przegląd

Opisy problemów z motocyklem i propozycje ich rozwiązania.
Kaznodzieja

przegląd

Postautor: Kaznodzieja » wtorek, 8 grudnia 2015, 14:57

Czy po wsadzeniu poniższego do RP06 z 2002 będzie wersja otwarta czy niemiecko-zdławiona ?
Nabyta w ostatnią niedzielę sztuka to niestety wersja DE ( po VINie ), trzeba jeszcze sprawdzić czy ktoś nie podmienił go wcześniej...

Obrazek

Awatar użytkownika
korbek
Posty: 536
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2008
Województwo: S-śląskie

Re: przegląd

Postautor: korbek » wtorek, 8 grudnia 2015, 16:02

ivo pisze:Korbek tak jak napisałeś 5EA-82305-40 wersja otwarta,5EA-82305-50 wersja na Niemcy,tak podaje producent nie ja ;-)

Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 908
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

przegląd

Postautor: Flanker » wtorek, 8 grudnia 2015, 16:08

Poczytaj to: viewtopic.php?f=8&t=4829 a znajdziesz odpowiedź.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

Kaznodzieja

Re: przegląd

Postautor: Kaznodzieja » wtorek, 8 grudnia 2015, 17:05

korbek pisze:
ivo pisze:Korbek tak jak napisałeś 5EA-82305-40 wersja otwarta,5EA-82305-50 wersja na Niemcy,tak podaje producent nie ja ;-)


Nie mogę trafić na ten wpis :)
No trudno, najpierw trzeba sprawdzić jak jest w niej moduł obecnie bo od 10lat jeździ po PL.


Flanker pisze:Poczytaj to: viewtopic.php?f=8&t=4829 a znajdziesz odpowiedź.


Tu akurat są wymienione kody ale dla modułu RP02

Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 908
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

przegląd

Postautor: Flanker » wtorek, 8 grudnia 2015, 18:29

Ups, nie doczytałem.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

Awatar użytkownika
korbek
Posty: 536
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2008
Województwo: S-śląskie

Re: przegląd

Postautor: korbek » wtorek, 8 grudnia 2015, 21:34

Kaznodzieja pisze:
korbek pisze:
ivo pisze:Korbek tak jak napisałeś 5EA-82305-40 wersja otwarta,5EA-82305-50 wersja na Niemcy,tak podaje producent nie ja ;-)


Nie mogę trafić na ten wpis :)
No trudno, najpierw trzeba sprawdzić jak jest w niej moduł obecnie bo od 10lat jeździ po PL.

viewtopic.php?f=37&t=43&hilit=odd&start=90

Również miałem moduł z wersji niemieckiej.

Kaznodzieja

Re: przegląd

Postautor: Kaznodzieja » wtorek, 8 grudnia 2015, 22:33

korbek pisze:
viewtopic.php?f=37&t=43&hilit=odd&start=90

Również miałem moduł z wersji niemieckiej.


Wyczułeś te dodatkowe 8HP ? Namawiam kumpla do dołożenia K&N'a do Dominatorów, wkręcenie irydówek w głowicę i zrobienie profilaktycznego sprawdzenia luzów zaworowych + synchro gaźników. Chyba lepiej byłoby to już zrobić na 106-konnym module.

Awatar użytkownika
korbek
Posty: 536
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2008
Województwo: S-śląskie

Re: przegląd

Postautor: korbek » wtorek, 8 grudnia 2015, 22:56

Przejeździłem cały sezon na niemieckim module, żeby się "wdrożyć" po szlifie. Po zmianie modułu nie ten motocykl - zdecydowanie lepiej cięgnęła. Tylko nie pamiętam w którym momencie dorzuciłem K&N'a, irydówki i Lasery.


Wróć do „Z kluczem w ręku.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości