spawy główki ramy

Danski

spawy główki ramy

Postautor: Danski » poniedziałek, 25 stycznia 2010, 09:46

Witam,

Czy ktoś z Was ma może fotki (duże zbliżenia) spawów głowki ramy?
Oczywiście mam na myśli oryginalne spawy... a nie po naprawie ;)
...chodzi mi o to, czy oryginalnie mają prawo być widoczne drobne kuleczki wokół spawów?

ol_ti

Postautor: ol_ti » poniedziałek, 25 stycznia 2010, 17:46

Mają prawo być. XJR ma ramę spawaną ręcznie a ręczne spawy nie zawsze wyglądają jak z automatu!

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » niedziela, 19 grudnia 2010, 20:23

Czyli mogą wyglądać jakby je spawał pijany robot przemysłowy :?: :lol: . Oglądałem jedną sztukę i wygląd spawów mnie troszkę zaniepokoił :-? . Wyglądają jak w Jawie TS...

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » niedziela, 19 grudnia 2010, 20:30

[quote="Zdzisław"]Czyli mogą wyglądać jakby je spawał pijany robot przemysłowy :[/quote]
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
pewnie spawali robotami kawasaki ;)
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 8 lutego 2011, 18:37

Prędzej Suzuki, miałem Kawałsraki ze stalową ramą i spawy były ładne :lol: .

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » środa, 9 lutego 2011, 08:27

ja z kolei znam kawę, w której notorycznie spawy wokół główki ramy pękają... ten model tak ma i już :->
automaty kawasaki...hehe....
a to tak poukładana firma ponoć: jit i takie tam....
bye

balth

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » środa, 9 lutego 2011, 19:53

Baltho czujny jak zwykle :evil:
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » czwartek, 10 lutego 2011, 07:24

a bo to takie-tam pier...enie o szopenie....
ja generalnie kawy nie lubię ale to osobnicze - nie będę pisał, że każde takie moto to chu..oza....
bye

balth

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 10 lutego 2011, 12:14

Miałem EN 500 więc może przez to były ładne spawy :mrgreen: . Kolega miał 636 z pęknięta ramą w wiadomym miejscu, lecz jest to rama alu...

Awatar użytkownika
darek
Posty: 219
Rejestracja: piątek, 30 stycznia 2009, 17:14
Lokalizacja: Grimstad

Postautor: darek » czwartek, 10 lutego 2011, 13:31

Potwierdzam. ENka wykonana była b.dobrze ale to chyba dlatego że moto z dośc odległych czasów gdzie inne japonie na tle kawki nie wyróżniały się jakością ,ujeżdżałem taką 2 sezony i przyznam że spisywała się wyśmienicie do momentu ,gdy na tylnym zydelku usiadł plecaczek.


Wróć do „Rama i części obudowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości