Dysze główne

Pytamy i/lub pomagamy rozwiązać problemy z układem paliwowym - od baku po gaźniki/wtryskiwacze.
Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3491
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Dysze główne

Postautor: Zdzislaw » sobota, 16 lutego 2019, 21:26

Dobry!

Gdzie można kupić dysze główne go gaźników Mikuni?, w 1300 mamy 95, tak se myślę i myślę, coby pozakładać i sprawdzić większe, np. 100/105/100/110 i pośrednie. Czy w Larssonie dostanę takie, czy pasją te i podobne?--> https://mike.larsson.pl/pl/search/SJ110 ... icle/89310
Czy trza szukać gdzie indziej?

Nie rozebrałem jeszcze gaźników, stąd moje pytanie o typ dyszy :).

Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 908
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

Re: Dysze główne

Postautor: Flanker » sobota, 16 lutego 2019, 21:36

Zdzichu, dynojety.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3491
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Re: Dysze główne

Postautor: Zdzislaw » niedziela, 17 lutego 2019, 11:11

No tak Dynojeby to jest to, i cysterna z paliwem na plecach :) .
Mi chodzi w sumie tylko o główne dysze, i ew. od wolnych obrotów. To na początek wystarczy, jak będzie be, najwyżej kupię cały zestaw DJ.
Dzisiaj pójdę, rozbiere gaźniki zobaczę jakie w kształcie tam dysze siedzą.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2624
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Re: Dysze główne

Postautor: farba » niedziela, 17 lutego 2019, 14:20

W sklepie ze skuterami zapytaj , albo u chińczyka ,najtaniej .
w zależności od gaźnika gwint M5 albo M6

Awatar użytkownika
Łysy
Posty: 784
Rejestracja: środa, 28 października 2015, 23:47
Model i rocznik moto.: XJR1200 97'
Województwo: L-lubelskie
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Re: Dysze główne

Postautor: Łysy » niedziela, 17 lutego 2019, 14:52


Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3491
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Re: Dysze główne

Postautor: Zdzislaw » poniedziałek, 18 lutego 2019, 12:24

Ok, czyli majnfrendy wszystko już robią, niedługo pewnie będziemy od nich chleb kupować :) :/ .
Teraz jeszcze nowe cięgna gazu zamówić i można składać.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3491
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Re: Dysze główne

Postautor: Zdzislaw » sobota, 3 sierpnia 2019, 22:01

Moje podsumowanie zrobione po kilku tysiącach kilometrów zrobionych na zestawie Dynojet Stage 3 z różnymi dyszami głównymi z zestawu i pojedynczych KNach 0984+ mały pierdolnik stożkowy KNa na odmę :) .

Dodatkowe modyfikacje, to jak niektórzy wiedzą mam cały czas założone zardzewiałe kolektory wydechowe oryginalne yamahy+ Tłumiki karbonowe Arrowa, żadne chinole z naklejkami, tylko kupione w IC nowe(to w ramach pytań o nie).

Dodatkowo był 4 degre ale wyleciał po około 400km na DJ+KN i założyłem oryginał.
Króćce 36Y.

Kilka rzeczy, o których pisano na internetach i mówiono... mega duże spalanie na DJ i KNach.--> Gówno prawda :!: .
Spalanie podłóg oryginalnego zestawu, czyli króćce zdławione+oryginalne iglice, dysze itp było o 1-2 litry większe :!: .

Na dyszach 114 z zestawu DJ:
Jazda miejska/wkoło komina do 120km/h a czasami do 180... spalanie to około 6,5-7 litrów max.
Jazda w trasie+Autostrada, samotnie, sprawdzone w drodze do Zakopca i z powrotem(Zrobiłem 1200km) to max 8,1 L, tutaj prędkości autostradowe licznikowe max 220, a stała przez wiele kmów 130-160. No i jazda po górach i dolinach naszego pięknego kraju. Średnio wychodzilo od 6,5 do 7,1.

Na dyszach 116 z zestawu- tutaj założyłem niedawno, bo kilka dni temu i spalanie kurde jeszcze niższe :zdziwko: ... Podczas jazdy dzisiejszej do Rydzykowa vel Piernikowa/Torunia wlałem 9,5 - od rezerwy do rezerwy. Jazda różna, od miejskiej, do zabawy na drodze, zrobiłem do rezerwy 140km... więc wychodzi 6,78l/100km... ze mną na pokładzie- 145 kilo+ciuchy :) .
Przy emeryckiej jeździe spokojnie można by było zejść do 5,5l a nawet mniej..

Na oryginalnym zestawie "paliwowym" motór podczas jazd na autobanie palił do 10 litrów, a w trasie schodziłem do około 7-8l przy jeździe o wiele spokojniejszej jak teraz.

Co do 4degre wywaliłem z tego względu, że strasznie walił w wydech jak silnik nierozgrzany, tzn. dopalal niespaloną mieszankę w kominach zamiast w silniku, ale to wiadomo.... na plus jeszcze to, że silnik się lepiej zagrzewa od startu zimnego.

Ogólnie wsadzone kilka Kzł oceniam jako za późną inwestycję.
Jedyny zonk to taki, że do dzisiaj nie shamowałem silnika. Bo nie mam gdzie, a jechać uj wie ile kmów... nie chce mi się.

Także polecam inwestycję w te ustrojstwa. Ale podstawa to przyłożenie się do regulacji silnika na pilotach. Troszkę się nabawiłem z tym, mierzone termometrem temperatury na kolektorach, głowicach.. świece wygląd mają ok.

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: Dysze główne

Postautor: piontek » niedziela, 3 listopada 2019, 21:50

Piszę po to żeby kiedyś poczytać ze zrozumieniem to, co napisał Pan Zdzisław.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487


Wróć do „Układ paliwowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość