Elemęnty wykonane samodzielnie, spawane, toczone, malowane.

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Elemęnty wykonane samodzielnie, spawane, toczone, malowane.

Postautor: Koniu » środa, 2 stycznia 2008, 19:16

Teraz będe dla kolegi toczył crash-pady z teflonu zobaczymy jak mi to wyjdzie to może sie pochwale samodziełką oby udaną :)
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 5569
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » środa, 2 stycznia 2008, 19:36

Jak tylko coś się uda wrzuć zdjęcia do albumu.
Poza tym zdjęcia innych elementów też możesz wrzucić, może ktoś podłapie pomysł jakiś i uda mi się go u siebie zrealizować...

rstencel

Postautor: rstencel » środa, 23 stycznia 2008, 00:47

No to moę się pochwalić!!!!!!
Wypolerowałem w Hornecie ranty felg, podnóżki i wahacz!!!
Zdjęcia moto w albumie!!!

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » środa, 23 stycznia 2008, 09:47

rstencel pisze:No to moę się pochwalić!!!!!!
Wypolerowałem w Hornecie ranty felg, podnóżki i wahacz!!!
Zdjęcia moto w albumie!!!


po co te wykrzykniki?
bye

balth

rstencel

Postautor: rstencel » środa, 23 stycznia 2008, 22:52

Jak się chwalić to się chwalić.
Po nic więcej. :-P

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » środa, 23 stycznia 2008, 22:54

Balth Po co taki komentarz? rstencel Opisz jak masz chwile jak to robiłeś czego używałeś dokładnie itd wypolerowaniem rantów felg i ja jestem zainteresowany.
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » środa, 23 stycznia 2008, 23:11

Koniu pisze:Balth Po co taki komentarz? rstencel Opisz jak masz chwile jak to robiłeś czego używałeś dokładnie itd wypolerowaniem rantów felg i ja jestem zainteresowany.


netykieta, nic więcej :-)
bye

balth

rstencel

Postautor: rstencel » niedziela, 27 stycznia 2008, 11:50

Jeżeli chodzi o wykrzykniki to chyba nikt nie ma za złe (Balth mi, a ja Balth'owi)! ;)

Lakier z felg potraktowałem szczotką drucianą (te części które nie wymgały większej koncentracji), reszte grubszym papierem ściernym. Po tym zabiegu poszedł w ruch drobniejszy papier i potem bardzo drobniutki. Na sam koniec dwie pasty polerskie (takie w kostkach-nie pamiętam jak się nazywał ten komplet- które kupił mi kumpel w Praktikerze) które nakładałem za pomocą filca.
Jak będziesz czyścił z lakieru to uważaj żeby zagłęboko się "nie wdrapać", bo porobisz za duże dziury, które zeszpecą cały efekt.
Wszystkie etapy wykonywałem przy pomocy wiertarki.
Jak dokonasz tego wszystkiego i będziesz czyścił-mył- polerowane elementy pamiętaj aby
wytrzeć wszystko na sucho, bo szybko porobią się plamy które ciężko usunąć. Chyba, że zdecydujesz się polakierować te elementy lakierem bezbarwnym. Ja tego niezrobiłem i żałowałem!
W razie jakichkolwiek pytań to piszcie postaram się odpowiedzieć
Podro :)

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » niedziela, 27 stycznia 2008, 12:29

rstencel pisze:Jeżeli chodzi o wykrzykniki to chyba nikt nie ma za złe (Balth mi, a ja Balth'owi)! ;)


pewnie, że nie. :-)

[..]

polerka to cholernie upierdliwa rzecz - żmudna jak stokrota. a ten bezbarwny jest niezbędny, jeśli chcemy dłużej utrzymać stan wypolerowanych elementów.
za to efekty potrafią zadziwić.
bye

balth

yani22

tarcze zegarów

Postautor: yani22 » środa, 6 lutego 2008, 21:16

witam
jesli jest ktos zainteresowany to moge przeslac na maila plik w corelu tarcz do xjr 1200 '96- zaoszczedzi to komus duzo roboty. Przerabialem z mil na km, jak ktos sie zna moze kombinowac z kolorami itd
niedlugo daje do druku i bede obklejal :)
pozdrawiam

yani22@interia.pl

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: tarcze zegarów

Postautor: balth » środa, 6 lutego 2008, 21:43

yani22 pisze:witam
jesli jest ktos zainteresowany to moge przeslac na maila plik w corelu tarcz do xjr 1200 '96- zaoszczedzi to komus duzo roboty. Przerabialem z mil na km, jak ktos sie zna moze kombinowac z kolorami itd
niedlugo daje do druku i bede obklejal :)
pozdrawiam

yani22@interia.pl


powieś w albumie - to bardzo cenna rzecz, imho :)
bye

balth

yani22

Postautor: yani22 » czwartek, 7 lutego 2008, 20:40

hehhh chyba sie nie da bo to nie jest jpeg tylko cdr.

Dzis wydrukowalem w drukarni na bialej naklejce, laserowo z zabezpieczniem warstwa UV (laminat) koszt 4 zl, wycialem i nakleilem. Troszke przeswietlaja oryginalne tarcze wiec polecam podkleic je od spodu czarna naklejka. Ja bede robil oswietlenie gietkim neonem 1,2mm bialym schowanym w kubku zegara zaraz nad tarcza - o niebo lepiej oswietli od zarowek, koszt 26 zl - na allegro

pozdrawiam

zdjecia podesle jak bedzie gotowe

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » czwartek, 7 lutego 2008, 20:51

yani22 pisze:[..]
Ja bede robil oswietlenie gietkim neonem 1,2mm bialym schowanym w kubku zegara zaraz nad tarcza - o niebo lepiej oswietli od zarowek, koszt 26 zl - na allegro


tarcze mnie nie ruszają ale oświetlenie owszem. cholernie mnie wkurza. jak na razie wytypowałem i zanabyłem sobie diody takie co to świecą jak cholera ale nie zebrałem się, żeby je założyć. zrób jakie zdjęcia w trakcie montażu oraz efektów świetlnych przed i po założeniu tego neona.

cya
bye

balth

yani22

Postautor: yani22 » środa, 13 lutego 2008, 21:47

no zrobilem, ale bede poprawial bo neon 1,2 mm za slabo swieci - zamowilem juz 3mm, jak zaloze to umieszcze fotki, tymczasem "przejsciowka" do obejrzenia w albumie

pozdrawiam

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » czwartek, 14 lutego 2008, 19:37

yani, całkiem nieźle wyszło jak na pierwsze podejście. rozumiem, że ułożyłeś led wokół tarczy pod spodem? kleiłeś?
bardzo jestem ciekawy, jak będzie wyglądać lepiej podświetlone.

btw może załóż nowy wątek? albo może admin niech przeniesie posty dotyczące podświetlenia do nowego wątku? tak se marudzę....
bye

balth

rstencel

Postautor: rstencel » czwartek, 14 lutego 2008, 23:46

Fakt całkiem nieźle. Fajny pomysł

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » sobota, 16 lutego 2008, 11:57

Założyłem już taki wcześniej i pisałem już o podświetleniu poszukajcie tylko
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

yani22

Postautor: yani22 » poniedziałek, 18 lutego 2008, 19:11

ehhhh zrobilem juz oswietlenie z nowym neonkiem - ale jestem niezadowolony :/
myslalem ze 3mm to bedzie jasniej swiecil a okazalo sie ze srodek jest ten sam co w 1,2mm a jest oblany izolacja na 3mm (normalnie oszustwo), tyle ze teraz ladniej wyglada
efekt do obejrzenia w albumie (choc fotki z kom)
pozdrawiam

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » wtorek, 19 lutego 2008, 08:20

yani22, porównująć zdjęcia to podświetlenie 3mm neonem jest słabsze IMHO :-\
bye

balth

yani22

Postautor: yani22 » środa, 20 lutego 2008, 00:07

takie zdjecie wyszlo - ale swieci tak samo w delikatnie jasniejszej barwie

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » czwartek, 28 lutego 2008, 22:34

Ja montuje 5 mm narazie wygląda nieźle a jeszcze nie skończyłem.
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Szoszo

Postautor: Szoszo » niedziela, 9 marca 2008, 10:32

rstencel pisze:Lakier z felg potraktowałem szczotką drucianą (te części które nie wymgały większej koncentracji), reszte grubszym papierem ściernym.


? szczotką drucianą ? Nie lepiej było na tarcze filcową nałozyć z kostki paste polerską. Zaoszczędziłes sporo czasu i roboty ale jaki tego efekt? Mam wrażenie, że masz bardzo cienka felgę po wyprowadzeniu papierkiem rys powstałych po szczotce.

Polecam na tarcze filcową nałozyć pastę Autosol

rstencel

Postautor: rstencel » środa, 12 marca 2008, 00:10

Szoszo pisze:? szczotką drucianą ? Nie lepiej było na tarcze filcową nałozyć z kostki paste polerską. Zaoszczędziłes sporo czasu i roboty ale jaki tego efekt? Mam wrażenie, że masz bardzo cienka felgę po wyprowadzeniu papierkiem rys powstałych po szczotce.

Polecam na tarcze filcową nałozyć pastę Autosol


Jakbyś doczytał dokładnie, to napisałem, że pasta polerska na filcu poszła w ruch!
A lakieru niestety pastą nie zjedziesz! :-P
Zdjęcia w galerii a jak chesz w lepszej jakości to wyśle na priva
Pozdrawiam! :-)

Szoszo

Postautor: Szoszo » środa, 12 marca 2008, 16:25

Nie doczytałem - masz rację. Bądź co bądź nie dotknąłbym swojej maszyny szczotka drucianą

Zdjęcia masz fajne. Pozdrawiam wzajemnie

rstencel

Postautor: rstencel » środa, 12 marca 2008, 21:20

Szoszo N P
Teraz sobie powiedziałem, że nic nie bede zmieniał w XJR-ce!
Horneta robiłem za namową kumpla, fajna sprawa oglądać efekty własnej pracy i pomysłów :) Mam motor który mi się podoba (nieznaczy, że Hornet mi się nie podobał) i nie dam się namówić na "Tuning" :)

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » czwartek, 21 sierpnia 2008, 13:03

Wykonałem CRASPADY na wzór tych które mam aluminiowych z katalogu Larsona. Kupiłem teflon w Białymstoku średnicy wałek 65 mm średnicy długości 30 cm około 60 zł teflon jest biały i czarny czy jakieś inne kolory są to nie wiem. Długość gotowego crashpada 70 mm średnica 60 mm plus obtoczenia, przetoczenia z różnych średnic, zwężki, średnica na śruby mocujące 8 mm, śruba wzmacniana 70 mm na imbusa. Do tego dwie tulejki dł 22 mm średnicy zewn 18mm śr wewnętrznej 8 mm, pod śrubę potrzebna jest podkładka. Na koniec malowanie. Teflonu mi jeszcze zostało więc wykonanie takich dwóch elementów powinno sie zamknąć w jakichś 50 zł crashpady + tulejki + śruby + podkładki. Tokarz powiedział, że za wykonanie tych elementów jakieś 40 zł by wziął. Tu są linki do mojej galerii z tymi elementami już zamontowanymi na motocyklu kolegi.

http://yamahaxjrclub.pl/album_pic.php?pic_id=287
http://yamahaxjrclub.pl/album_pic.php?pic_id=288
http://yamahaxjrclub.pl/album_pic.php?pic_id=289
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
PawelR
Posty: 706
Rejestracja: poniedziałek, 10 marca 2008, 17:01
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: PawelR » piątek, 22 sierpnia 2008, 10:30

Pieknie, pieknie...
Bo trzeba mieć w życiu pasje!


Wróć do „Rama i części obudowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości