Mały Brzydal
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Mały Brzydal
Nie miałem pojęcia co mnie czeka. Wiedziałem tylko, że 3 cylindry. Pojemność i moc były zagadką.
KURNIA, DAWNO SIĘ TAK DOBRZE NIE UBAWIŁEM.
ale od początku. Na szybkim przeszkoleniu przed jazdą powiedziano mi, bym nie załączał na początku trybu A (3 mapy zapłonu - standard, tryb B, tryb A).
Wsiadłem za stery, przejechałem 5 metrów, przełączyłem na A i dzida!. Myślałem, że spadnę z motoru. Trza się było mocno kierownicy trzymać. Idzie do przodu lepiej niż K1300R. Jest leciutki, krótki, zwarty. Zalany na full waży 190kg.
Mamy do dyspozycji 6 biegów. 6 jest typowym nadbiegiem, ale możemy nią użyć od ~ 60km/h. Na 4 idzie 200 i urywa łapy. Jest szybszy od XJRy. W wersji którą jeździłem nie było żadnej elektroniki (ABS, kontrola trakcji itd). Na wyjściu z ronda na 3 power slade
Nie miałem pojęcia dlaczego nazwali go MT. Teraz jest to dla mnie oczywiste. Ten motocykl zmusza do bardzo agresywnej jazdy. Poruszasz się takimi skokami (jak w MT01), tyle, że silnik nie kończy się przy 5tyś obr/min. On lubi do odcięcia, czyli około 11tyśi cały czas do przodu. Nie jest to szlifierka! Dół ma mocny.
Bardzo fajnie dobrane biegi. 2 jest długa, idzie z niej na koło kiedy tylko chcemy. 3 bieg jest optymalna do ciorania, łojenia wszystkiego dookoła. Myślę, że też dałoby się go na gumę z niej postawić.
Motocykl jest rewelacyjny, a kosztuje tylko 33000zł. Żaden Fazer 800 i w sumie nic do 1 litra się z nim nie może równać. XJ600 to już chyba nikt nie kupi.
Tylko Speed Triple jest na tym poziomie, ale już zapomniałem jak się nim jeździło (testowałem w 2009).
wykastrowany do B idzie właśnie jak Fazer 800. W trybie standard jest już cioraczem, ale w miarę bezpiecznym. Tryb A przenosi nas w inny świat.
i właśnie taką mam myśl podsumowującą. Inny świat. Za taką technologią jestem jak najbardziej ZA i podpisuję się obiema rękami.
ps to co, że ma brzydki wyświetlacz, i tak nie ma czasu niego patrzeć
ten opis jest bardzo chaotyczny, ale właśnie tak się jeździ tym cioraczem
http://www.youtube.com/watch?v=04fy2eM_qgE
KURNIA, DAWNO SIĘ TAK DOBRZE NIE UBAWIŁEM.
ale od początku. Na szybkim przeszkoleniu przed jazdą powiedziano mi, bym nie załączał na początku trybu A (3 mapy zapłonu - standard, tryb B, tryb A).
Wsiadłem za stery, przejechałem 5 metrów, przełączyłem na A i dzida!. Myślałem, że spadnę z motoru. Trza się było mocno kierownicy trzymać. Idzie do przodu lepiej niż K1300R. Jest leciutki, krótki, zwarty. Zalany na full waży 190kg.
Mamy do dyspozycji 6 biegów. 6 jest typowym nadbiegiem, ale możemy nią użyć od ~ 60km/h. Na 4 idzie 200 i urywa łapy. Jest szybszy od XJRy. W wersji którą jeździłem nie było żadnej elektroniki (ABS, kontrola trakcji itd). Na wyjściu z ronda na 3 power slade
Nie miałem pojęcia dlaczego nazwali go MT. Teraz jest to dla mnie oczywiste. Ten motocykl zmusza do bardzo agresywnej jazdy. Poruszasz się takimi skokami (jak w MT01), tyle, że silnik nie kończy się przy 5tyś obr/min. On lubi do odcięcia, czyli około 11tyśi cały czas do przodu. Nie jest to szlifierka! Dół ma mocny.
Bardzo fajnie dobrane biegi. 2 jest długa, idzie z niej na koło kiedy tylko chcemy. 3 bieg jest optymalna do ciorania, łojenia wszystkiego dookoła. Myślę, że też dałoby się go na gumę z niej postawić.
Motocykl jest rewelacyjny, a kosztuje tylko 33000zł. Żaden Fazer 800 i w sumie nic do 1 litra się z nim nie może równać. XJ600 to już chyba nikt nie kupi.
Tylko Speed Triple jest na tym poziomie, ale już zapomniałem jak się nim jeździło (testowałem w 2009).
wykastrowany do B idzie właśnie jak Fazer 800. W trybie standard jest już cioraczem, ale w miarę bezpiecznym. Tryb A przenosi nas w inny świat.
i właśnie taką mam myśl podsumowującą. Inny świat. Za taką technologią jestem jak najbardziej ZA i podpisuję się obiema rękami.
ps to co, że ma brzydki wyświetlacz, i tak nie ma czasu niego patrzeć
ten opis jest bardzo chaotyczny, ale właśnie tak się jeździ tym cioraczem
http://www.youtube.com/watch?v=04fy2eM_qgE
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- ptysiornia
- Posty: 564
- Rejestracja: poniedziałek, 24 grudnia 2007, 16:20
- Model i rocznik moto.: Agent Orange '20
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Mały Brzydal
mariuszdg pisze:...Ten motocykl zmusza do bardzo agresywnej jazdy...
He, znam to z autopsji
U mnie też są tylko 2 pozycje: 1 - zapierdalasz i 0 - garaż
Odnośnie MT, parametry bajeczne. Baaaaardzo mi się podoba!!!
Wygląd natomiast niekoniecznie
I tak się zawsze zastanawiam w takich przypadkach - kurde, czemu jak ktoś robi dobre jakościowo i parametrowo sprzęty, to są one tak brzydkie???
Jakiś czas temu to moje myślenie wzięła sobie do serca Mazda i ich nowe modele są naprawdę fajne! Może Yamaha wzięłaby przykład i szybciutko zmodernizowała nowe MT?
ptyś
Oj, grzmi! Będzie burza!
Oj, grzmi! Będzie burza!
- Unfamiliar
- Posty: 1468
- Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: PL
Dodam za Mariuszem, gdyż miałem przyjemność również.
Motor jest za krótki.
Motor jest za twardy.
Motor jest zbyt szybki. Wyświetlacz widziałem tylko raz, na dłuższej prostej. Zorientowałem się wówczas że gnam po nie znanej mi drodze 155 km/h na biegu trzecim, a wcale nie zamykam obrotomierza!
Brzydki czy nie, nie wiem.
Motor jest za krótki.
Motor jest za twardy.
Motor jest zbyt szybki. Wyświetlacz widziałem tylko raz, na dłuższej prostej. Zorientowałem się wówczas że gnam po nie znanej mi drodze 155 km/h na biegu trzecim, a wcale nie zamykam obrotomierza!
Brzydki czy nie, nie wiem.
czy fajny , kwestia gustu , osiągi imponujące jednak przy tej wadze to nic dziwnego.
Jakoś nie przemawia do mnie, zbyt krótki , lubię się rozciągnąć nad zbiornikiem Xjr i mieć jeszcze coś przed sobą.
Ale ja staromodny jestem i te nowości mnie nie przekonują.
Kupić motocykl zajebisty do ciorania , ja wolę zajebisty pod każdym względem czyli starą poczciwą Xjr
Jakoś nie przemawia do mnie, zbyt krótki , lubię się rozciągnąć nad zbiornikiem Xjr i mieć jeszcze coś przed sobą.
Ale ja staromodny jestem i te nowości mnie nie przekonują.
Kupić motocykl zajebisty do ciorania , ja wolę zajebisty pod każdym względem czyli starą poczciwą Xjr
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Wrócę do tego motonga, bo się przewija w innych topicach.
Znalazłem w necie już dwie wariacje na jego temat:
ala TDM
oraz mini tenerka
R3
Wydaje mi się, że naturalnym będzie wsadzenie tego pieca w kolejne sprzęty. MTDM jak najbardziej. Do offu troszkę jest za wściekły, ale pewnie zmiana charakterystyki to kwestia nowego softu i ewentualnie przełożeń. Bardzo mocna alternatywa dla Tigerka małego.
Znalazłem w necie już dwie wariacje na jego temat:
ala TDM
oraz mini tenerka
R3
Wydaje mi się, że naturalnym będzie wsadzenie tego pieca w kolejne sprzęty. MTDM jak najbardziej. Do offu troszkę jest za wściekły, ale pewnie zmiana charakterystyki to kwestia nowego softu i ewentualnie przełożeń. Bardzo mocna alternatywa dla Tigerka małego.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
i dalej sprzedajemy to samo, tylko w nieco innym opakowaniu za parę tysi więcej
http://www.yamaha-motor.eu/pl/products/ ... acker.aspx
http://www.yamaha-motor.eu/pl/news/inde ... 578821.jpg
http://www.yamaha-motor.eu/pl/products/ ... acker.aspx
http://www.yamaha-motor.eu/pl/news/inde ... 578821.jpg
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości