnie wyniesie chyba okolo 600€ (mam nadzieje ze nie wiecej). Ale mnie korci zeby nia pojezdzic,juz na osiedlu kilka razy sie przejechalem,ale tylko max rundka lub 2 bo tu sa tacy co z ucha strzelaja wiec w raziie W lepiej ja miec nie pod soba tylko przed domem stojaca :mrgreen:
Ale codziennie ja sobioe odpalam zeby ja posluchac,moglbym spac z nia razem w szopie :mrgreen:
Zona juz niepotrzebna :mrgreen:

Takie male pytanko jeszcze ,przy odpalaniu nie wkaczam choke (ssanie) tylko jak wlaczam starter lekko manetke podkrecam (mozna tak ?) i trzymam tak przez 10-15 sek i lekko puszczam i sama juz pozniej trzyma tylko zeby wejsc na pelne swoje obroty to chodzi tak z min moze dwie. To OK ?

Awatar użytkownika
Unfamiliar
Posty: 1449
Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: PL

Postautor: Unfamiliar » czwartek, 13 czerwca 2013, 20:23

Nom. Wychodzi na to samo.
Drogie to prawko tam jest...
***** ***

piotrtimzzz

Postautor: piotrtimzzz » czwartek, 13 czerwca 2013, 21:02

No niestety ;( ale z tego co slyszakem to i w Polsce teraz tez nie tak tanio,a jak bym musial dolatywac tak jak ostatnio moj kumpel zrobil to wyjdzie to samo.

Janek1200

Postautor: Janek1200 » środa, 19 czerwca 2013, 07:53

Gratuluję maszynki i wytrwałości w reanimacji , posty konia już niejednemu pomogły,

szerokości i radości


Wróć do „Układ paliwowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości