zestaw napędowy jaki?

Informacje, zapytania dotyczące zębatek i lańcuchów do naszych rumaków.
Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » wtorek, 8 stycznia 2013, 21:49

łancuch RK - niektórzy się chyba negatywnie wypowiadali, ale ja w mojej byłej z 99' wsadziłem RK łańcuch i zębatki JT. Założyłem w 2009 roku i jeżeli Maniek po odkupie sprzętu ode mnie nie zmienił, to jest do tej pory.
Tu masz różne propozycje:
http://allegro.pl/naped-xjr-1300-sp-99- ... 62818.html
http://allegro.pl/naped-yamaha-1300-xjr ... 60355.html
http://allegro.pl/zestaw-napedowy-naped ... 31902.html
http://allegro.pl/zestaw-napedowy-naped ... 25434.html
hubertm

Awatar użytkownika
ziulek
Posty: 235
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 20:06
Model i rocznik moto.: FJR RP13
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa

Postautor: ziulek » wtorek, 8 stycznia 2013, 22:06

W tamtym roku przerabiałem temat z wszystkich możliwych źródeł i warsztatów było hasło: zębatki sunstar a łańcuch 530ZVMX. Krówka jest mocna, ciągnie jak lokomotywa i tutaj nie ma co wsadzać badziewia.
Ostatnio zmieniony środa, 9 stycznia 2013, 19:43 przez ziulek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » wtorek, 8 stycznia 2013, 22:51

530 ZVMX :-)
Rzeczywiście, też czytałem informację, ze do takiego moto to dedykowany własnie ten. Inaczej firma DiD nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne awarie.
hubertm

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » środa, 9 stycznia 2013, 06:36

nit tylko nie zwlekaj za długo z wymianą-->Przykład .

DID 530 ZVMX i SS bądź JT .

Kumpel kiedyś założył do CBR600 jakiś nowy łańcuch wynalazek i nie zrobił 100km a zbierał go z ulicy..

nit

Postautor: nit » środa, 9 stycznia 2013, 10:22

Bo hubertm, w żadnej propozycji od Ciebie nie ma ZVMX :?: czyli rozumiem że mam kupić tylko taki,nie sam VX :!:

nit

Postautor: nit » środa, 9 stycznia 2013, 10:47


Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » środa, 9 stycznia 2013, 13:40


Nit, napisz do Krabiego PW i zapytaj o ten zestaw. Zapytaj też o łańcucha firmy EK i zębatki JT
;-)
pozdrawiam
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » środa, 9 stycznia 2013, 14:25


tak, ten, ale rzczywiście męcz krabiego, to coś zaoszczędzisz :-)
hubertm

nit

Postautor: nit » środa, 9 stycznia 2013, 15:42

Łańcuch EK530ZVX2/GG-110 qx-ring hiper wzmocniony złoty plus zębatki JT...taki zestaw proponuje krabi
brać to,ten łańcuch to kozaczek ?,DID to znam a EK :?: :roll:

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » środa, 9 stycznia 2013, 15:55

Pisałem o łańcuchach z EK, tylko nie mogę znaleźć teraz. Śmiało możesz atakować. Ten model nie musi być pozłacany, jak Ci się nie podoba. Zdaje się w Kawasaki były tego producenta łańcuszki zakładane w nowych sztukach. Sprawdzę jaki ja mam i Ci odpiszę. Poczekaj chwilunie.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

nit

Postautor: nit » środa, 9 stycznia 2013, 15:58

dobra czekam :-D
może być żółty będzie pod kolor a co tam..................

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » środa, 9 stycznia 2013, 16:44

Ja mam dokładnie ten łańcuch EK530ZVX2, tylko 2 ogniwa dłuższy, ale na wtrysku tak mają ;-)

"będziesz pan zadowolony", atakuj śmiało :!:

są to japońskie łańcuchy, nie wiem jak tera ma się cenowo do DIDa, ale mi się opłacało go zakupić. Jakość bardzo ok.

http://www.rcsperformanceonline.com/EK_ ... 0chain.htm
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

nit

Postautor: nit » środa, 9 stycznia 2013, 17:07

dziękuję,mam kontakt z krabim wezmę ten zestawik.O taką rekomendację mi chodziło
jeszcze filtr powietrza i olej,składam moto do kupy i jadę sprawdzić te nowe fotoradary :mrgreen:

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » środa, 9 stycznia 2013, 19:18

nit pisze:nowe fotoradary

Ja sprawdzałem działają ;-)

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » środa, 9 stycznia 2013, 19:59

Hub byle czym nie handluje :mrgreen:

xjr tomek

Postautor: xjr tomek » środa, 9 stycznia 2013, 21:33

dlamnie DID i nic innego ;-)

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » czwartek, 10 stycznia 2013, 08:59

farba pisze:Hub byle czym nie handluje :mrgreen:

Keee ? :|
hubertm

Slavko

Postautor: Slavko » środa, 30 stycznia 2013, 12:34

Ja mam DIDa 530ZVMX i zębatki Sunstar i po dwóch sezonach i przejechanych około 16tyś. km, łańcuch jest już tak nierównomiernie porozciągany, że szkoda gadać.
Ogólnie na długości łańcuch się nie wyciągnął jedynie ta różnica pomiędzy momentem maksymalnego napięcia a momentem maksymalnego luzu wynosi już około 1,5cm.
Tak więc na wiosnę wymianka na nowy zestaw napędowy.

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » środa, 30 stycznia 2013, 18:37

szybko zajeździłeś ;-)
hubertm

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » czwartek, 31 stycznia 2013, 10:31

hubertm pisze:szybko zajeździłeś

fuckt :shock: taki przebieg to jeszcze jest przed drugim naciągiem łańcucha od nowości, przynajmniej u mnie.

Slavko

Postautor: Slavko » czwartek, 31 stycznia 2013, 15:19

Naciąg mam na trzeciej kresce od strony silnika więc jest jeszcze co naciągać. Może jakaś wada fabryczna łańcucha ?
W tym roku planuję wypad na Chorwację-Włochy więc nie będę ryzykował jazdy na takim niepewnym łańcuchu.

wegiel

Postautor: wegiel » czwartek, 31 stycznia 2013, 16:08

Slavko pisze:Naciąg mam na trzeciej kresce od strony silnika więc jest jeszcze co naciągać. Może jakaś wada fabryczna łańcucha ?
W tym roku planuję wypad na Chorwację-Włochy więc nie będę ryzykował jazdy na takim niepewnym łańcuchu.


może spróbuj jakieś chemii do mycia łańcucha,a później porządnie na smaruj.
miałem podobnie kupiłem taki motocykl było jeszcze co naciągnąć a właśnie tak nie równomiernie wyciągnięty jakby z dwóch złożony ale to już nie trwało długo nim przyszedł koniec mojego napędu

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » piątek, 1 lutego 2013, 18:51

Slavko pisze:Może jakaś wada fabryczna łańcucha ?

a dbałes o odpowiedni naciąg łancucha ? Mój dostał trochę w momencie, jak chłopaki w serwisie naciagnęli mi tak, ze nie było prawie luzu...
hubertm

Slavko

Postautor: Slavko » sobota, 2 lutego 2013, 19:06

Generalnie czyszczę go co jakiś czas tym zestawem do czyszczenia Kettena i oczywiście jak czas pozwoli to sprawdzam naciąg .
Tak sobie teraz przypomniałem czy przypadkiem całe to nierównomierne wyciągnięcie nie zaczęło się od momentu jak w 2011 wracałem z Zakopanego. Gdy rano wyruszaliśmy to było trochę mokro i delikatna mżawka leciała. Łańcuch w momencie wyjazdu nie był już zbyt dobrze nasmarowany a że był mokry od tej mżawki to go smarem nie pryskałem i tak w sumie doleciałem do Krakowa. W Krakowie łańcuch był już suchy bez smaru więc może na tym odcinku Zakopane - Kraków dostał ostro po dupie.
Wtedy też pojawił mi się problem z zapinką łańcucha, zapiekła się z jednej strony i nieco ciężej chodziła niż normalnie ogniwka. Rok temu wymieniłem ją na nową ale już po wymianie widziałem delikatną różnicę w nierównomiernym naciągu. I tak po przejechaniu niecałych 9tyś. km z delikatnej różnicy zrobiła się dosyć spora.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » sobota, 2 lutego 2013, 19:12

Posprawdzaj czy ci się oringi nie posypały , jak dostał temperatury.

bobi7512

Postautor: bobi7512 » niedziela, 24 marca 2013, 12:23

osobiscie polecam x-ring bo w budowie ma lancuch podwojone uszczelnienie smaru w lancuchu od o-ringa. jakiproducent to do waszej dyspozycji.a i do smarowania lancucha polecam srodek cx-80 do lancuchow motocyklowych w cenie 20-25zl ale jest zajebisty trzyma na lancuchu i sie nie zmyw a przy tym dobrze smaruje. przetestowalem

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » środa, 27 marca 2013, 20:52

Slavko, wg mnie dwie rzeczy mogły sniszczyć ten łańcuch przedwcześnie. treningi w jeździe na gumie i i to co hubert mówi był za mocno któregoś razu naciągnięty i na chama był rozciągany przy każdej nierówności nic innego. Ja taki sam łańcuch jak Twój, super wzmacniany wywaliłem po 22 tys km. ale zniszczyłem go sam prubójąc jeździć na gumie. Powinien jeszcze sporo więcej wytrzymać

Żadna mżawka nie spowoduje nierównomiernego rozciągnięcia łańcucha ani chwilę późniejsze jego smarowanie. Tak w zasadzie to uszczelnienia rolek mają zabepieczać rolki przed dostaniem się pod nie wody i pyłu. Jest tam fabruczny smar więc w zasadzie po jaką cholerę my te łańcuchy smarujemy i powodujemy, że do nich i zębatek klei się ten cały syf z dróg i powoduje szybsze ścieranie się rolek i zębatek ?

Następny łańcuch kupię także japońskiej fimy, ale będzie to RK tak na test.
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3509
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » środa, 27 marca 2013, 21:18

Koniu pisze:Slavko.....Jest tam fabruczny smar więc w zasadzie po jaką cholerę my te łańcuchy smarujemy i powodujemy, że do nich i zębatek klei się ten cały syf z dróg i powoduje szybsze ścieranie się rolek i zębatek ?

Następny łańcuch kupię także japońskiej fimy, ale będzie to RK tak na test.


W zasadzie po to smarujemy po to, żeby oringi się nie pomehaczyły, ogniwka między sobą nie pozacierały(film olejowy) i rdza nie weszła za szybko, ale ja się nie znam na tym więc gdybam tylko sobie :-> .

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1573
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » czwartek, 28 marca 2013, 17:23

Zdzisław pisze:i rdza nie weszła za szybko

Dobrze Zdzichu pisze, otłuścić łańcuch, umyć moto i mamy rudy napęd :evil:
Poza tym, niebotycznie głośny jak nie posmarowany.

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » czwartek, 28 marca 2013, 18:39

rudy będzie jak się nie będzie jeździło :)
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517


Wróć do „Zestaw napędowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości