Żeberko głowicy

Opisy problemów z motocyklem i propozycje ich rozwiązania.
Awatar użytkownika
RockMaN
Posty: 61
Rejestracja: niedziela, 9 września 2012, 19:47
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2006 RP10 Black
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Kontaktowanie:

Żeberko głowicy

Postautor: RockMaN » piątek, 12 września 2014, 12:44

Witam,panowie dzisiaj podczas mycia mojej czarnuli zauważyłem coś okropnego, :zly: mianowicie brak żeberka w głowicy i co najgorsze w ogóle nie mam koncepcji gdzie i jak się ono mogło stracić :shock: moto nie leżało domownicy twierdza ze nikt tego nie zrobił ogólnie bardzo dziwna sprawa, ale teraz zasadnicza kwestia jak myślicie dało by sie to jakoś pospawać ? bo nie podoba mi sie ten widok, może któryś z kolegów ma jakaś stara zajechana głowice i poratował by jakimś większym kawałkiem żeberka które udało by się może jakoś dopasować

:zly: tak to wygłąda :zly:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

GhostDog
Posty: 2811
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » piątek, 12 września 2014, 14:54

ja bym zrobił tak:
pomalował krawędź na czarno i udawał, że wszystko jest ok. Po jakimś czasie w ogóle by nie było tego widać, a-ha wsiadaj zawsze z lewej strony.

Awatar użytkownika
RockMaN
Posty: 61
Rejestracja: niedziela, 9 września 2012, 19:47
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2006 RP10 Black
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Kontaktowanie:

Postautor: RockMaN » piątek, 12 września 2014, 16:05

Po głębszych oględzinach doszedłem do wniosku ze 2 żeberka były kiedyś ruszone "nie odłamane ale prawdopodobnie zgięte i po wyprostowaniu ktoś je ładnie pociągnął spawem po bokach z tym ze juz były osłabione i po kilku latach i wibracjach 1 odpadło mi gdzieś w trasie ( w sumie jak się dobrze przypatrzec to widać ze trzymało już tylko obrzeżami ) :zly:

Ghost wsiadam zawsze z lewej to tez tego nie widziałem, pomalowałem od razu żeby nie raziło i faktycznie nie rzuca się w oczy ale dyskomfort psychiczny pozostaje :mrgreen: ;) wiec ponawiam pytanie jak by ktoś dysponował głowicą albo resztkami głowicy na złom proszę o kontakt

ALIGATOR

Postautor: ALIGATOR » piątek, 12 września 2014, 16:53

i teraz będzie ci się przegrzewał :)

Awatar użytkownika
RockMaN
Posty: 61
Rejestracja: niedziela, 9 września 2012, 19:47
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2006 RP10 Black
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Kontaktowanie:

Postautor: RockMaN » piątek, 12 września 2014, 17:09

ALIGATOR pisze:i teraz będzie ci się przegrzewał :)


Tam zaraz przegrzewał :P prędzej bym powiedział ze przez redukcje masy, odciążenie, maszyna będzie szybsza :lol: :lol: :lol: większa prędkość = lepsze chłodzenie :evil:

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 5576
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » niedziela, 14 września 2014, 20:51

ale będzie się kładł na lewo.... :evil:

Awatar użytkownika
RockMaN
Posty: 61
Rejestracja: niedziela, 9 września 2012, 19:47
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2006 RP10 Black
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Kontaktowanie:

Postautor: RockMaN » niedziela, 14 września 2014, 21:39

JAREK pisze:ale będzie się kładł na lewo.... :evil:


Patrz tego nie wziąłem pod uwagę :evil: dla pewności z drugiej strony odłamie :-/ :lol: balans sie wyrówna a dodatkowo jeszcze bardziej odciążę bestie :mrgreen: strach będzię wsiadać :shock:

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » poniedziałek, 15 września 2014, 13:39

wtedy pomyśl o skrzydłach ;-)
hubertm

zbig845

Postautor: zbig845 » wtorek, 16 września 2014, 20:42

Moja rada taka: zalej pan robaka ;-)
A tak zupelnie serio, wizyta na pierwszym zlomie, moze znajdzie sie jakas czesc starego radiatora z przemyslowego kompresora lub cos podobnego, zeby tylko material sie zgadzal, a pozniej tylko dobry spawacz i mikro szliferka,trzeba rzezbic, troche farby i powinno byc ok. Mam nadzieje ze pomoglem.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » środa, 17 września 2014, 16:43

Kiepsko podejść z palnikiem (mało miejsca), do tego trza by to oczyścić, zfazować i podgrzać przed spawaniem ( z górnymi żeberkami jest prościej)
To możesz dorobić z blachy alu i zapunktować tylko (naprawa estetyczna) tyklo potem trzeba oszlifować spawy i pomalować.
Warto :?:

zbig845

Postautor: zbig845 » środa, 17 września 2014, 18:02

Moim zdaniem warto, a moze by tak polaczyc dwa sposoby: punktowo przylapac fragmet radjatira docietego tak zeby pasowal, a reszte uzupelnic czyms w rodzaju poksyliny albo zimnego sapwu :?:

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2635
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » środa, 17 września 2014, 18:32

One wszystkie wyglądają na dospawane, pytanie jak fachowo skoro jedno odpadło :?:

macieks

Postautor: macieks » środa, 17 września 2014, 18:51

są specjalne kleje do aluminium ;-) dają radę :-D


Wróć do „Z kluczem w ręku.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości