uszkodzenia zbiornika paliwa

Awatar użytkownika
nakano
Posty: 135
Rejestracja: środa, 26 czerwca 2013, 21:47
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Cieszyn

uszkodzenia zbiornika paliwa

Postautor: nakano » niedziela, 2 lutego 2014, 11:19

witam

jak widać na fotkach troszkę tego jest, nie wiem od czego są te uszkodzenia bo taki już kupiłem ale nie wyglądają zbyt estetycznie i czas się nimi zająć. co byście mi doradzili i jaki był by koszt naprawy u lakiernika?

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » niedziela, 2 lutego 2014, 11:39

Będzie bolało.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
jacekxjr78
Posty: 598
Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Paryz / krakow

Postautor: jacekxjr78 » niedziela, 2 lutego 2014, 11:45

farba kolega do ciebie :mrgreen:

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2636
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » niedziela, 2 lutego 2014, 11:47

Pierwsze dwa najgorsze a w zasadzie drugie
Resztę można lekko podciągnąć i wyszpachlować
Niestety to dwa kolory metalic + decal, muusi boleć.

Awatar użytkownika
nakano
Posty: 135
Rejestracja: środa, 26 czerwca 2013, 21:47
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Cieszyn

Postautor: nakano » niedziela, 2 lutego 2014, 11:54

zastanawiam się czy tego pod logo nie zostawić a dać blacharzowi zrobić tylko to duże boczne. małe potraktować szpachlą, okleić ładnie logo i położyć lakier a później papier i polerka w miejscach łączenie. jak będzie dobrze zrobione powinno wyglądać lepiej niż teraz.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2636
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » niedziela, 2 lutego 2014, 11:57

:shock:
Skąd ludzie mają takie pomysły :?:

Awatar użytkownika
nakano
Posty: 135
Rejestracja: środa, 26 czerwca 2013, 21:47
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Cieszyn

Postautor: nakano » niedziela, 2 lutego 2014, 13:11

farba pisze::shock:
Skąd ludzie mają takie pomysły :?:


hehe ludzie mają różne pomysły:)

co znaczy będzie bolało? może konkretniej...

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2636
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » niedziela, 2 lutego 2014, 13:12

Konkretniej masz na pw.

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » poniedziałek, 3 lutego 2014, 17:12

taką wgniotkę jak masz na literce H mam od czasu kupna i nie ruszam tego, trzeba się wpatrzeć żeby dostrzec ją
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » poniedziałek, 3 lutego 2014, 17:20

...no własnie się wpatrzyliśmy
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » poniedziałek, 3 lutego 2014, 18:43

Domniemywam, że foto nr. 3 pokazuje miejsce odbicia kierownicy/przełączników.

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1796
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » poniedziałek, 3 lutego 2014, 20:35

Można by obstawić 100 do 1 że tak ! Ten typ tak ma, że przy glebie i skręcie kierownicy, właśnie w to miejsce walą przełączniki. Mój zbiornik też tak miał, wgniotka została wyciągnięta za pomocą młotka bezwładnościowego, następnie było cynowanie, szlifowanie i lakierowanie. Szpachli praktycznie pod lakierem nie ma. Efekt BDB.
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » poniedziałek, 3 lutego 2014, 20:43

Ja przez te odbicia i zeszlifowany z leksza napis z prawej strony zakupiłem Bagstera. Lakier oryginał mam a i się dalej nie niszczy, nikt mi przy sprzedaży(tfu) nie powie, że złożona z 10 i przystanku autobusowego, no i lakier 100% oryginał :) .

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1796
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » poniedziałek, 3 lutego 2014, 20:59

Zdzisław pisze:no i lakier 100% oryginał


U mnie już trzeci :mrgreen: Sprzedaży raczej nie planuję, ciuchcia ma baaardzo małą konkurencję ;-)
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » poniedziałek, 3 lutego 2014, 21:06

:) :zdrowko:

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2636
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » poniedziałek, 3 lutego 2014, 21:46

Bagster najlepszy na szybkie naprawy :)

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » poniedziałek, 3 lutego 2014, 23:36

Strzelam! Szpachla kiedyś i tak wyjdzie. Dlatego wykonanie Holendra jest wg mnie najlepsze. Kto się nie zgadza stawia piwo
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
nakano
Posty: 135
Rejestracja: środa, 26 czerwca 2013, 21:47
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Cieszyn

Postautor: nakano » wtorek, 4 lutego 2014, 10:19

tak macie rację te mniejsze ślady po prawej i lewej stronie z góry są od kierownicy ale nie od dzwona wygląda to raczej, że koleś chciał sobie ściga zrobić i kierownicę obniżył na tyle że waliła w bak. W pozycji jakiej jest teraz nie ma szans by dostała do baku bez jej uszkodzenia a na taką nie wygląda a i na moto nie ma śladów wywrotki poza moim na bocznej drodze jak mi przednie koło podjechało :oops: ale to było prawie 0km/h i ucierpiał tylko wydech:(. To duże boczne ma ostrą krawędź jak by dostał czymś ostrym ale tego się już nie dowiem.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 4 lutego 2014, 10:58

Strzelam, ze jakiś krawężnik czy cuś w ten deseń.

Awatar użytkownika
nakano
Posty: 135
Rejestracja: środa, 26 czerwca 2013, 21:47
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Cieszyn

Postautor: nakano » wtorek, 4 lutego 2014, 12:47

a czy w takim wypadku nie był by też wydech, silnik ewentualnie crash pad zarysowany?
przynajmniej mi jak się położył to i na padzie i wydechu są ślady ale to z prawej strony.
a zresztą nie ważne od czego to tylko wady kosmetyczne.

abduldzabarszej

Postautor: abduldzabarszej » poniedziałek, 24 marca 2014, 18:04

Tą wgniotkę na literze H można usunąc bez ingerencji lakierniczej np. w Inowrocławiu naprawiałem tam zbiornik efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Pozdrawiam


Wróć do „Rama i części obudowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości