problem ze wskaznikiem poziomu paliwa

Pytamy i/lub pomagamy rozwiązać problemy z elektryką.
R.E.D.

problem ze wskaznikiem poziomu paliwa

Postautor: R.E.D. » poniedziałek, 30 kwietnia 2012, 12:45

wskaznik poziomu paliwa odmowil posluszenstwa ... niestety nie wiem czy mialo to miejsce juz przed wymiana obudowy zegarow czy po - mialem prawie pusty bak. po tankowaniu niestety nadal poziom jest na minimum. czy jest mozliwe ze sie zawiesil jakis plywak? jak to sprawdzic? czy moze cos popierniczylem przy podpinaniu? czy ktos moze rozbieral i poda mi kolory - moze na plastiku sa pozamieniane :-x

Awatar użytkownika
cleaner
Posty: 346
Rejestracja: czwartek, 21 stycznia 2010, 12:35
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: cleaner » poniedziałek, 30 kwietnia 2012, 13:09

Z tego co pamiętam u mnie nei dało się źle podpiąć kabli do baku - wtyczki raczej są "niezmienialne"
I'd rather be riding my motorcycle thinking about God than sitting in church thinking about my motorcycle.

Obrazek

R.E.D.

Postautor: R.E.D. » poniedziałek, 30 kwietnia 2012, 13:28

chodzilo mi o zegar ;-) na obudowie sa oznaczenia kolorow, ale moze sie roznily :-?

Awatar użytkownika
korbek
Posty: 536
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2008
Województwo: S-śląskie

Postautor: korbek » poniedziałek, 30 kwietnia 2012, 15:03

Możliwe, że jakiś pływak, bo w poprzedniej przez kilka miesięcy wskaźnik nie działał, a potem po glebie sam się naprawił :)

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » środa, 2 maja 2012, 13:14

jak je położyłeś na dłuższy czas szkłami do dołu to ci wyciekł silikon ze wskaźnika poziomu paliwa i polepił ruchome części mechanizmu wskazówki :-P

R.E.D.

Postautor: R.E.D. » środa, 2 maja 2012, 15:09

mozliwe, ze lezaly na okularach. cos z tym mozna zrobic?

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » środa, 2 maja 2012, 16:31

Obejrzyj dokładnie czy niema śladów wycieku (rozebrać tego nie da się :kwasny: )
W jednej uruchomiłem i działa (dokładne wytarcie mechanizmu wskazówki)
W drugiej działa jak chce (przeważnie nie wskazuje poziomu paliwa) :(

suzigsx1
Posty: 200
Rejestracja: środa, 26 marca 2008, 23:16
Model i rocznik moto.: Fazer 600 dobre i to !
Województwo: E-łódzkie

Postautor: suzigsx1 » czwartek, 3 maja 2012, 11:32

Mam podobny problem już od dłuższego czasu ,tyle ,że u mnie wskaźnik ciągle jest na maksa.
Po wyłączeniu zapłonu spada na dół,po włączeniu znów na ful bez względu na ilość paliwa.
Przy ostatnim serwisie w Yamasze chciałem,żeby to zrobili,okazało się ,że coś tam trzeba ściągnąć za 400 zł no i dałem sobie spokój.
Leję zawsze do pełna,dzienny licznik na zero i do przodu,a jak przestawiam na rezerwę to zjeżdżam do najbliższej stacji i tyle :-P
człowiek jest tyle wart ile może pomóc drugiemu

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » czwartek, 3 maja 2012, 18:08

Ot to to właśnie :mrgreen: jak 400Km na dziennym to napoić maszynkę :mrgreen: :!:

suzigsx1
Posty: 200
Rejestracja: środa, 26 marca 2008, 23:16
Model i rocznik moto.: Fazer 600 dobre i to !
Województwo: E-łódzkie

Postautor: suzigsx1 » czwartek, 3 maja 2012, 18:47

farba czym Ty jeździsz że 400 km robisz :shock:
XJR 400 :?: :)
człowiek jest tyle wart ile może pomóc drugiemu

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » czwartek, 3 maja 2012, 20:02

Zgadłeś :!: w 1300 działa wskaźnik :-P

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » piątek, 4 maja 2012, 19:51

suzigsx1 pisze:farba czym Ty jeździsz że 400 km robisz :shock:
[..]


gsx'em też dawałem radę :-)
bye

balth

suzigsx1
Posty: 200
Rejestracja: środa, 26 marca 2008, 23:16
Model i rocznik moto.: Fazer 600 dobre i to !
Województwo: E-łódzkie

Postautor: suzigsx1 » piątek, 4 maja 2012, 21:29

Eeee no kolega nie świruj :-P to co ja mam motur popsuty? :mrgreen:
Tylko raz zszedłem ciut poniżej 6 w trasie,przelotowa nie więcej jak 120,no ale może GSX ma zbiornik od Passata B4 ;)
człowiek jest tyle wart ile może pomóc drugiemu

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » piątek, 4 maja 2012, 21:48

od Robura ;-)
hubertm

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » piątek, 4 maja 2012, 22:55

Zbiornik z DeTa 75 :P ...

...Się śmiejta z GSXa.... ale ten potfór 1400 na serio pali tyle co skuterek..... bynajmniej jeden z egzemplarzy które znam.

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » sobota, 5 maja 2012, 21:04

suzigsx1 pisze:Eeee no kolega nie świruj :-P


nie muszę. przytaczam fakty. i nawet ze dwóch świadków mam.

suzigsx1 pisze: to co ja mam motur popsuty? :mrgreen:


och, jak mi przykro :-P

suzigsx1 pisze:Tylko raz zszedłem ciut poniżej 6 w trasie,przelotowa nie więcej jak 120,no ale może GSX ma zbiornik od Passata B4 ;)


...i tak rodzi się nowa świecka tradycja zależności spalania od wielkości zbiornika :mrgreen:


...sie nie wie, sie nie gada :-P

:-)

@Zdzisław, jak skuterek to niekoniecznie, ale jak się lajtowo ciągnie trasę w polsce to i spalanie małe....
bye

balth

suzigsx1
Posty: 200
Rejestracja: środa, 26 marca 2008, 23:16
Model i rocznik moto.: Fazer 600 dobre i to !
Województwo: E-łódzkie

Postautor: suzigsx1 » sobota, 5 maja 2012, 21:16

balth pisze:
...i tak rodzi się nowa świecka tradycja zależności spalania od wielkości zbiornika :mrgreen:


...sie nie wie, sie nie gada :-P

no dobra,tak mi się tylko ujęło :-P
Miałem inazumę przed XJR,ale też nie chciała tak mało palić :mur:
zaraz nas Jarek wywali do ''ile piją nasze rumaki'' :roll:
człowiek jest tyle wart ile może pomóc drugiemu

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » sobota, 5 maja 2012, 23:08

Wtrysk/gaźnik robi różnicę... jak już wspominałem wcześniej gdzieś w Czechach kumpelos zielnikos zaczął mnie wyprzedzać Gienkiem przy moich ok. 230km/h na blacie..... Qrde mol no.... :evil: i spaliło toto malutko, był chyba literek różnicy w ogólnym spalaniu z wypadu naszego...

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » niedziela, 6 maja 2012, 19:28

Zdzisław pisze:Wtrysk/gaźnik robi różnicę..
neguję Twoja opinię - miałem XJR na gaźnikach, mam na wtrysku - nie ma drastycznej różnicy w spalaniu, wręcz prawie żadnej, bo 0,4/0,5l na 100km to żadna różnica ;-)
hubertm

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » niedziela, 6 maja 2012, 19:38

Więcej w stanie zbombionym nie piszę ;-) .

Wilku

problem ze wskaznikiem poziomu paliwa

Postautor: Wilku » czwartek, 28 lipca 2016, 14:02

Temat o wskaźnikach paliwa, to ja się podepnę. Po 3 latach dojrzałem, żeby zmienić zegar (Ace-Well) na oryginalne, bo kupiłem moto bez zegarów. Po podłączeniu wskaźnik paliwa wychyla się na maksa, aż się opiera o obudowę. Podłączony jest prawidłowo, wg opisu kolorów. Jest może jakaś procedura kalibracji wskaźnika?

Pozdrawiam,
Wilku.


Wróć do „Układ elektryczny.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości