zestaw napędowy jaki?

Informacje, zapytania dotyczące zębatek i lańcuchów do naszych rumaków.
Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » piątek, 29 marca 2013, 08:19

Napisałem tak bo kiedyś po myciu moto łańcuch w kilku miejscach się zarumienił, także lepiej aby był "tłusty" przed taką operacją ;-)

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » sobota, 18 maja 2013, 14:00

Jakby kto jeszcze nie słyszał, a potrzebował napędu taka mała sugestia :arrow: http://x-moto.com.pl/lancuchy-jt-tansze ... #more-4730

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » niedziela, 19 maja 2013, 14:19

Ciekawe, ciekawe, co teraz RK D.I.D. itp zrobią ?
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3491
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » niedziela, 19 maja 2013, 14:47

Znając życie nic :( .

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » niedziela, 19 maja 2013, 15:53

Zrobią jak poczują spadek obrotów, i nabiorą przeświadczenia, że może to być trwała tendencja.
Bez tego rzeczywiście nie zrobią nic.
Ale ja im w myśleniu pomogę - gdy nadejdzie pora, kupię zestaw JT.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Janek1200

Postautor: Janek1200 » niedziela, 19 maja 2013, 19:23

ja podobnie , kumpel na GSXr katuje ten napęd i zero problemów,
ciekawe czy dla Thomsona będzie dostępny niebieski ;-) bo ja o złoty poproszę

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » niedziela, 19 maja 2013, 19:47

uważam ze mają niezłe argumenty :) jak PLAY :)
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
Tomson
Posty: 1896
Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2010, 20:41
Model i rocznik moto.: Yamaha xjr 1300 turbo
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Żyrardów

Postautor: Tomson » poniedziałek, 20 maja 2013, 06:56

Janek, ja przecież mam niebieski napęd!

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » poniedziałek, 20 maja 2013, 15:08

Koniu pisze:niezłe argumenty :) jak PLAY
Gdyby PLAY robił łańcuchy, to bym nie kupił!
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:

http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3491
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » poniedziałek, 20 maja 2013, 16:48

Ja bym od T-debile nie wziął :) .

Ale cza poczekać z ocenami JT, aż ktoś przetestuje je solidnie w życiu, nie na papierze w gazetce :-P .

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » poniedziałek, 20 maja 2013, 23:21

Cena wydaje się "przez pół", a nie sądzę żeby jakość zachowała tę proporcję.
Bo wypuszczając kiepskie łańcuchy JT podkopałaby też markę kółek zębatych.

Oczywiście rozumiem, że Zdzisław jest uwrażliwiony na punkcie strzelających łańcuchów... :)
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:

http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3491
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 21 maja 2013, 07:18

No patrz, a już prawie zapomniałem, o tym traumatycznym przeżyciu :( ;) .

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » wtorek, 21 maja 2013, 11:50

piontek, a ja bym bo nie mam z nimi problemów :)
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 184
Rejestracja: poniedziałek, 12 maja 2008, 08:01
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2000
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: śWiry
Kontaktowanie:

Postautor: Dawid » wtorek, 21 maja 2013, 19:40


Awatar użytkownika
nakano
Posty: 135
Rejestracja: środa, 26 czerwca 2013, 21:47
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Cieszyn

Postautor: nakano » niedziela, 26 stycznia 2014, 11:46

oryginalnie jaki zestaw jest w xjr? ten model był już produkowany w latach 90 a wtedy jeszcze nie było hiper wzmacnianego did. jaka jest różnica pomiędzy 110 ogniw a 112 oprócz ilości ogniw;)? warto wydawać tyle kasy na taki zestaw? sorry że tyle pytań ale na moto jeżdżę dopiero dwa lata a na xjr rok:) i nie bardzo się w tym wszystkim jeszcze orientuję.

nit

Postautor: nit » poniedziałek, 27 stycznia 2014, 18:01

Ale czytać umiesz :?:

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3491
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » poniedziałek, 27 stycznia 2014, 18:31

nakano pisze:oryginalnie jaki zestaw jest w xjr? ten model był już produkowany w latach 90 a wtedy jeszcze nie było hiper wzmacnianego did. jaka jest różnica pomiędzy 110 ogniw a 112 oprócz ilości ogniw;)? warto wydawać tyle kasy na taki zestaw? sorry że tyle pytań ale na moto jeżdżę dopiero dwa lata a na xjr rok:) i nie bardzo się w tym wszystkim jeszcze orientuję.


1- ZVM :?:
2- 2 ogniwa :?:
3- kup coś za 200 czy 300 zł, a sam się przekonasz, czy warto na samą kiete wydać 600 czy nawet 900 :) .

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » poniedziałek, 27 stycznia 2014, 20:52

nakano pisze:jaka jest różnica pomiędzy 110 ogniw a 112 oprócz ilości ogniw;)

różnica to 2 ogniwa, więc nieco dłuższy łańcuch. Od któregoś tam roku są montowane łańcuchy 112 ogniw i nieco inne (ilość zębów) zębatki.

Jeśli chodzi o ceny, to napisz do Krabiego i podpytaj o nie. Nie musisz kupować najdroższego DIDa, ale opcja ekonomiczna również nie wchodzi w grę. Oryginały łańcuch w tym motorze był typu O-Ring.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » wtorek, 28 stycznia 2014, 22:31

koledze się nie chce poczytać od początku
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3491
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 28 stycznia 2014, 22:34

No My za Niego nie będziemy czytać :evil: .

Awatar użytkownika
nakano
Posty: 135
Rejestracja: środa, 26 czerwca 2013, 21:47
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Cieszyn

Postautor: nakano » środa, 29 stycznia 2014, 20:07

oj czytałem czytałem ale się w tym wszystkim pogubiłem, czym więcej grzebie tym większy bałagan w głowie.

Zdzisław - bez przesady chodziło mi o te zestawy 600+

Znalazłem coś takiego:
http://www.hadesjarocin.pl/hades/11604- ... w-napedowy
3 ostatnie pozycje

lub

http://allegro.pl/zestaw-napedowy-yamah ... 18315.html

albo

http://allegro.pl/zestaw-napedowy-naped ... 02663.html

ale napisze do Krabiego zobaczymy co odpisze.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3491
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » środa, 29 stycznia 2014, 21:38

Jeżeli nr.1 ma taka cenę faktycznie, to się nie zastanawiaj za długo :) .

VX a ZVMX różni się grubością płytki łańcucha a co za tym idzie obciążeniem maksymalnym.

sdobrzan

Postautor: sdobrzan » sobota, 1 lutego 2014, 19:38

Tak sobie rozprawiacie o zestawach napędowych, to pomyślałem, że zajrzę sobie do swojego i po zdjęciu osłony okazuje się, że spodziewałem się zębatki w lepszym stanie, bo widać wyraźnie ślady zużycia. Przypuszczalnie jeździ od nowości, więc ma jakieś 20k km za sobą.
Jeden sezon jeszcze pociągnie, nie? Tak z 5000-6000 km? :-?
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2624
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » sobota, 1 lutego 2014, 20:21

No chyba że się zerwie i narobi pi...nika w zasięgu łańcucha.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3491
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » sobota, 1 lutego 2014, 20:22

Nie, bo skończysz jak u mnie było :) .

Awatar użytkownika
nakano
Posty: 135
Rejestracja: środa, 26 czerwca 2013, 21:47
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Cieszyn

Postautor: nakano » środa, 5 lutego 2014, 11:41

a takie pytanko z innej beczki dotyczące tych oznaczeń na wahaczu.
na ile są one precyzyjne jeżeli chodzi o ustawienie zbieżności koła?
zauważyłem że u mnie na jednej stronie są przesunięte względem drugiej strony czy to tak ma być?
znajomy np. ustawia na suwmiarkę.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2624
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » środa, 5 lutego 2014, 11:53

zauważyłem że u mnie na jednej stronie są przesunięte względem drugiej strony

nakano, jak zdejmiesz wachacz to zauważysz że nie jest symetryczny, może dlatego.

sdobrzan

Postautor: sdobrzan » środa, 5 lutego 2014, 12:17

W serwisówce jest napisane, żeby było tak samo po obu stronach, ja ustawiłem na suwmiarkę.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2624
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » środa, 5 lutego 2014, 14:39


Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » środa, 5 lutego 2014, 17:41

farba, a Ty, jako mój guru, jak ustawiasz?
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:

http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487


Wróć do „Zestaw napędowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości