przerzucanie biegow

Opisy problemów z motocyklem i propozycje ich rozwiązania.
Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1529
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » czwartek, 18 grudnia 2008, 12:47

To szybko płyn hamulcowy wycieraj, wyciągaj wyskprzęglik i te szparki, szczelinki wszystkie dokładnie umyć bo lakier poniszczy, poważnie!
A Kunia znasz ? ;)

Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » czwartek, 18 grudnia 2008, 21:47

Koniu pisze:To szybko płyn hamulcowy wycieraj, wyciągaj wyskprzęglik i te szparki, szczelinki wszystkie dokładnie umyć bo lakier poniszczy, poważnie!
Lakier? Gdzie? :)
A najsampierw zestaw naprawczy (uczelków kupę) kupić muszę. I się biegi przerzucać będą jak dawniej... 8-)

Jacek

Postautor: Jacek » piątek, 19 grudnia 2008, 19:50

[quote="piontek"]Lakier? Gdzie? [/quote
na dekielku pewnie. ja już u siebie wymieniałem te uszczelki ok60 zł u nas w salonie yamahy . kipper też już zmieniał

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3858
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » piątek, 19 grudnia 2008, 22:02

Jasne jasne :D
Zamówione i czekam na dostawę. Nadszedł czas na serwis.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

vivvaldi

Postautor: vivvaldi » sobota, 20 grudnia 2008, 15:10

A co do zmiany biegów, to w górę tylko bez sprzęgła. Wchodzą cichutko i szybciutko. W dół tylko ze sprzęgłem dla tych co bez sprzęgła nie potrafią, bo moga więcej szkód narobić :lol: :lol:

Awatar użytkownika
donCezarre
Posty: 2149
Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: donCezarre » wtorek, 26 stycznia 2010, 19:27

artur pisze:Opinie są dokładnie trzy. Jedna mówi że można bez sprzęgła, bez szkody dla skrzyni. Druga że powinno się wysprzęglać. Trzecia że można bez sprzęgła, ale ze szkodą dla skrzyni.
Po coś jednak to sprzęgło i klamkę zrobili.



artur, jakoś tak przy okazji mi się przypomniało :mrgreen:
patrz jak to życie pisze różne scenariusze :-D
Prawdziwy mistrz wygrywa zawsze.......

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » wtorek, 26 stycznia 2010, 23:47

Mr Klamek :mrgreen:
hubertm

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4211
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » środa, 27 stycznia 2010, 08:17

Wolę latem łamać klamki, niż taką zimą sanki
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie


Wróć do „Z kluczem w ręku.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości