wymiana migaczy

Opisy problemów z motocyklem i propozycje ich rozwiązania.
dodok

wymiana migaczy

Postautor: dodok » czwartek, 2 maja 2013, 16:43

Witam szanownych Panów

jak pisałem w tytule wziąłem się za wymianę migaczy .
te które teraz mam są bardzo brzydkie.
kupiłem oryginalny i myślałem że wymienię jest 5 minut ale okazuje się że nie będzie to takie proste.
kable sprzodu wchodzą do lampy głównej az tyłu też nie ma za dużo miejsca.
jeżeli ktoś ma teraz chwilkę czasu to bardzo proszę o jakąś instrukcję jak to zrobić.
czy muszę ściągać bak i zdemontować tylny plastik?

jak się dobrać do tego aby zrobić to jak należy

proszę o pomoc i wskazówki

adaś

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2636
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » czwartek, 2 maja 2013, 18:00

czy muszę ściągać bak i zdemontować tylny plastik?

:shock:
Przednie są podłączone w obudowie reflektora a tylne w okolicy tylnej lampy , nic nie trzeba zdejmować .

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 2 maja 2013, 18:10

Wystarczy przedziać kable przez otwory, oryginały poodkręcać i gotowe.

dodok

Postautor: dodok » czwartek, 2 maja 2013, 18:22

Zdzis

nie tak do konca

jakto przedziać? siedzą sztywno
to migacze ledowe
maja jakieś jeszcze podłączone przerywacze pod siedzieniem czy coś takiego

jak to zrobić z tym przedzianiem;-)

Nic nie trzeba demontować?

z przodu kable wchodzą w lampę przednią a z tyłu są ciasno schowane koło lampy tylnej

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » czwartek, 2 maja 2013, 18:45

dodok, możesz zdjąć zadupek - będziesz miał wszystko na wierzchu. Mimo, że możesz sięgnąć do kabli pod siedzeniem. Wpinasz nowe kable w miejsce starych. Sprawdzić można jedynie oporność lampek, gdyż czasem dzieje się tak, że gdy opór jest za mały, to miga zbyt szybko.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 2 maja 2013, 18:47

No tak, skoro ledowe to ktoś po podłączać musiał oporniki.

W lampę wchodzą również w oryginale- po 2 przewody z każdej strony, tam nie powinieneś mieć problemów z kablami.

Z tyłu powinno być podobnie. Najwyżej zdejmij ogon i będziesz miał wszystko na wierzchu :) - 4 śrubki i zdjęty- 2 co trzymają boki i 2 nad rejestracją.

Edit: piontek by szybszy.

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » czwartek, 2 maja 2013, 18:55

to są kierunkowskazy i nie trzeba zdejmować ani baku ani głowicy
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

dodok

Postautor: dodok » czwartek, 2 maja 2013, 18:56

Ja wiem że dla was mało rzeczy ma problemy;-)

Ale ja zielony jestem jeszcze w tych rzeczach

Kable wchodzące do lampy przedniej wystają tylko trochę i nic się nie da wyciągnąć

Mogę odciąć kable z istniejących migaczy tylko chyba to robota mało profesionalna.

Nie trzeba wymontować lampy?
Jak te przewody wyciągnąć z niej ??

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 2 maja 2013, 18:59

Masz wskazówkę:

Obrazek


Tak to wygląda w lampie, zdejmujesz klosza i masz wszystko na wierzchu.

Nic nie ucinaj, do łączenia są wsuwki w lampie i na dupie.

dodok

Postautor: dodok » czwartek, 2 maja 2013, 19:04

No zajebiście;-);-)

Dzięki

Jutro biorę się za przednie

Nie wiem też co zrobić z tymi kostkami do ledowych migaczy

Po prostu wypierdzielić i połączyć razem kable bez nich?

No i co z tyłem . Demontować plastik?

Dzieki za pomoc

Adas

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 2 maja 2013, 19:07

Tak kostki wywalasz i podłączasz normalne mrugacze bez żadnych pierdolników po drodze. Zdjęcie ogona to minuta roboty, tylko pamiętaj o dobrej końcówce wkrętaka na boczne śruby. I z czuciem zaś poskręcaj, mogą popękać uszy i dupa będzie.

dodok

Postautor: dodok » czwartek, 2 maja 2013, 19:12

okej dam znać jak mi poszło dzięki bardzo

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » czwartek, 2 maja 2013, 19:13

Zdjęcie zadupka nie jest problemem. Przy 1 piwku załatwisz sprawę. Pamiętaj że kierunkowskazy mają małe dziurki do doprowadzenia wilgoci i powinny być skierowane w dół -te dziurki. Czyli nie jest obojętnę z której strony zamontujesz
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

dodok

Postautor: dodok » czwartek, 2 maja 2013, 19:33

cenna rada

Twoje zdjęcie lampy przedniej uspokoiło mnie

boję się troszkę tyłu
nie wiem jak to tam będzie wyglądać

zobaczymy

Dam znać

Dziękuję ci bardzo za cenne rady ;-)

Adaś

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » czwartek, 2 maja 2013, 19:49

dodok pisze:boję się troszkę tyłu

nie bedzie tam nic co Ciebie zaskoczy
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 2 maja 2013, 20:28

Nic a nic :-D .

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » piątek, 3 maja 2013, 00:26

generalnie lepiej nie być zaskakiwanym z tyłu ;-)
bye

balth

dodok

Postautor: dodok » piątek, 3 maja 2013, 07:30

Lepiej zaskakiwać z tyłu ;-);-0

dodok

Postautor: dodok » sobota, 4 maja 2013, 10:46

Zrobione ;-);-)

Dzieki za pomoc;-);-)

dodok

Postautor: dodok » sobota, 4 maja 2013, 20:39

koncząc temat mogaczy pytanie zupełnie z innej beczki

do czego sa dwa wężyki pod bakiem?
nie mówię o paliwowych do kranika tylko po 2 stronach baku od spodu?

Jakies odpowietrzenie?
one chyba do gaźników idą

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3514
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » sobota, 4 maja 2013, 20:48

Jeden to przelew z wlewu a drugi to chyba z gaźników, jak dobrze kojarzę. co do drugiego mogę się mylić.


Wróć do „Z kluczem w ręku.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości