Kawasaki HP2R
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Kawasaki HP2R
http://www.kawasaki.pl/pl/products/supe ... VEJXg0ODQs
http://www.kawasaki.pl/pl/products/supe ... VEJXg0ODQs
Kawasaki zawsze miało taktykę, którą w skrócie można było określić "Naj"; najszybciej, najwięcej, największy itd.
Ale teraz przeszli samych siebie. Zbudowali motocykl nie do ogarnięcia przez normalny mózg.
320KM i ponad 160Nm. Jeśli te silniki nie będą wybuchać, to właśnie rozbili całą konkurencję. Te wszystkie R1M, CBR1000SP, BMW S1000RR HP4 może się schować. Pytanie, czy takla moc jest potrzebna i do ogarnięcia na torze, oraz czy będzie możliwość konfrontacji z konkurencją podczas wyścigów.....
http://www.kawasaki.pl/pl/products/supe ... VEJXg0ODQs
Kawasaki zawsze miało taktykę, którą w skrócie można było określić "Naj"; najszybciej, najwięcej, największy itd.
Ale teraz przeszli samych siebie. Zbudowali motocykl nie do ogarnięcia przez normalny mózg.
320KM i ponad 160Nm. Jeśli te silniki nie będą wybuchać, to właśnie rozbili całą konkurencję. Te wszystkie R1M, CBR1000SP, BMW S1000RR HP4 może się schować. Pytanie, czy takla moc jest potrzebna i do ogarnięcia na torze, oraz czy będzie możliwość konfrontacji z konkurencją podczas wyścigów.....
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- Piotr_MC_85
- Posty: 1581
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
- piontek
- Posty: 3863
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Ja jednak bardziej kocham moment obrotowy! A tu dupy nie urywa.mariuszdg pisze:320KM i ponad 160Nm
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
- Piotr_MC_85
- Posty: 1581
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
- Piotr_MC_85
- Posty: 1581
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
- piontek
- Posty: 3863
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
HeHeHe - właśnie o tym myślałem.Piotr_MC_85 pisze:Zapomniałem, że Piontokwi chodzi pogłowie Rocket III
No właśnie. Ci, którzy się ścigają są ciągle między max momentem a max mocą. Natomiast takiemu przeciętniakowi jak ja, zależy żeby krzywa momentu była wysoka i płaska. Wtedy, jakby mi się nie chciało jechać - jest git. I to są właśnie odczucia z jazdy.Piotr_MC_85 pisze:160 Nm nie jest tak mało, ale decydują odczucia z jazdy
Tak, 160 Nm nie jest mało, ale w porównaniu z liczbą kW, jakoś mi nie idzie w parze. Stąd brak mojego zachwytu. Poza tym, co najważniejsze, nie ogarnął bym tego i tak.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
Kawasaki HP2R
Oglądałem ostatnio filmik gościa, który zdobywa na cwiartkę wszystko, co jest do zdobycia. Ma gixera 500kM i Podejrzewam, że moment tam nie jest jakiś mega duży, bo gość rusza z max obrotów strzałem ze sprzęgła, na zwykłym wyścigowym papciu z tyłu, co prawda wahacz mocno wydłużony, ale jednak moto jedzie niemal prosto. Od 0 do 320 km/h w 7s.
- Piotr_MC_85
- Posty: 1581
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Kawasaki HP2R
Bitels pisze:Oglądałem ostatnio filmik gościa, który zdobywa na cwiartkę wszystko, co jest do zdobycia.
Bo to taki motór co na prostej pokazuje na co go stać, na torze nie ma racji bytu, ze stajni Kawasaki typowy sport na tor to ZX-10R.
XRzysJek pisze:Motur ma turbo, stąd ta rozbieżność km-Nm.
Porównując takie same silniki z turbo i bez, to nie tylko koni przybywa ale właśnie momentu też więc powinno być go więcej w tym wypadku, tyle że tu jest kompresor nie wiem jaki to ma wpływ na różnicę przy trubo. Turbo niby ma dziurę, kompresor daje od razy ciśnienie ale z drugiej strony pobiera 10% mocy w całym zakresie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości