W Mediolanie Niemcy zaprezentowali odsłonę nowego Power Nakeda. W mediach już od wielu miesięcy można było znaleźć przecieki, że na kultowym już sporcie będzie zrobiony golas. Te "niezamierzone" przecieki spowodowały, że wszyscy oczekiwali 200 konnego lekkiego, wściekłego Bawarczyka.
Troszkę chce mi się śmiać, gdy czytam w pasie, że w sumie na papierze to lipa, bo zkastrowali o 30KM S1000 i na dzień dobry sprzęcik przegrywa porównanie z KTM Super Księciuniem.
Motocykl w sumie mi się podoba, nie licząc lampy. Ale już się przyzwyczaiłem, że "ten typ tak ma mieć" Podoba mi się malowanie czerwone, mini owiewka, tył oraz wyświetlacz
pozostaje jeszcze pytanie "jak to jeździ"
nie mam wątpliwości, że na torze wyścigowym będzie rzeźnikiem. Na co dzień myślę, że też bardzo fajny.
Wiosną postaram się go zaliczyć i testa konkretnego zrobić. Cieszy mnie ten kierunek, bo K1300R jakoś mnie na kolana nie powalił. Mówiłem, że wolałbym coś ze "zwykłym" zawieszeniem i troszkę inną geometrią.
Tego typu motocykle zaczęły być ostatnimi czasy bardzo modne. Wydaje mi się, że wszystko zapoczątkował Speed Triple. Powstaje klasa Power Super Fun Nakedów, które są położone na całkiem innej gałęzi drzewka genealogicznego co nasze XJRki.
Z drugiej strony pamiętajmy, że gdy powstała XJRa 1200 w 1995, miała około 100KM, a sportowe motocykle wyczynowe klasy 1 litra miały wtedy po 130KM więc można odpowiedzieć, że coś te konstrukcje łączy.
Bawarskie Zakłady Silnikowe rozebrały eSkę
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Bawarskie Zakłady Silnikowe rozebrały eSkę
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Bawarskie Zakłady Silnikowe rozebrały eSkę
dobra, nawet już nie próbuję tego olinkowywać
https://plus.google.com/photos/11371003 ... Ovo0oTO3wE
Chciałem napisać o S1000R. Przejechałem nim około 80km.
Naprawdę nie byłem uprzedzony. Myślałem, że to musi być super hiper zajebisty motocykl.
A w sumie...
okazał się być sportem bez owiewek, tyle, że bez sportowej pozycji, co wcale nie jest fajne.
Jeździć powoli nie bardzo się nim da, bo jest bardzo nerwowy na niskich biegach. Gaz elektroniczny nie działa fajnie, każde choćby lekkie ruszenie manetki (np po wjechaniu w garba na drodze) od razu przenosi się na motong. Motocykl jest piekielnie mocny, co powoduje, że fajnie się jedzie tylko na wysokich biegach w przedziale 70-140km/h.
Bardzo szybko również się nie da, bo przez szeroką kierownicę łapiemy wiatr na siebie i motocykl zaczyna świrować. Jest lekki, przez co wiatr ma na niego spory wpływ (przy mocnym bocznym wietrze zaczyna żyć swoim życiem). Tam gdzie XJRa idzie jak po sznurku przy 160km/h BMW jest już nie pewne
Gdyby był sportem pełnym, nie było by tego problemu, bo rozbijałby owiewkami wiatr i łapał stabilność wraz ze wzrostem prędkości - tu jest całkowicie odwrotne zjawisko.
zawieszenie ma 3 tryby:
soft - twarde
hard - twarde w chuj
track - brak tłumienia
Na tor może i dobry, chociaż nie sądzę, bo oprócz siły nie ma kompletnie nic do zaoferowania. Że jest lekki i poręczny, tak jest. I co z tego.
Kurcze, znów to nie to... ech
Luuuubię swoją XJR
w sumie to fajniejsza jest Yamaha MT09, bo
- jest łatwiej sterowalna
- gaz elektroniczny działa lepiej
- mocy jej wystarczy i nie spina ona kierowcy tak jak BMW
- jest o połowę tańsza
https://plus.google.com/photos/11371003 ... Ovo0oTO3wE
Chciałem napisać o S1000R. Przejechałem nim około 80km.
Naprawdę nie byłem uprzedzony. Myślałem, że to musi być super hiper zajebisty motocykl.
A w sumie...
okazał się być sportem bez owiewek, tyle, że bez sportowej pozycji, co wcale nie jest fajne.
Jeździć powoli nie bardzo się nim da, bo jest bardzo nerwowy na niskich biegach. Gaz elektroniczny nie działa fajnie, każde choćby lekkie ruszenie manetki (np po wjechaniu w garba na drodze) od razu przenosi się na motong. Motocykl jest piekielnie mocny, co powoduje, że fajnie się jedzie tylko na wysokich biegach w przedziale 70-140km/h.
Bardzo szybko również się nie da, bo przez szeroką kierownicę łapiemy wiatr na siebie i motocykl zaczyna świrować. Jest lekki, przez co wiatr ma na niego spory wpływ (przy mocnym bocznym wietrze zaczyna żyć swoim życiem). Tam gdzie XJRa idzie jak po sznurku przy 160km/h BMW jest już nie pewne
Gdyby był sportem pełnym, nie było by tego problemu, bo rozbijałby owiewkami wiatr i łapał stabilność wraz ze wzrostem prędkości - tu jest całkowicie odwrotne zjawisko.
zawieszenie ma 3 tryby:
soft - twarde
hard - twarde w chuj
track - brak tłumienia
Na tor może i dobry, chociaż nie sądzę, bo oprócz siły nie ma kompletnie nic do zaoferowania. Że jest lekki i poręczny, tak jest. I co z tego.
Kurcze, znów to nie to... ech
Luuuubię swoją XJR
w sumie to fajniejsza jest Yamaha MT09, bo
- jest łatwiej sterowalna
- gaz elektroniczny działa lepiej
- mocy jej wystarczy i nie spina ona kierowcy tak jak BMW
- jest o połowę tańsza
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
Bawarskie Zakłady Silnikowe rozebrały eSkę
A speed triple'm jeździłeś? Bo wiem, że lubisz ten motocykl. Nie jest aby podobna sprawa z nim?
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Bawarskie Zakłady Silnikowe rozebrały eSkę
tak, jeździłem w 2007 roku. Było super. Całkiem coś innego od tej BMy. To jest aż nie możliwe, jakie są między nimi różnice. Według mnie bliżej Triumphowi kulturą pracy do XJRy niż do tej Bawarki.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
Bawarskie Zakłady Silnikowe rozebrały eSkę
Jeden garnek więcej robi swoją robotę. Kultura pracy wzrasta, krzywe stają się łagodne, jednym słowem same plusy. Jeszcze jeden garnek i mamy XJR
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości