Tiger Sport 1050
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Tiger Sport 1050
Podoba mnie się ten artykuł. Uważam, że to bardzo fajne moto. Nie jest to w żaden sposób przerost formy nad treścią (Tigerek oczywiście). Super do turystyki, takiej normalnej. To motocykl dla tych, to sobie umieją sami przed sobą powiedzieć, że BMW GS, czy np XTZ1200 kupą głównie dla szpanu, bo szuter czy prerię zobaczą może 2 razy w życiu, a reszta po asfalcie. Wydaje mi się również, że jest to motocykl skrojony dla XJRowca (bo jest w miarę duży) turysty.
http://www.motogen.pl/Triumph-Sport-105 ... 20541.html
Autor nawiązuje w artykule do V-Stroma litrowego nowego. Nie wiem czy to dobre porównanie....?, ale faktycznie ciężko znaleźć coś podobnego na rynku. Dla mnie to taki podniesiony naked z szybą Może MG Stelvio troszkę ma podobne przeznaczenie, ale charakter na pewno całkowicie inny.
http://www.motogen.pl/Triumph-Sport-105 ... 20541.html
Autor nawiązuje w artykule do V-Stroma litrowego nowego. Nie wiem czy to dobre porównanie....?, ale faktycznie ciężko znaleźć coś podobnego na rynku. Dla mnie to taki podniesiony naked z szybą Może MG Stelvio troszkę ma podobne przeznaczenie, ale charakter na pewno całkowicie inny.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- mryc
- Posty: 876
- Rejestracja: niedziela, 24 lutego 2008, 23:49
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '03 RP06 Extreme Yello
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
Fuck the Tiger, jest dla mnie za duży , co innego Multistrada, do niej przynajmniej nie muszę zakładać butów na konturnach. Pomijam że Tffuumfra objedzie. Hm pozostaje nieustająca kwestia kasy i tu dostaję cios kosą po nerkach. Tak czy siak to Ducat robi na mnie większe wrażenie.
Yello "Fly" Submarine
665664515
665664515
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
" Niestety ochrona przed wiatrem, przy wzroście 190cm okazuje się tragiczna. Solidnie wiało już od 80km/h. Taka sytuacja byłaby ok w nakedzie, ale nie w motocyklu o pewnym przeznaczeniu turystycznym."
To niestety jest cholerna wada wszystkich motocykli z półowiewkami i różnego rodzaju małymi szybami. Wiatr ładnie zbiera z klaty i wszystko ładuje w garnek. Niedawno przekonał się o tym kumpel dosiadający Bandytę w wersji s. Po przesiadce na motocykl bez szyby jest duuużo spokojniej . Wniosek ? Albo vespa albo nic, małe robi tylko złą robotę. Niestety w tego typu motocyklu nie można sobie tak po prostu szybki zdemontować i uważam że to duża wada tego sprzęta. Pozycja ładnie wyprostowana, natomiast nogi dość mocno ugięte, w sam raz do śmigania po winklach ale już nie koniecznie do długiej jazdy. Silnik pracuje pięknie i pewnie tak samo ciągnie, dźwięk wydechu również b.ładny. Raczej zaliczył bym go do kategorii fun bike niż do turystyków. Chociaż jak się ktoś uprze to na wszystkim można
To niestety jest cholerna wada wszystkich motocykli z półowiewkami i różnego rodzaju małymi szybami. Wiatr ładnie zbiera z klaty i wszystko ładuje w garnek. Niedawno przekonał się o tym kumpel dosiadający Bandytę w wersji s. Po przesiadce na motocykl bez szyby jest duuużo spokojniej . Wniosek ? Albo vespa albo nic, małe robi tylko złą robotę. Niestety w tego typu motocyklu nie można sobie tak po prostu szybki zdemontować i uważam że to duża wada tego sprzęta. Pozycja ładnie wyprostowana, natomiast nogi dość mocno ugięte, w sam raz do śmigania po winklach ale już nie koniecznie do długiej jazdy. Silnik pracuje pięknie i pewnie tak samo ciągnie, dźwięk wydechu również b.ładny. Raczej zaliczył bym go do kategorii fun bike niż do turystyków. Chociaż jak się ktoś uprze to na wszystkim można
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Holender pisze:" Niedawno przekonał się o tym kumpel dosiadający Bandytę w wersji s.
niech założy deflektor
Wracając do Tigerka...
Wydaje mi się, że ta szyba działa o wiele lepiej niż "wespa" w XJR. Na Tigerku siedzi się bardziej w motocyklu, sama lampa jest już przedłużeniem tej szyby.
Prawdą jest, że tego typu szyby nie chronią łba przed wiatrem. XJRą w zeszłym roku jeździłem od lipca bez szyby.... jak zaczęła się jesień to kupiłem szybę od razu. Nie oczekiwałem od niej zciągania całej strugi powietrza. Chodziło mi o ochronę właśnie klaty od zimna i deszczu (o 5.30 przy 2 Celcjuszach to ma znaczenie). Tego samego oczekiwałbym właśnie od tej szyby w tigerku. Jeśli ktoś jest wyższy, lub ma inne oczekiwania to pewnie może sobie akcesoryjną zapodać lub deflektor dołożyć... Dla mnie to nie minus. Na pewno lepiej sę to zachowuje niż wespa w naszych.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
mariuszdg pisze:Na pewno lepiej sę to zachowuje niż wespa w naszych
W tym przypadku możesz mieć rację, ja natomiast miałem możliwość bezpośredniego porównania Bandyty S z BMW R850R + Duuża szyba (oryginalna BMW). Przesiadłem się po prostu z motocykla na motocykl podczas jednej z małych trasek. Szyba w Beemce nie tylko zdejmuje wszystko z klaty ale też prawie wszystko z kasku, mogłem spokojnie jechać stówką z podniesioną szybą w kasku a odczucie było jakbym jechał 60. Nie ma porównania z Bandziorem jeśli chodzi o komfort jazdy. Może kiedyś, jak kasa pozwoli też zapodam sobie ładny(?) żagiel do lokomotywki, na razie wolę całkowicie na golasa
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
nie zgadzam się. Założyłem małą szybę i jest lepiej niż na golasa. To że sciąga powietrze z klaty to już bardzo poważna poprawa komfortu - kask jest opływowy i "ciągnąć" zaczyna gdzieś od 160 w górę - klata niestety jest szeroka i płaska, jak jedziesz bez szyby, to głownie struga powietrza brana na klatę sciąga cię z moto.
Naprawdę długo broniłem jazdy na golasa, ale z szybką przy dużych prędkościach jedzie się jednak dużo spokojniej i po prostu wygodniej, a nie daje tych efektów specjalnych, co duża szyba (że w sensie podobno daje, bo nie miałem).
Naprawdę długo broniłem jazdy na golasa, ale z szybką przy dużych prędkościach jedzie się jednak dużo spokojniej i po prostu wygodniej, a nie daje tych efektów specjalnych, co duża szyba (że w sensie podobno daje, bo nie miałem).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości