Dobry!
Gdzie można kupić dysze główne go gaźników Mikuni?, w 1300 mamy 95, tak se myślę i myślę, coby pozakładać i sprawdzić większe, np. 100/105/100/110 i pośrednie. Czy w Larssonie dostanę takie, czy pasją te i podobne?--> https://mike.larsson.pl/pl/search/SJ110 ... icle/89310
Czy trza szukać gdzie indziej?
Nie rozebrałem jeszcze gaźników, stąd moje pytanie o typ dyszy .
Dysze główne
- Flanker
- Posty: 908
- Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
- Województwo: O-opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce
Re: Dysze główne
Zdzichu, dynojety.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
- Zdzislaw
- Posty: 3559
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Re: Dysze główne
No tak Dynojeby to jest to, i cysterna z paliwem na plecach .
Mi chodzi w sumie tylko o główne dysze, i ew. od wolnych obrotów. To na początek wystarczy, jak będzie be, najwyżej kupię cały zestaw DJ.
Dzisiaj pójdę, rozbiere gaźniki zobaczę jakie w kształcie tam dysze siedzą.
Mi chodzi w sumie tylko o główne dysze, i ew. od wolnych obrotów. To na początek wystarczy, jak będzie be, najwyżej kupię cały zestaw DJ.
Dzisiaj pójdę, rozbiere gaźniki zobaczę jakie w kształcie tam dysze siedzą.
- farba
- Posty: 2647
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Re: Dysze główne
W sklepie ze skuterami zapytaj , albo u chińczyka ,najtaniej .
w zależności od gaźnika gwint M5 albo M6
w zależności od gaźnika gwint M5 albo M6
- Łysy
- Posty: 790
- Rejestracja: środa, 28 października 2015, 23:47
- Model i rocznik moto.: XJR1200 97'
- Województwo: L-lubelskie
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Dysze główne
Szukasz do XJR to tylko dedykowane drogie Dyno a jeśli na testy i tanio to trzeba dobrać tak jak napisał Farba.
Ja sobie kupiłem u Majfrendów śrubki https://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-2PCS-fuel-ratio-adjusting-screw-YM-Motorcycle-carburetor-Mikuni-the-carb-air-screw/32768974120.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dTIQGl3
więc można coś dobrać tylko trzeba poszukać. Nawet gdzieś znalazłem membany do gaźnika
https://www.aliexpress.com/item/4MM-whorl-DIO-Two-stroke-Motorcycle-Keihin-carburetor-CVK24-26-GY6-50-80-PZ19-main-injectors/32368690061.html?spm=2114.10010108.100009.3.21ae6e00Dckarh&gps-id=pcDetailLeftTopSell&scm=1007.13482.95643.0&scm_id=1007.13482.95643.0&scm-url=1007.13482.95643.0&pvid=f5268ba4-34c5-47ae-8360-ca19cef3afd6
Ja sobie kupiłem u Majfrendów śrubki https://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-2PCS-fuel-ratio-adjusting-screw-YM-Motorcycle-carburetor-Mikuni-the-carb-air-screw/32768974120.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dTIQGl3
więc można coś dobrać tylko trzeba poszukać. Nawet gdzieś znalazłem membany do gaźnika
https://www.aliexpress.com/item/4MM-whorl-DIO-Two-stroke-Motorcycle-Keihin-carburetor-CVK24-26-GY6-50-80-PZ19-main-injectors/32368690061.html?spm=2114.10010108.100009.3.21ae6e00Dckarh&gps-id=pcDetailLeftTopSell&scm=1007.13482.95643.0&scm_id=1007.13482.95643.0&scm-url=1007.13482.95643.0&pvid=f5268ba4-34c5-47ae-8360-ca19cef3afd6
- Zdzislaw
- Posty: 3559
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Re: Dysze główne
Ok, czyli majnfrendy wszystko już robią, niedługo pewnie będziemy od nich chleb kupować .
Teraz jeszcze nowe cięgna gazu zamówić i można składać.
Teraz jeszcze nowe cięgna gazu zamówić i można składać.
- Zdzislaw
- Posty: 3559
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Re: Dysze główne
Moje podsumowanie zrobione po kilku tysiącach kilometrów zrobionych na zestawie Dynojet Stage 3 z różnymi dyszami głównymi z zestawu i pojedynczych KNach 0984+ mały pierdolnik stożkowy KNa na odmę .
Dodatkowe modyfikacje, to jak niektórzy wiedzą mam cały czas założone zardzewiałe kolektory wydechowe oryginalne yamahy+ Tłumiki karbonowe Arrowa, żadne chinole z naklejkami, tylko kupione w IC nowe(to w ramach pytań o nie).
Dodatkowo był 4 degre ale wyleciał po około 400km na DJ+KN i założyłem oryginał.
Króćce 36Y.
Kilka rzeczy, o których pisano na internetach i mówiono... mega duże spalanie na DJ i KNach.--> Gówno prawda .
Spalanie podłóg oryginalnego zestawu, czyli króćce zdławione+oryginalne iglice, dysze itp było o 1-2 litry większe .
Na dyszach 114 z zestawu DJ:
Jazda miejska/wkoło komina do 120km/h a czasami do 180... spalanie to około 6,5-7 litrów max.
Jazda w trasie+Autostrada, samotnie, sprawdzone w drodze do Zakopca i z powrotem(Zrobiłem 1200km) to max 8,1 L, tutaj prędkości autostradowe licznikowe max 220, a stała przez wiele kmów 130-160. No i jazda po górach i dolinach naszego pięknego kraju. Średnio wychodzilo od 6,5 do 7,1.
Na dyszach 116 z zestawu- tutaj założyłem niedawno, bo kilka dni temu i spalanie kurde jeszcze niższe ... Podczas jazdy dzisiejszej do Rydzykowa vel Piernikowa/Torunia wlałem 9,5 - od rezerwy do rezerwy. Jazda różna, od miejskiej, do zabawy na drodze, zrobiłem do rezerwy 140km... więc wychodzi 6,78l/100km... ze mną na pokładzie- 145 kilo+ciuchy .
Przy emeryckiej jeździe spokojnie można by było zejść do 5,5l a nawet mniej..
Na oryginalnym zestawie "paliwowym" motór podczas jazd na autobanie palił do 10 litrów, a w trasie schodziłem do około 7-8l przy jeździe o wiele spokojniejszej jak teraz.
Co do 4degre wywaliłem z tego względu, że strasznie walił w wydech jak silnik nierozgrzany, tzn. dopalal niespaloną mieszankę w kominach zamiast w silniku, ale to wiadomo.... na plus jeszcze to, że silnik się lepiej zagrzewa od startu zimnego.
Ogólnie wsadzone kilka Kzł oceniam jako za późną inwestycję.
Jedyny zonk to taki, że do dzisiaj nie shamowałem silnika. Bo nie mam gdzie, a jechać uj wie ile kmów... nie chce mi się.
Także polecam inwestycję w te ustrojstwa. Ale podstawa to przyłożenie się do regulacji silnika na pilotach. Troszkę się nabawiłem z tym, mierzone termometrem temperatury na kolektorach, głowicach.. świece wygląd mają ok.
Dodatkowe modyfikacje, to jak niektórzy wiedzą mam cały czas założone zardzewiałe kolektory wydechowe oryginalne yamahy+ Tłumiki karbonowe Arrowa, żadne chinole z naklejkami, tylko kupione w IC nowe(to w ramach pytań o nie).
Dodatkowo był 4 degre ale wyleciał po około 400km na DJ+KN i założyłem oryginał.
Króćce 36Y.
Kilka rzeczy, o których pisano na internetach i mówiono... mega duże spalanie na DJ i KNach.--> Gówno prawda .
Spalanie podłóg oryginalnego zestawu, czyli króćce zdławione+oryginalne iglice, dysze itp było o 1-2 litry większe .
Na dyszach 114 z zestawu DJ:
Jazda miejska/wkoło komina do 120km/h a czasami do 180... spalanie to około 6,5-7 litrów max.
Jazda w trasie+Autostrada, samotnie, sprawdzone w drodze do Zakopca i z powrotem(Zrobiłem 1200km) to max 8,1 L, tutaj prędkości autostradowe licznikowe max 220, a stała przez wiele kmów 130-160. No i jazda po górach i dolinach naszego pięknego kraju. Średnio wychodzilo od 6,5 do 7,1.
Na dyszach 116 z zestawu- tutaj założyłem niedawno, bo kilka dni temu i spalanie kurde jeszcze niższe ... Podczas jazdy dzisiejszej do Rydzykowa vel Piernikowa/Torunia wlałem 9,5 - od rezerwy do rezerwy. Jazda różna, od miejskiej, do zabawy na drodze, zrobiłem do rezerwy 140km... więc wychodzi 6,78l/100km... ze mną na pokładzie- 145 kilo+ciuchy .
Przy emeryckiej jeździe spokojnie można by było zejść do 5,5l a nawet mniej..
Na oryginalnym zestawie "paliwowym" motór podczas jazd na autobanie palił do 10 litrów, a w trasie schodziłem do około 7-8l przy jeździe o wiele spokojniejszej jak teraz.
Co do 4degre wywaliłem z tego względu, że strasznie walił w wydech jak silnik nierozgrzany, tzn. dopalal niespaloną mieszankę w kominach zamiast w silniku, ale to wiadomo.... na plus jeszcze to, że silnik się lepiej zagrzewa od startu zimnego.
Ogólnie wsadzone kilka Kzł oceniam jako za późną inwestycję.
Jedyny zonk to taki, że do dzisiaj nie shamowałem silnika. Bo nie mam gdzie, a jechać uj wie ile kmów... nie chce mi się.
Także polecam inwestycję w te ustrojstwa. Ale podstawa to przyłożenie się do regulacji silnika na pilotach. Troszkę się nabawiłem z tym, mierzone termometrem temperatury na kolektorach, głowicach.. świece wygląd mają ok.
- piontek
- Posty: 3863
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: Dysze główne
Piszę po to żeby kiedyś poczytać ze zrozumieniem to, co napisał Pan Zdzisław.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości