Przytarty wydech

Tomek1200

Przytarty wydech

Postautor: Tomek1200 » piątek, 9 stycznia 2009, 00:14

Panowie,mam pytanie,może ktoś robil cos takiego a mianowicie pod koniec sezonu zaliczylem mały ślizg na prawej stronie,poobdzierałem troche wydech,nie wygląda to dośc dobrze,używanego nie moge dostać a na nowy chwilowo mnie nie stac. Może wiecie jak usunąc te wizualne usterki,robił ktos cos takiego,myślalem tez o wizycie u blacharza może on coś zaradzi!! Dzięki z góry :-)

Awatar użytkownika
PawelR
Posty: 706
Rejestracja: poniedziałek, 10 marca 2008, 17:01
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: PawelR » piątek, 9 stycznia 2009, 07:09

Naprawa blacharska moze byc trudna...
A ne ebayu szukales?
Bo trzeba mieć w życiu pasje!

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » piątek, 9 stycznia 2009, 08:48

Ja również miałem przygodę ale na lewej stronie. Mialem dosyć mocno przetarte ale na małej powierzchni. Jeżeli jesteś cierpliwy i trzymałeś kiedyś pilnik w ręku to można " od biedy " zrobić tak - Ja dałem tlumik do napawania jakąś tam odrobinę szlachetną stalą, po czym lekutko , ostrożnie przez 3 dni turystycznie wyprowadziłem profil po czy polerka. Z 10 metrów - nie poznasz że był uzupełniany. Bliżej i owszem ale - noł bady perfekt ;-) Nie wyglada to tragicznie myślę tylko że jak kominy dostaną temperatury to czy nie zrobi się to miejsce żółte
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Tomek1200

Postautor: Tomek1200 » piątek, 9 stycznia 2009, 15:37

Na ebyu szukałem jakis czas temu,nic nie znalazłem,ciężko coś poszukać bo interesuja mnie tylko orginalne wydechy inne szpecą ten motocykl,na tym moge jeździć,ale wygląd mnie drażni!!

edwin

Postautor: edwin » piątek, 9 stycznia 2009, 19:14

wydech ma wgniecenia czy jest tylko "ryśnięty"?

Tomek1200

Postautor: Tomek1200 » piątek, 9 stycznia 2009, 23:55

wgniecenia nie ma,ale w miejscu gdzie się przetarł,materiału ubyło dość sporo

edwin

Postautor: edwin » sobota, 10 stycznia 2009, 11:44

jak starte do zywej blachy... hm cierpliwość i allegro... ebay.... no i pomysł artura też mozna spróbować zastosować...

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » czwartek, 15 stycznia 2009, 22:24

a moi olałem. wydech nierdzewny wię się trendy bardziej zrobił ;) inna sprawa co hubert sobe zapatruje zrobic z tym :-)
bye

balth

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » piątek, 16 stycznia 2009, 18:36

balth pisze:inna sprawa co hubert sobe zapatruje zrobic z tym :-)

nic...
to się nie rzuca w oczy a rdzewiec nie będzie... ;-)
hubertm

Tomek1200

Postautor: Tomek1200 » niedziela, 18 stycznia 2009, 14:38

no ale u mnie to sie troche rzuca w oczy,no ale jak tak myśle,to może to zostawie jak jest:)

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » poniedziałek, 19 stycznia 2009, 23:51

Masz rację wyrównaj kątówką i będzie grało :D
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » środa, 21 stycznia 2009, 14:45

hubertm pisze:
balth pisze:inna sprawa co hubert sobe zapatruje zrobic z tym :-)

nic...
to się nie rzuca w oczy a rdzewiec nie będzie... ;-)


hubert, ja to kombinowałem coby albo trochę oszlifować dookoła albo założyć jakieś ładne nierdzewne pierścienie dookoła rantów tłumików.
bye

balth

Awatar użytkownika
PawelR
Posty: 706
Rejestracja: poniedziałek, 10 marca 2008, 17:01
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: PawelR » czwartek, 22 stycznia 2009, 09:08

Mysle, ze propozycje baltha sa lepsze niz kombinacje z chromowaniem.
Ja chcialem sobie kiedys pochromowac lusterko i pan mnie szybko wyleczyl cena 100, bo mu sie nie oplaca jednostkowych rzeczy chromowac.
Bo trzeba mieć w życiu pasje!

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » piątek, 23 stycznia 2009, 19:37

balth pisze:hubert, ja to kombinowałem coby albo trochę oszlifować dookoła albo założyć jakieś ładne nierdzewne pierścienie dookoła rantów tłumików.

pomyslę, pomyślę.... ;-)
hubertm

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 184
Rejestracja: poniedziałek, 12 maja 2008, 08:01
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2000
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: śWiry
Kontaktowanie:

Postautor: Dawid » sobota, 21 kwietnia 2012, 07:29

odgrzewam kotleta.

jako że zanabyłem XJR w budżetowej wersji to mój Laser x-treme prezentuje się troszkę inaczej niż u mryc-a :-/

ślizg odbił swoje piętno głównie na wydechu bo poza tym tylko wgnita na baku i przytarty crashpad

fota poniżej:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

będe wdzieczny za rady techniczzne co działać

p.s. wizja typu wypie..ol nie wchodzi w rachubę na razie.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » sobota, 21 kwietnia 2012, 07:50

Tego tuby są chromowane czy kwasówka :?:

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 184
Rejestracja: poniedziałek, 12 maja 2008, 08:01
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2000
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: śWiry
Kontaktowanie:

Postautor: Dawid » sobota, 21 kwietnia 2012, 08:02

kwasówka

Awatar użytkownika
cleaner
Posty: 346
Rejestracja: czwartek, 21 stycznia 2010, 12:35
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: cleaner » sobota, 21 kwietnia 2012, 08:35

Może to głupie - ale czy nie można ich spróbować odwrócić tym zdrapanym w stronę koła? Nie byłoby tak widać...
Bo szanse na naprawienie marne...
I'd rather be riding my motorcycle thinking about God than sitting in church thinking about my motorcycle.

Obrazek

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 184
Rejestracja: poniedziałek, 12 maja 2008, 08:01
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2000
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: śWiry
Kontaktowanie:

Postautor: Dawid » sobota, 21 kwietnia 2012, 08:44

teoretycznie mozna ale:
- jest to tylko pólśrodek
- od wewnątrz jest wspawany uchwyt
- przy uchwycie tez mała wgniotka

:/

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » sobota, 21 kwietnia 2012, 08:49

Jak kwasówka to można wyciąć uszkodzenia, wspawać łaty, oszlifować spawy i śladu nie będzie.
Całe tuby są nitowane do dolotów więc z demontażem nie powinno być problemu.
Poszukaj w swojej okolicy speców od balustrad nierdzewnych powinni mieć cały sprzęt do wykonania takiej operacji.
Kwestia kosztów.
Kwasówka jest materiałem z którm można robić wszysko i po obróbce śladów nie będzie

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 184
Rejestracja: poniedziałek, 12 maja 2008, 08:01
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2000
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: śWiry
Kontaktowanie:

Postautor: Dawid » niedziela, 22 kwietnia 2012, 14:31

thnx - podpytam i zdam relację co i jak.

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 184
Rejestracja: poniedziałek, 12 maja 2008, 08:01
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2000
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: śWiry
Kontaktowanie:

Postautor: Dawid » poniedziałek, 23 kwietnia 2012, 22:16

edit. wydech chromowany - co mi sie popier....ło że myślałem że kwasówka to nie wiem ;/

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 184
Rejestracja: poniedziałek, 12 maja 2008, 08:01
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2000
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: śWiry
Kontaktowanie:

Postautor: Dawid » czwartek, 10 maja 2012, 19:33

edit2
wydech zrobiony.
okazało się że brat kolegi bawi się w nierdzewce a, że motocyklista to podjął się naprawy.

ot i efekt.
metoda może nie jubilerska, ponieważ polegała na nałożeniu na uszkodzone rur o większej średnicy i dospawaniu redukcji, niemniej efekt zadowalający ownera.

fotki lewej nieruszanej strony
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


prawa naprawiana
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

dzięki za pomoc: farba, mryc, buki

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » poniedziałek, 14 maja 2012, 22:33

chciałem Ci to zaproponować ale kolega był szybszy :) najlepsze i tanie rozwiązanie
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Janek1200

Postautor: Janek1200 » wtorek, 15 maja 2012, 12:23

Fajna ta Twoja kobyła, może Cię w Jarocinie lukne kiedyś ;) , a w nierdzewce to kolega Adam z Klęki się udzielał??

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 184
Rejestracja: poniedziałek, 12 maja 2008, 08:01
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2000
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: śWiry
Kontaktowanie:

Postautor: Dawid » wtorek, 15 maja 2012, 12:36

To akurat dłubał Albert - może kojarzysz ma zajebistego draga z silniorem Buella.

Ale Adama też znam :)

pozdro i do zo w Jarocinie


Wróć do „Wydechy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości