Motocykle bez sensu

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Motocykle bez sensu

Postautor: mariuszdg » środa, 8 października 2014, 20:40

Nadchodzi zima. Złłłłłaaaaaa! Będzie zimno i będzie padać. Motongi będą siedzieć pochowane.

Będziemy sfrustrowani.

Oto moja propozycja na zabicie tego czasu. Stwórzmy ranking motocykli "Bez sensu" Takich co to w ogóle nie wiadomo po co powstały. Oczywiście każdy ma prawo wrzucić swoją propozycję. Proszę tylko o krótki komentarz, dlaczego taki a nie inny....

Moja pierwsza propozycja.

Obrazek

Zrobiony we Włoszech. Prawdopodobnie nigdy nie widział Jappanilandi. Co ciekawe, fajnie się w nim siedziało. Był wygodny. Tyle, że silnik z dużego Virago w golasie klasy "1000" to co najmniej ciekawostka....
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
donCezarre
Posty: 2148
Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: donCezarre » środa, 8 października 2014, 20:42

uoj to się Balth po tobie przejedzie. To jego cacuszko i marzenie na emeryturę .... :)
Prawdziwy mistrz wygrywa zawsze.......

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » środa, 8 października 2014, 20:44

będzie musiał podkładać jakiś worek pod dupę, bo Mu się nogi już tak nie zegną, by się na nim zmieścić. No chyba, że spacerówki.... :cwaniak:
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Tomson
Posty: 1896
Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2010, 20:41
Model i rocznik moto.: Yamaha xjr 1300 turbo
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Żyrardów

Postautor: Tomson » czwartek, 9 października 2014, 06:21

jakie fajne g-mole ma :lol:

franc.m

Postautor: franc.m » czwartek, 9 października 2014, 07:18

Jestem tu od niedawna i już mnie przykrość spotyka :-(
BT nie jest bezsensu ,kupiłem go po kilku latach ujeżdżania rzędówek kilku różnej pojemności ,przesiadłem się na niego z CBF1000 i na początku masakra było ciężko ale teraz bym go nie oddał ma to coś w sobie .
Może nie ryczy ,nie jest taki szybki niema 100 KM ale można go polubić i przyzwyczaić się do niego to jest wierna psina ,no i kardan to jest to .

I tak w przyszłości kupię sobię XJR a Bulldoga zostawię , mam spory garaż zmieszczą się obydwa .
haha
tylko ładne XJR były te z dwoma kominami a one są coraz starsze
Ostatnio zmieniony czwartek, 9 października 2014, 10:22 przez franc.m, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 295
Rejestracja: sobota, 24 kwietnia 2010, 08:20
Model i rocznik moto.: RP02 Blue Black
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: WGM

Postautor: Piotrek » czwartek, 9 października 2014, 10:15

franc.m pisze:BT nie jest bez sensu

Zgodze się.

Moja propozycja. Nie mówię, że mi się nie podoba ale IMHO jest bez sensu ;-)
Gunbus 410, taki german style ;) tylko dla kogo to to coś :orany:
Obrazek
Pozdrawiam, Piotrek

Awatar użytkownika
umberto
Posty: 1580
Rejestracja: sobota, 23 lutego 2008, 19:59
Model i rocznik moto.: ArtBikeGarage Limited Edition
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: umberto » czwartek, 9 października 2014, 13:08

o to, to..
Maryjan, dlaczego buldożek jest bez sensu wg Osoby?
A piec to chyba od większego Drag Stara a nie Virago? Chyba, ze to jedno i to samo :roll:

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3491
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 9 października 2014, 14:10

umberto pisze:Chyba, ze to jedno i to samo :roll:


Bodajże różnią się tylko zastosowanym łożyskowaniem wału w silniku.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 295
Rejestracja: sobota, 24 kwietnia 2010, 08:20
Model i rocznik moto.: RP02 Blue Black
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: WGM

Postautor: Piotrek » czwartek, 9 października 2014, 14:35

A piec to chyba od większego Drag Stara a nie Virago? Chyba, ze to jedno i to samo


Silnik Yamahy BT 1100, wywodzi się w prostej linii z „dużego” Drag Stara. Jest to sprawdzona i niezawodna jednostka napędowa. Wprawdzie dwucylindrowy, czterosuwowy silnik w układzie V, o 75-cio stopniowym kącie rozwarcia cylindrów, z pojedynczymi wałkami rozrządu i dwoma zaworami na cylinder, nie powala nas na kolana mocą jaką generuje. Jest to tylko 65 KM. Za to moment obrotowy na poziomie 88,2 Nm może budzić szacunek, poza tym jest on dostępny praktycznie w całym zakresie obrotów, aż do około 5500 obr/min. Napęd przenoszony jest poprzez mokre sprzęgło, 5-cio biegową skrzynię przekładniową i wał kardana, który poprowadzony został we wnętrzu lewego ramienia tylnego wahacza. Taki układ został już sprawdzony w innych modelach motocykli produkowanych przez Yamahę, więc możemy być spokojni o jego bezawaryjne działanie.
Pozdrawiam, Piotrek

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2624
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » czwartek, 9 października 2014, 17:05

To jest wynalazek szatana :evil:
Obrazek
Cztery gary i 128 kunia w czoperku.
Przednia zawiecha z zapałek i zwalniacze zamiast hamulców.
Podobnie stary v- max ale on chociaż wyglądał.

Awatar użytkownika
ptysiornia
Posty: 564
Rejestracja: poniedziałek, 24 grudnia 2007, 16:20
Model i rocznik moto.: Agent Orange '20
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: ptysiornia » czwartek, 9 października 2014, 17:41

Ale Magna ładniej gadała od V-MAXa.
ptyś
Oj, grzmi! Będzie burza!

zbig845

Postautor: zbig845 » czwartek, 9 października 2014, 17:50

jeżeli mogę wyrazić swoje zdanie to motocykle w ogóle nie mają sensu, na łęb pad, wieje, bagażnika brak itp, ale motocykl nie ma mieć sensu i nie kocha się go za coś tylko mimo czegoś :-)

Awatar użytkownika
pioro
Posty: 1403
Rejestracja: czwartek, 16 stycznia 2014, 16:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2013
Województwo: Z-zachodniopomorskie
Lokalizacja: Dania

Postautor: pioro » czwartek, 9 października 2014, 19:28

Bo motocykl to nie pojazd ... TO STYL ŻYCIA ...
Kiedyś się ogarnę, ale jeszcze nie czas na takie wybryki.

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4210
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » czwartek, 9 października 2014, 19:35

Zapomniałeś wstawić emotionkę z cyklu >ubaw po pachy<
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » czwartek, 9 października 2014, 19:36

franc.m pisze:Jestem tu od niedawna i już mnie przykrość spotyka :-(

Ależ kolego, nie pisz tak. To nie jest temat: ale masz chu@#wy motocykl. Nie odbieraj tego osobiście.
umberto pisze:o to, to..
Maryjan, dlaczego buldożek jest bez sensu wg Osoby?


Właśnie o ten piec w takiej ramie. Mało mocy i krótko się kręci. Trzęsie.

Bardzo często był kupowany przez ludzi, którzy wracali do motocykli po wielu latach. Pewnie dlatego, że pozycja za kierą dosyć wyprostowana, wygodna. Siedzi się w motocyklu.

Dla mnie litrowy golas ma nie tylko wyglądać ale i zapindalać. Sprawa troszkę podobna do przykładu Farby, tylko w drugą stronę.

Proszę się nie obrażać jak ktoś wrzuci motocykl Waszych Marzeń do tego wątku. Ostatnią rzeczą przy zakupie motocykla jest rozstrzyganie, czy mają sens....
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Lenku
Posty: 381
Rejestracja: czwartek, 24 lipca 2014, 13:48
Model i rocznik moto.: XJR 1200 - 1994r
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postautor: Lenku » czwartek, 9 października 2014, 19:53

Co chcecie od Magny ;p
moto specyficzne ale ma swój urok ;p

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2624
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » czwartek, 9 października 2014, 20:00

Urok to ma 700-750 zwana supermagną (ta z wydechem 4w4 i pełnym tylnym kołem) reszta to karykatury motocykli ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Lenku
Posty: 381
Rejestracja: czwartek, 24 lipca 2014, 13:48
Model i rocznik moto.: XJR 1200 - 1994r
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postautor: Lenku » czwartek, 9 października 2014, 20:42

Ojtam ojtam, wygląd kwesta względna, ale odejście ma jak trzeba.

Ale ta "supermagna" całkiem zacna :-)

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » czwartek, 9 października 2014, 20:46

Lenku pisze:Ojtam ojtam, wygląd kwesta względna, ale odejście ma jak trzeba.

Paweł ma taką i mówi, że od 0 do 100km/h szybsza od XJRy
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
umberto
Posty: 1580
Rejestracja: sobota, 23 lutego 2008, 19:59
Model i rocznik moto.: ArtBikeGarage Limited Edition
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: umberto » czwartek, 9 października 2014, 21:17

mariuszdg pisze:
Właśnie o ten piec w takiej ramie. Mało mocy i krótko się kręci. Trzęsie.

Bardzo często był kupowany przez ludzi, którzy wracali do motocykli po wielu latach. Pewnie dlatego, że pozycja za kierą dosyć wyprostowana, wygodna. Siedzi się w motocyklu.

Dla mnie litrowy golas ma nie tylko wyglądać ale i zapindalać. Sprawa troszkę podobna do przykładu Farby, tylko w drugą stronę.

Proszę się nie obrażać jak ktoś wrzuci motocykl Waszych Marzeń do tego wątku. Ostatnią rzeczą przy zakupie motocykla jest rozstrzyganie, czy mają sens....


Ale to chyba w założeniach nie miał być "zapierdalacz" tylko spokojne wozidełko z dumnie brzmiącym 1100 ccm pod zbiornikiem. Nikt nie oszukiwał, że to przecinak w formie golasa.
Nie jestem fanem buldożka, ale kategoria bezsęsu w tym przypadku moocno naciągana ;)
Mimo to nadal pozostajesz moim motocyklowym guru. Ha!

Awatar użytkownika
marecki
Posty: 193
Rejestracja: czwartek, 27 lutego 2014, 19:54
Model i rocznik moto.: RP02 2000
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Postautor: marecki » czwartek, 9 października 2014, 23:32

cezaRYton pisze:uoj to się Balth po tobie przejedzie.

Hubert, chciałbyś coś uzupełnić w temacie BT? :evil: ?
"na motorze też można nie jeździć ... i nikt się nie dowie czego mu brakuje c'nie ?"

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » piątek, 10 października 2014, 08:05

Umbi, taki cel, o jakim piszesz pełnią gutki (wozidełko z dumnym brzmieniem) i chyba ładniejsze nieco.

zakładając ten temat byłem pijany i teraz na trzeźwo bronię swojej decyzji. Ale się NIE usoprawiedliwiam. Dalej w Buldogu coś mi nie gra....
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

franc.m

Postautor: franc.m » piątek, 10 października 2014, 08:45

e tam uprzedzony jesteś do Bulldoga
,dosiadałeś kiedyś Bulldoga ?


mariuszdg pisze: Dalej w Buldogu coś mi nie gra....

Awatar użytkownika
mryc
Posty: 861
Rejestracja: niedziela, 24 lutego 2008, 23:49
Model i rocznik moto.: XJR1300 '03 RP06 Extreme Yello
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: Łódź

Postautor: mryc » piątek, 10 października 2014, 09:00

mariuszdg pisze:
Lenku pisze:Ojtam ojtam, wygląd kwesta względna, ale odejście ma jak trzeba.

Paweł ma taką i mówi, że od 0 do 100km/h szybsza od XJRy

Nie nie i jeszcze raz nie Maryjanie, Pablo ma coś innego V65 SABRE. Ja takową też miałem, zdecydowanie potwierdzę że zapierdalacz z pod świateł jeszcze lepszy od XJR'y, Jeśli ktoś narzeka że nasze krówki mają kiepskie zawieszenie to tu dopiero przód był gumowaty. Konstrukcyjnie się bardzo podobał wał, antyhopka, na te czasy to była bajka. Bardzo żałuje że ja puściłem do ludzi, pomijam że koleś ją zezłomował.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Yello "Fly" Submarine
665664515

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2624
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » piątek, 10 października 2014, 09:10

Taak :!: do tego zapakować ups'a z dobrymi heblami i mamy baardzo fajne moto,ale w czopkowej ramie to "widow maker"

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » piątek, 10 października 2014, 11:35

franc.m pisze:e tam uprzedzony jesteś do Bulldoga
,dosiadałeś kiedyś Bulldoga ?


miałem okazję w 2009 roku się karnąć w Olkuszu.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

franc.m

Postautor: franc.m » piątek, 10 października 2014, 11:51

mariuszdg pisze:
franc.m pisze:e tam uprzedzony jesteś do Bulldoga
,dosiadałeś kiedyś Bulldoga ?


miałem okazję w 2009 roku się karnąć w Olkuszu.


i nie podobało Ci się ?
wiesz jeszcze nie jechałem XJR 1300 myślę że jak bym miał okazję to tylko o niej bym myślał i pewnie bym taką kupił i tak kiedyś kupię
narazie szkoda mi trochę psa sprzedawać bo jest w zajebistym stanie a na dwa motory dla siebie mnie nie stać utrzymuje jeszcze żony motor e to nie motor to suzuki GS 500

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1796
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » piątek, 10 października 2014, 18:29

W BT 1100 jest coś, czego nie ma XJR-a. Nie każdy tego potrzebuje i nie każdemu to się musi podobać. Jest to brzmienie V2, które tworzy inny klimat jazdy. Długo mi tego brakowało w XJR-rze, teraz już się przyzwyczaiłem i nawet polubiłem XJR-owe buczenie, jednak gdybym miał większy garaż ;-) kto wie czy nie stanąłby w nim następny motocykl z troszkę innym silnikiem. Przypuszczam że BT powstał aby zaspokoić potrzeby ludzi lubiących pojeździć troszkę szybciej i w innej niż czoperowa pozycji, słuchając przy okazji muzyki V2. Osiągi były tu zapewne zupełnie drugoplanowe...
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

franc.m

Postautor: franc.m » piątek, 10 października 2014, 21:26

Holender pisze:W BT 1100 jest coś, czego nie ma XJR-a. Nie każdy tego potrzebuje i nie każdemu to się musi podobać. Jest to brzmienie V2, które tworzy inny klimat jazdy. Długo mi tego brakowało w XJR-rze, teraz już się przyzwyczaiłem i nawet polubiłem XJR-owe buczenie, jednak gdybym miał większy garaż ;-) kto wie czy nie stanąłby w nim następny motocykl z troszkę innym silnikiem. Przypuszczam że BT powstał aby zaspokoić potrzeby ludzi lubiących pojeździć troszkę szybciej i w innej niż czoperowa pozycji, słuchając przy okazji muzyki V2. Osiągi były tu zapewne zupełnie drugoplanowe...


a gdybym ja maił pieniażki bo garażu to kawałem mam to obok mojego BT stała by XJR -ka
która i tak tam kiedyś stanie .
może po dzisiejszym losowaniu lotto właśnie wróciłem z pracy i sprawdzam
dobrej nocy .

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » piątek, 10 października 2014, 22:37

Farba Supermagna to był mój pierwszy japoniec na którym pojechałem i zrobił wrażenie które podtrzymuje się do dziś - klimat.
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517


Wróć do „Motocykle”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość