Automatyczne smarowanie łańcucha - Motooiler.
- Buko
- Posty: 289
- Rejestracja: poniedziałek, 15 grudnia 2008, 01:18
- Model i rocznik moto.: FJR 1300
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
Automatyczne smarowanie łańcucha - Motooiler.
Więc tak. Jako, że prawdziwym moto ( Jawy nie liczę ) jeżdżę od bardzo niedawna to strasznie mnie irytuje konieczność smarowania łańcucha... Te spray'e, szukanie kawałka płaskiego terenu i przepychanie motóra ( nie mam centralnej podstawki ) Do tego biorę pod uwagę pokonywanie też dalszych odległości jednego dnia i jakoś znajduję sporo innych zastosowań dla krótkich chwil postojów niż zabawę w psikanie łańcucha
Poczytałem, przekopałem wszelkie fora i inne źródła wiedzy i pojawiło się to -->> Motooiler
Oficjalna cena tego cósia to 350 zł. Ewentualne zamówienie grupowe może tą cenę obniżyć...
Z tego co widzę to można ten sprzęt zamocować całkiem tajniacko, by nie szpecić linii motocykla.
Tu przykład Kawasaki ER6
Piszę to by... poinformować Was, że intensywnie przymierzam się do zakupu
A teraz proszę krytykę, tudzież dyskusyję na jak zawsze wysokim poziomie
Poczytałem, przekopałem wszelkie fora i inne źródła wiedzy i pojawiło się to -->> Motooiler
Oficjalna cena tego cósia to 350 zł. Ewentualne zamówienie grupowe może tą cenę obniżyć...
Z tego co widzę to można ten sprzęt zamocować całkiem tajniacko, by nie szpecić linii motocykla.
Tu przykład Kawasaki ER6
Piszę to by... poinformować Was, że intensywnie przymierzam się do zakupu
A teraz proszę krytykę, tudzież dyskusyję na jak zawsze wysokim poziomie
- balth
- Posty: 3220
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Automatyczne smarowanie łańcucha - Motooiler.
Buko pisze:[..]
Tu przykład Kawasaki ER6
Piszę to by... poinformować Was, że intensywnie przymierzam się do zakupu
A teraz proszę krytykę, tudzież dyskusyję na jak zawsze wysokim poziomie
imho w tym er6 powinny być dwie rurki jeśli ma to być zainstalowane tiptop. ta która jest ma mały przekrój i smaruje tylko zewnętrzną część łańcucha a istotą patentu było chyba coby całość równo smarować. ale ja się nie znam......
napisz/zapytaj ich.
bye
balth
balth
- JAREK
- Administrator
- Posty: 5613
- Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
- Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontaktowanie:
Ja do Karoliny Zephyrka używałem takiego wynalazku i moto nie musiało być przetaczane w czasie smarowania łańcucha:
http://www.moto-akcesoria.pl/product_in ... s_id=12748
http://www.moto-akcesoria.pl/product_in ... s_id=12748
Re: Automatyczne smarowanie łańcucha - Motooiler.
[quote="Buko"]Więc tak. Jako, że prawdziwym moto ( Jawy nie liczę )
JAWA-toż to prawdziwy ''naked'' jest,miałem piękną, czarną-TWIN SPORT 350,przedni hamulec tarczowy,dwa kominy i piękna praca tego dwutakta-ale miał jedną wadę,często zacierały się łożyska na wale..
JAWA-toż to prawdziwy ''naked'' jest,miałem piękną, czarną-TWIN SPORT 350,przedni hamulec tarczowy,dwa kominy i piękna praca tego dwutakta-ale miał jedną wadę,często zacierały się łożyska na wale..
- Buko
- Posty: 289
- Rejestracja: poniedziałek, 15 grudnia 2008, 01:18
- Model i rocznik moto.: FJR 1300
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
Buko pisze:Oficjalna cena tego cósia to 350 zł. Ewentualne zamówienie grupowe może tą cenę obniżyć...
W pierwszym poście Azymut
odron pisze:JAWA-toż to prawdziwy ''naked''
Oczywiście zgadzam się, ale... z obecnej perspektywy to... komarek
JAREK, lecz to dalej jest zabawa i do tego raczej ciężko 250 kg tak sobie unieść w powietrze samemu
Koniu pisze:Zagadaj z Kipperem on ma bardzo fajny patent, jest tam przewód podłączany do króćca gaźnika daje podciśnienie
Chyba jednak wolę grawitację i elektrozawór
balth pisze:powinny być dwie rurki jeśli ma to być zainstalowane tiptop. ta która jest ma mały przekrój i smaruje tylko zewnętrzną część łańcucha a istotą patentu było chyba coby całość równo smarować
Facet twierdzi, że jedna rurka wystarcza, druga jest tylko zbędnym bajerem.
Ta oliwiarka jest już dość gruntownie przetestowana przez użytkowników Hondy Africa Twin ( na ich forum jest całkiem rozległy temat )forum
A tu odpowiedź na wątpliwości bath'a
"Co do smarowania dwóch strona łańcucha to mam pytanie: co takiego jest po dwóch stronach łańcucha ze musi on byc 'mokry' z obydwu stron???
jedyne co jest i powinnno byc smarowanie to przestrzen pomiedzy rolką a sworzniem. istnieje takie zjawisko jak podciaganie kapilarne i jesli podasz olej na jedna strone takiej rolki na sworzniu ro przejdzie on na druga strone rolki bez problemu.
nie występuje tam 'robryzg' bo nie ma sie co rozbryzgiwac...
scottoiler przez LATA /firma istnieje 25lat/ mial tylko jedna rurkę - teraz ma dwie bo trzeba produkt rozwijac mowiac ze Dual Injector /ktory notabene z wtryskiem nie ma nic wspolnego/ jest lepszy.
nie chce tu rzucac kalumni na firme ktora sporo pracy wlozyla w budowanie swojego wizerunku ale moim zdaniem dual injector jest to mydlenie oczu."
-
- Posty: 200
- Rejestracja: środa, 26 marca 2008, 23:16
- Model i rocznik moto.: Fazer 600 dobre i to !
- Województwo: E-łódzkie
No dobra,a jak już przy tym to co ile smarujecie łańcuch w praktyce?
Ja osobiście staram się co 500 km coś tam psiknąć,chyba że w deszczu zdarzy się polecieć to częściej..
Gruntowne mycie w nafcie co najmniej raz po sezonie ale to tez zależy od przebiegu
Ja osobiście staram się co 500 km coś tam psiknąć,chyba że w deszczu zdarzy się polecieć to częściej..
Gruntowne mycie w nafcie co najmniej raz po sezonie ale to tez zależy od przebiegu
człowiek jest tyle wart ile może pomóc drugiemu
- balth
- Posty: 3220
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Buko pisze:[..]
A tu odpowiedź na wątpliwości bath'a
"Co do smarowania dwóch strona łańcucha to mam pytanie: co takiego jest po dwóch stronach łańcucha ze musi on byc 'mokry' z obydwu stron???"
dwa końce sworznia.
jedyne co jest i powinnno byc smarowanie to przestrzen pomiedzy rolką a sworzniem.
indeed.
istnieje takie zjawisko jak podciaganie kapilarne i jesli podasz olej na jedna strone takiej rolki na sworzniu ro przejdzie on na druga strone rolki bez problemu.
nie występuje tam 'robryzg' bo nie ma sie co rozbryzgiwac...
hmm, jak wymyślę jak sprawdzić i sprawdzę to uwierzę. z drugiej strony miliony much nie mogą się mylić....
scottoiler przez LATA /firma istnieje 25lat/ mial tylko jedna rurkę - teraz ma dwie bo trzeba produkt rozwijac mowiac ze Dual Injector /ktory notabene z wtryskiem nie ma nic wspolnego/ jest lepszy.
to mnie trochę przekonuje. BTW ile kosztuje scottoiler?
jedyne co mi sie nie podoba w tym wynalazku to sterowanie - ja bym to jakoś sprytnie schował.
bye
balth
balth
witajcie!
zachęcony tym co przeczytałem w tym wątku i w ogóle śledząc tematy w polskim motonecie ujawniam się jako producenty tego wynalazku Motooiler a.
jeśli macia jakieś pytania to chętnie wezmę udział wzorem innych forów w konstruktywnej dyskusji.
dla przykładu z pobliskich tematów to Motooiler jeżdzi na Suzuki GSX 1400. właściciel przestał narzekac na konieczność podciągania łańcucha po każdej niemal wycieczce.
co do niepokojącej wielu kwestii chowania gdzieś sterownika to ma on w chwili obecnej estetyczną grafikę a jego wymiary sa mniejsze znacznie niz pudełko zapałek. na tak dużym bike'u to naprawdę niewiele znaczący dodatek i może być umieszczony gdziekolwiek. sensem jest umieścić go tak aby można było zmieniać wydatek oleju podczas jazdy.
miasto to inna potrzeba niż solidny ogien na drodze szybkiego ruchu czy autostradzie. z kolei jadac w 500km trase mozemy spotkac zaiste różne warunki drogowe - Motooiler jest na chwile obecna jedynym urzadzeniem w tej kategorii cenowej ktore umozliwia regulację podczas jazdy i precyzyjne dostosowanie smarowania w zależności od realnych potrzeb układu przeniesienia napędu.
do tej pory sporo jezdzilem w roznych warunkach XRV750 Africa Twin i to na tym motocyklu testowalem to rozwiazanie. lancuch naciagnalem dopiero po 9tys km od ostatniej regulacji a to przy V Twinie jest sporo. mimo przebiegu około 25-30tys km napęd jest jak nowy.
moge pisac sporo ale chetniej ustosunkuję sie do konkretnych pytań.
wiem swoją drogą, że jedna olejarka Motooiler juz pojawiła się na jednej XJR z forum i swoją drogą ciekaw jestem pierwszych wrażeń.
pozdrawiam
matjas
zachęcony tym co przeczytałem w tym wątku i w ogóle śledząc tematy w polskim motonecie ujawniam się jako producenty tego wynalazku Motooiler a.
jeśli macia jakieś pytania to chętnie wezmę udział wzorem innych forów w konstruktywnej dyskusji.
dla przykładu z pobliskich tematów to Motooiler jeżdzi na Suzuki GSX 1400. właściciel przestał narzekac na konieczność podciągania łańcucha po każdej niemal wycieczce.
co do niepokojącej wielu kwestii chowania gdzieś sterownika to ma on w chwili obecnej estetyczną grafikę a jego wymiary sa mniejsze znacznie niz pudełko zapałek. na tak dużym bike'u to naprawdę niewiele znaczący dodatek i może być umieszczony gdziekolwiek. sensem jest umieścić go tak aby można było zmieniać wydatek oleju podczas jazdy.
miasto to inna potrzeba niż solidny ogien na drodze szybkiego ruchu czy autostradzie. z kolei jadac w 500km trase mozemy spotkac zaiste różne warunki drogowe - Motooiler jest na chwile obecna jedynym urzadzeniem w tej kategorii cenowej ktore umozliwia regulację podczas jazdy i precyzyjne dostosowanie smarowania w zależności od realnych potrzeb układu przeniesienia napędu.
do tej pory sporo jezdzilem w roznych warunkach XRV750 Africa Twin i to na tym motocyklu testowalem to rozwiazanie. lancuch naciagnalem dopiero po 9tys km od ostatniej regulacji a to przy V Twinie jest sporo. mimo przebiegu około 25-30tys km napęd jest jak nowy.
moge pisac sporo ale chetniej ustosunkuję sie do konkretnych pytań.
wiem swoją drogą, że jedna olejarka Motooiler juz pojawiła się na jednej XJR z forum i swoją drogą ciekaw jestem pierwszych wrażeń.
pozdrawiam
matjas
- Koniu
- Posty: 1529
- Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: N-warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: EŁK
- Kontaktowanie:
Tutaj jest patent na smarowanie łańcucha innej firmy Scottolier to co ma Kipper są podane ceny są obrazki zachęcam do zerknięcia. Dodatkowo inne linki do sklepów internetowych sprzedających owe gadżety, treściwy opis urządzenia sposoby mocowania itd. itp.
http://www.scottoiler.com.pl/scottoiler_html.html
http://www.scottoiler.com.pl/scottoiler_html.html
A Kunia znasz ?
Mój tel. 692 486 517
Mój tel. 692 486 517
- donCezarre
- Posty: 2155
- Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
MadMike pisze:Gadałem już z Matjasem co do zniżki. Z tego co pamiętam da 15%-owy upust przy zakupie 4 szt. Zatem kto jest chętny oprócz mnie?
wydaje mi się lepszym rozwiązaniem rozmowa o cenie dla forumowiczów niż rabat przy zakupie kilku sztuk. Teraz jest moment macania - jeden założy, na zlocie obejrzymy, pocmokamy, pomarudzimy a potem kilka wynalazków na naszych motorkach się znajdzie.
Prawdziwy mistrz wygrywa zawsze.......
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości