Lenku pisze:Z ciekawości podpytam czemu w takim razie nie kupileś wersji 1300 zamiast 1200 - odchudzanie 1300 miało by jeszcze większy sens a w przyspieszeniu dodatkowe konie i moment dałyby wiecej niż zrzucenie 30kg... Nie ruszam tu tematu prowadzenia w zakrętach (nie wiem czy odchudznie raz zaprojektowanej konstrukcji z racji zmiany środka cięzkości sprzętu wpływa pozytywnie czy negatywnie na prowadzenie w zakrętach... niby powinno pomóc ale inżynierem nie jestem).
PS. co zrobiłes do tej pory, że zeszło kilka kg i jakie koła planujesz założyć aby zdjąć kolejne 10kg? Może jakaś fotka?
Witam
Zdjęcie mojego moto mam w powitalni.
1200 kupiłem z przypadku , byłem za granicą i akurat stała w serwisie po delikatnym upadku . Zbiłem cenę i ją kupiłem z myślą o przerobieniu. Cały tył mam zmieniony , inne zegary , lampy, kierownicę , kanapę , zrzucone stopka centralna więc już myślę że ponad 10kg jest mniej . Na wydechu mogę urwać kolejne 10 i na kołach kolejne 10. Jeździłem nią zanim to zrobiłem i powiem że prowadzi się lżej. Łatwiej skręca i generalnie przez to ze kanapa i kierownica są też trochę niżej jest łatwiejsza w opanowaniu. Niektórzy piszą po co i że to nic nie daje. Może to napisać ktoś kto już to zrobił i nie zauważył a nie ktoś kto czysto pisze teoretycznie. Jeżdżę dużo na rowerze szosowym i wiem że waga jest ważna a jak zrzuci się 10kg na kołach wtedy widać będzie najwięcej.
Powiem może tak , Xjr 1200 w oryginale nie za bardzo mi się podoba ale już zrobiona mniej więcej tak jak teraz owszem , chociaż to nie jest koniec przeróbek.Wiem że to wszystko razem wyjdzie tyle co nowe moto ale przynajmniej nikt nie będzie miał takiej samej. Po za tym co napisałem może skuszę się na zmianę napędu na pasek , chociaż tu nie chodzi o wadę a o bezobsługowość i cichy napęd. Wiem że to wszystko kosztuje niemałe pieniądze ale życie ma się tylko jedno i trzeba robić to co się chce o ile można sobie na to pozwolić.
PS. A na dalsze wycieczki planuje kupić sobie MT-09 Tracer