Gumki mocowania błotnika przedniego

Opisy problemów z motocyklem i propozycje ich rozwiązania.
Maniek

Gumki mocowania błotnika przedniego

Postautor: Maniek » środa, 7 grudnia 2011, 08:59

Help PLS :?:
Potrzebuję namierzyć numer OE gumek mocowania przedniego błotnika.
Te, przez które przechodzą śruby mocujące błotnik do lag.
Czy ktoś ma może możliwość podrzucenia mi numeru, albo jeszcze lepiej jakiegoś linka do strony, gdzie można to kupić. :]
Z góry serdeczne dzięki ;)

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » środa, 7 grudnia 2011, 09:18

tam nie ma żadnych gumek
tulejki metalowe ew. z podkładką ale żadnych gumek

Maniek

Postautor: Maniek » środa, 7 grudnia 2011, 09:34

W jednym z serwisów powiedzieli mi, że u mnie nie ma, ale powinny być, bo właśnie z ich braku spękały mi mocowania błotnika...
Stąd moje pytanie :-/
skleiłem mocowania i chciałem uniknąć ponownego spękania.

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 5576
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » środa, 7 grudnia 2011, 10:44

Tu masz to co powinno być przy błotniku.
http://imageshack.us/photo/my-images/52 ... uuoml.jpg/

Maniek

Postautor: Maniek » środa, 7 grudnia 2011, 13:10

To widziałem... teoretycznie tam nie ma gumek...

Może macie w takim razie pomysł jak zabezpieczyć mocowania żeby nie pękały...

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » środa, 7 grudnia 2011, 16:18

w 1300 jest taka blaszka z nagwintowanymi tulejami o 0.5 mm krótszymi niż grubość plastiku
w miejscu mocowania ,dokręcając błotnik ściśniesz śrubą tylko te 0.5 mm bo tulejka oprze się o goleń
w 400 tce mam podkładki połączone z tulejkami i śruby od wewnątrz ale myk ten sam,
tulejka w otwór błotnika

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » środa, 7 grudnia 2011, 19:37

Maniek pisze: teoretycznie tam nie ma gumek...

no patrz, tacy mądrzy pracownicy Yamahy... :-|
to teraz jedź do nich i niech ci odnajdą w katalogu te gumki i zamówią - chyba się zdziwią ;)
hubertm

Awatar użytkownika
Łoker
Posty: 103
Rejestracja: piątek, 7 października 2011, 12:27
Model i rocznik moto.: XJR 1200 1997
Województwo: L-lubelskie
Lokalizacja: Włodawa

Postautor: Łoker » środa, 7 grudnia 2011, 19:51

U mnie też jest ta cześć błotnika spękana ale kupy się trzyma więc to chyba żadna tragedia, widocznie ten typ tak ma :mrgreen: Poza tym jak mówią wszyscy - żadnych gumek tam nie ma, zresztą gdzie by się zmieściły :roll:

Maniek

Postautor: Maniek » czwartek, 8 grudnia 2011, 09:19

hubertm pisze:
Maniek pisze: teoretycznie tam nie ma gumek...

no patrz, tacy mądrzy pracownicy Yamahy... :-|
to teraz jedź do nich i niech ci odnajdą w katalogu te gumki i zamówią - chyba się zdziwią ;)


No właśnie taki mam zamiar :evil:
zobaczymy co mi teraz wymyślą 8-)

Awatar użytkownika
Tomson
Posty: 1919
Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2010, 20:41
Model i rocznik moto.: Yamaha xjr 1300 turbo
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Żyrardów

Postautor: Tomson » czwartek, 8 grudnia 2011, 21:28

Błotniki w tym miejscu zawsze będą pękały, a w szczególności jeśli przód miał przygodę. Lekarstwem ale nie do końca jest stbilizator lag (czytaj łącznik) zamocowany tuż nad błotnikiem, który m.in. usztywnia zawieszenie. Ale tak jak mówię to do końca nie daje gwarancji a w szczególności gdy jeździmy po naszych wspaniałych :zly: drogach i zawieszenie tak ostro pracuje. Trzeba z tym żyć, a jak popęka to pospawać i jeździć dalej.


Wróć do „Z kluczem w ręku.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości