uszkodzenia zbiornika paliwa
- jacekxjr78
- Posty: 598
- Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Paryz / krakow
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
Można by obstawić 100 do 1 że tak ! Ten typ tak ma, że przy glebie i skręcie kierownicy, właśnie w to miejsce walą przełączniki. Mój zbiornik też tak miał, wgniotka została wyciągnięta za pomocą młotka bezwładnościowego, następnie było cynowanie, szlifowanie i lakierowanie. Szpachli praktycznie pod lakierem nie ma. Efekt BDB.
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
- nakano
- Posty: 135
- Rejestracja: środa, 26 czerwca 2013, 21:47
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Cieszyn
tak macie rację te mniejsze ślady po prawej i lewej stronie z góry są od kierownicy ale nie od dzwona wygląda to raczej, że koleś chciał sobie ściga zrobić i kierownicę obniżył na tyle że waliła w bak. W pozycji jakiej jest teraz nie ma szans by dostała do baku bez jej uszkodzenia a na taką nie wygląda a i na moto nie ma śladów wywrotki poza moim na bocznej drodze jak mi przednie koło podjechało ale to było prawie 0km/h i ucierpiał tylko wydech:(. To duże boczne ma ostrą krawędź jak by dostał czymś ostrym ale tego się już nie dowiem.
Wróć do „Rama i części obudowy.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości