motanie zębatek
- Zdzislaw
- Posty: 3559
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
A Ja lubię piwo
Dobra ale temat tyczy się praktycznie cały czas przełożeń wtórnych dostępnych w sklepach 17z/38z +-1z a nie jakiś kosmicznych patelni na tyle . Więc .... oczywiście można i zamotać to wszystko na stunt ale po co .... Patrzę właśnie i w larssonie na tył jest nawet 49z a przód 14 .
piontek co do twojego pytania o podjazd rowerkiem na wielkiej zębatce z przodu i małej z tyłu to ciężko by było a nawet niewykonalne, na odwrót napedalisz się ale podjedziesz .
Po za tym więcej nie będę pisać w opcji zbombionej .
Dobra ale temat tyczy się praktycznie cały czas przełożeń wtórnych dostępnych w sklepach 17z/38z +-1z a nie jakiś kosmicznych patelni na tyle . Więc .... oczywiście można i zamotać to wszystko na stunt ale po co .... Patrzę właśnie i w larssonie na tył jest nawet 49z a przód 14 .
piontek co do twojego pytania o podjazd rowerkiem na wielkiej zębatce z przodu i małej z tyłu to ciężko by było a nawet niewykonalne, na odwrót napedalisz się ale podjedziesz .
Po za tym więcej nie będę pisać w opcji zbombionej .
-
- Posty: 243
- Rejestracja: poniedziałek, 6 czerwca 2011, 20:21
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2004
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- piontek
- Posty: 3863
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
W końcu sięgłem na półkę i sprawdziłem:
- to co aktualnie mam to przód 17, tył 39
- to co było wcześniej to przód 18, tył 38
Zdecydowanie wolę to drugie zestawienie. Chyba, że komuś zależy na większym momencie obrotowym na kole przy starcie. Mi bardziej zależy na mniejszych obrotach przy prędkościach przelotowych. Choć różnica nie jest kolosalna to moje subiektywne odczucie jest wyraźne. A gdybym chciał zrywać asfalt to bym sobie inny motocykiel zakupił.
Ale to tylko moje zdanie.
- to co aktualnie mam to przód 17, tył 39
- to co było wcześniej to przód 18, tył 38
Zdecydowanie wolę to drugie zestawienie. Chyba, że komuś zależy na większym momencie obrotowym na kole przy starcie. Mi bardziej zależy na mniejszych obrotach przy prędkościach przelotowych. Choć różnica nie jest kolosalna to moje subiektywne odczucie jest wyraźne. A gdybym chciał zrywać asfalt to bym sobie inny motocykiel zakupił.
Ale to tylko moje zdanie.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
- ivo
- Posty: 436
- Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
- Model i rocznik moto.: GSX 1400
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Lubań
Piontek kto ci dobierał napęd ? Wg twojego rocznika powinno być 18/39.
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 11 lipca 2011, 17:10 przez ivo, łącznie zmieniany 1 raz.
J....ć stare baby
- piontek
- Posty: 3863
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Dokładnie tak. Zdecydowanie wolałbym poprzednie.JAREK pisze:nie jesteś zadowolony z obecnego przełożenia
Stary zestaw był jak kupiłem sprzęta. A nowy wg. katalogu InteMotors. Koleś się później tłumaczył, że to mogła być wersja amerykańska...ivo pisze:Piontuś kto ci dobierał napęd
Dodam, że oba zestawy na 110 ogniwach łańcucha.
ivo, piliśmy już razem wódkę?
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
- piontek
- Posty: 3863
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
ivo, nieszkodzory nadrobimy.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
- piontek
- Posty: 3863
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Moje wnioski są 6 postów nad twoim. Są one wyrazem moich osobistych preferencji i wizji jazdy moim motocyklem. Na pewno nie mam potrzeby uznania ich za jedynie słuszne i uniwersalne rozwiązanie. 18/38 - 110
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
-
- Posty: 243
- Rejestracja: poniedziałek, 6 czerwca 2011, 20:21
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2004
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Zdzislaw
- Posty: 3559
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Jaaa niccc . ---> http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2391
-
- Posty: 2878
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
- Model i rocznik moto.: RP02
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Mordor i okolice
mariuszdg pisze:napisz więcej, coś jej zrobił, bo łatwo się łańcucha nie zrywa...
Zdzisław posiada super mysz w garażu, które to zwierzę przegryzło mu tombakowy łańcuch , ja się naprawdę nie spotkałem z takim czymś.
Mam teorię: luz na łańcuchu (był widziałem i nawet mówiłem: Zdzichu ujmij ogniwo) spowodował falowanie tegoż na małej zębatce co spowodowało wypadnięcie z zębów i zaklinowanie pomiędzy zębatka a obudową. Może trochę pokrętne ale trzyma się kupy
Zdzisławie kadetem nie dogonisz XJR-y
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości