Stalowy oplot

Pytamy lub/i pomagamy rozwiązać problemy z układem hamulcowym.
Mular

Stalowy oplot

Postautor: Mular » środa, 16 stycznia 2008, 15:01

Witam,

zwracam się do Was z zapytaniem jakie macie doświadczenia z przewodami hamulcowymi w stalowym oplocie. Z tego co się kiedyś orientowałem to gdzieś pod Warszawą jest firma PTM, która zaciska przewody Goodridge'a i chyba gdzieś pod Wrocławiem firma Jotte. Może znacie jeszcze jakieś inne miejsca?

Awatar użytkownika
donCezarre
Posty: 2148
Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: donCezarre » środa, 16 stycznia 2008, 18:07

w łomiankach Bigtom zrobi wszystko, jak sobie zażyczysz. zakładał mi przewody do mojego draga i wszystko jest OK od 3 lat
Prawdziwy mistrz wygrywa zawsze.......

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » środa, 16 stycznia 2008, 21:30

cezaRYton pisze:w łomiankach Bigtom zrobi wszystko, jak sobie zażyczysz. zakładał mi przewody do mojego draga i wszystko jest OK od 3 lat


bigtom w łomiankach? ops, nie słyszałem a to moje śmiecie... za to na pewno pod czosnowem jest firma która za psie pieniądze zaciska wszystko co się rusza :-) zajmują się hydrauliką przemysłową i przewody hamulcowe to dla nich betka. jak komu zależy to moge poszperać coby namiary znaleźć.

[ Dodano: 2008-01-16, 21:34 ]
Mular pisze:Witam,

zwracam się do Was z zapytaniem jakie macie doświadczenia z przewodami hamulcowymi w stalowym oplocie.


doświadczenia ze stalówkami mam tak samo dobre jak z gumowymi _nie_starymi_ przewodami + dobre klocki :-)

Z tego co się kiedyś orientowałem to gdzieś pod Warszawą jest firma PTM, która zaciska przewody Goodridge'a i chyba gdzieś pod Wrocławiem firma Jotte. Może znacie jeszcze jakieś inne miejsca?


zaciskać przewody goodrich? a po co? przeca kupujesz z końcówkami więc nie potrzebujesz zaciskać?
bye

balth

Awatar użytkownika
donCezarre
Posty: 2148
Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: donCezarre » środa, 16 stycznia 2008, 21:37

balth zerknij pls na www.bigtom.pl
sporo wódki z kolesiem wypiłem i zbudowaliśmy 6 motorków - kolo zna się na robocie
jak co mozemy się umówić tam u niego i pogadać, jego kiwi było w SM
Prawdziwy mistrz wygrywa zawsze.......

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » środa, 16 stycznia 2008, 21:40

cezaRYton pisze:balth zerknij pls na www.bigtom.pl
sporo wódki z kolesiem wypiłem i zbudowaliśmy 6 motorków - kolo zna się na robocie
jak co mozemy się umówić tam u niego i pogadać, jego kiwi było w SM


geeezzzazzz, znam to zielone....eeee.... coś.... ;-) bez obrazy ale ja nie czaję tego błotnika.

i to coś brąz metallic też znam. ty, gdzie on ma tą firmę? tak dokładnie?

ja się ostatnio czaję coby coś poopisywać customerów więc może rzeczywiście jakoś sie złapać w temacie....
bye

balth

Awatar użytkownika
donCezarre
Posty: 2148
Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: donCezarre » środa, 16 stycznia 2008, 21:47

luzik 5 lat temu były inne klimaty ale jak ktoś zrozumie jego pokręconą teorie pojmowania świata to naprawdę fajne rzeczy wychodzą. Obecnie ma cichy warsztat dwie posesje za Witeksem, klepie tam przede wszystkim cytryny. U niego robie przeglądy swoich motorów i reklamacji nie mam.

[ Dodano: 2008-01-16, 21:48 ]
OK admin wiem że nie na temat wynosimy się na pogaduchy :lol: :lol: :lol:
Prawdziwy mistrz wygrywa zawsze.......

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » środa, 16 stycznia 2008, 22:00

cezaRYton pisze:[..]
OK admin wiem że nie na temat wynosimy się na pogaduchy :lol: :lol: :lol:


ja już poszedłem :)
bye

balth

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 5558
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » czwartek, 17 stycznia 2008, 09:58

Już was lubię chłopaki. :mrgreen: Poza tym cieszy mnie, że dbacie o prządek na forum bo to przecież także wasze podwórko. SUPER!!!

Mular

Postautor: Mular » czwartek, 17 stycznia 2008, 12:06

Dzięki za info! Pogrzebię jeszcze trochę w tym temacie i sprawie sobie chyba coś takiego ;)

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » czwartek, 17 stycznia 2008, 15:20

admin pisze:Już was lubię chłopaki. :mrgreen: Poza tym cieszy mnie, że dbacie o prządek na forum bo to przecież także wasze podwórko. SUPER!!!


bo nas się nie da nie lubić :mrgreen:
bye

balth

counterox

Postautor: counterox » środa, 23 stycznia 2008, 18:41

Słuchajcie panowie ile kosztuje komplet stalowych oplotów do XJR na przód ?? Ktoś mógłby coś takowego załatwić ?

jestem z woj. lubuskiego...

Pozdrawiam

Mular

Postautor: Mular » środa, 23 stycznia 2008, 19:47

Mi zamontowali Goodricha już w serwisie, ale nie wiem jeszcze ile to kosztowało. Jutro jadę pewnie odebrać to będę wiedział coś więcej. Ostatnio znalazłem to na allegro:

http://allegro.pl/my_page.php?uid=7008429&p=1&p=2

maja takie przewody za 300zl

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3193
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: K1300R15
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » środa, 23 stycznia 2008, 21:20

counterox pisze:Słuchajcie panowie ile kosztuje komplet stalowych oplotów do XJR na przód ?? Ktoś mógłby coś takowego załatwić ?

jestem z woj. lubuskiego...

Pozdrawiam



słuchaj, goodriche kupisz IMHO wszędzie. ja jak wymieniałem to na miejscu w serwisie u Demczuka po prostu mieli na stanie.
aha - są spore różnice cenowe w zależności od tego jakiego rodzaju końcówki sobie wybierzesz - czy kolorowe czy z jakiegoś-tam materiału. sprawdź przed kupieniem.
bye

balth

counterox

Postautor: counterox » czwartek, 24 stycznia 2008, 15:25

OK znalazlem dystrybutora stalowych oplotów pod nosem - 20 km odemnie ;P

Prawdopodobnie będzie miał coś na stanie.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Tytus
Posty: 247
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Tytus » niedziela, 1 maja 2011, 21:43

Ja za komplet na przód w warsztacie z montażem zapłaciłem 300;

Seba707

Postautor: Seba707 » niedziela, 1 maja 2011, 22:43

Ja wyrwalem w sobote ten zestaw w salonie Yamahy za 60£ i kolo dolozyl jeszcze klocki na przod i tyl :lol:

http://helperformance.com/store/product ... ts_id=4898

http://helperformance.com/store/product ... ts_id=6233

No nie powiem ze nie musial mnie dlugo namawiac :evil:

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3398
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » poniedziałek, 2 maja 2011, 00:34

ja nie pamiętam, ile dałem za oplot ale wiem, że warto. U krabiego nabyłem, więc tanio. Jest lepiej z oplotem stalowym
hubertm

Awatar użytkownika
Tytus
Posty: 247
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Tytus » poniedziałek, 2 maja 2011, 12:23

Wiadomo. Przede wszystkim dozowanie. To, jak z dobrymi klockami - między początkiem hamowania, a zablokowaniem, dużo możliwości.
Cena za te Hel-e : bardzo, bardzo.

Awatar użytkownika
Mario12
Posty: 136
Rejestracja: sobota, 19 września 2009, 13:03
Model i rocznik moto.: XJR1200 1998
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Postautor: Mario12 » środa, 29 czerwca 2011, 22:42

Kogoś interesuje nabycie stalowego oplotu firmy Hell? Znajomy z innego forum ma kontakt do przedstawiciela Hell'a w PL. Koszt kompletu czyli przód + tył wynosi 351 zł, ale jeżeli zebrała by się większa ekipa to robi duże rabaty. Nie wiem czy jest to w ogóle dobra cena za komplecik? Na allegro znalazłem za 399 zł. A może znalazł ktoś z was gdzieś taniej?
XJR 1200SP '98r. Christian Sarron edition
GS 500 '98r.

Motocykl jest jak wódka - poniżej pół litra nie opłaca się kupować

vivvaldi

Postautor: vivvaldi » czwartek, 30 czerwca 2011, 14:35

Mario, ja za Hella w komplecie dałem 299 złociszy+przesyłka 12 złotych. Ale to było ze 3 lata temu. Polecam przewody Hella, można w tej samej cenie dopasować sobie różne kolory, zarówno samych przewodów jak i końcówek. A i gwarancja dożywotnia jest.

Awatar użytkownika
Tytus
Posty: 247
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Tytus » czwartek, 30 czerwca 2011, 20:30

To przewody LML-a wychodzą bezkonkurencyjnie - 300 z montażem.

SlawekMilow

Postautor: SlawekMilow » piątek, 1 lipca 2011, 15:31

Ja nie wiem jakie mi założyli w serwisie, ale zapłaciłem 350 z montażem, zmienili olej w lagach na "twardy" i jest BOSKO..... Znowu jechałem ponad 2 paczki bez konieczności trzymania kierownicy 4-ma rękami, wymiany pampersa dla dorosłych po teście prędkości i zatrzymałem się tam gdzie planowałem.... CUDOOOOOWNIEEEEEE!!!!!
Jestem ch... głupi że tak długo z tym zwlekałem.... :mrgreen:

Awatar użytkownika
Tytus
Posty: 247
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Tytus » piątek, 1 lipca 2011, 21:31

Wiadomo : dobre hamulce i prowadzenie, to podstawa. Mój magik z punktu zmienił charakterysykę zawiasów - tył miękko - przód twardo.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3491
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » sobota, 2 lipca 2011, 05:51

Chhhmm ustawiał zawieszenie wg. siebie :?: .

Awatar użytkownika
Tytus
Posty: 247
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Tytus » sobota, 2 lipca 2011, 10:39

Nie - według dzielnicowego, pod groźbą kolegium. :mrgreen: A więc łopatologicznie : zawiasy ustawia (pomijając, że ponieważ serwisuję mnie już dosyć długo, więc wie, co i jak) przód max twardo, co oczywiście nie oznacza, że kręci do oporu, a tył maksymalnie, jak się da miękko, co przy zmianie sprzętu zawsze przebiega etapowo bo wiąże się m.in. z ustaleniem właściwego oleju amoryzatorowego, żeby po kilku sezonach nie było przebudzenia, że "teraz dopiero jest cudownie". Czy teraz jasne !?

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3491
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » sobota, 2 lipca 2011, 14:14

Nie boisz się tak jeździć :shock: :?: . Mi jakby ktoś poustawiał zawiasy wg. swoich widzi misiów, chociaż i by wiedział co z czym to bym raczej nie wsiadł na to :roll: . Ale ok twój wybór :mrgreen: .

Awatar użytkownika
Tytus
Posty: 247
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Tytus » sobota, 2 lipca 2011, 14:42

Zdzisław rozcarowałeś mnie. No to jeszcze raz : jadę do magika, który na dzieńdobry m.in. czyści teleskopy i nalewa świerzy olej o nowej gradacji (na podtawie swego doświadczenia - bo od tego jest mechanikiem, a nie np. kucharzem). Następnie po wymianie info p.t. "jak ma być w stosunku do tego co było" wstępnie ustawia, co ja oczywiście później sam sobie koryguję w zależności od : jakie laczki, ciepło/zimno, pusty/naładowany, nawet można miasto, gdzie dziury i jedziesz wolniej lub trasa, gdzie szybciej i równiej. Tak to działa. Po za tym zdany na siebie jesteś, jak nie masz fachury, któremu możesz zaufać, lub cię na niego nie stać (często ludzie jeżdżą gymylami bo zapomnieli, że łatwiej kupić, niż utrzymać) - ot wszystko. Aha - olej zmieniam co 5000. Póżniej traci właściwości.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 3491
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » sobota, 2 lipca 2011, 15:07

Jakoś nie czuję się gorszy "bo nie mam fachury" :P . Nie lubię jak ktoś Mi grzebie przy moim sprzęcie. Ale plusik dla Ciebie, gdyż ktoś ma pracę dzięki Tobie.


Aaa co do oleju to wymieniłem 5500 km od kupna moto i jakoś nie stracił swych właściwości i silnik się nie zatarł na gwizdnięcie, a ile wcześniej miał nakulane nie wiem :mrgreen: . Benzyną nie śmierdział tylko mydełkiem więc był jeszcze ok :-D .

Awatar użytkownika
Tytus
Posty: 247
Rejestracja: piątek, 29 kwietnia 2011, 08:41
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Tytus » sobota, 2 lipca 2011, 20:50

Ja pisałem o oleju w teleskopach (zgodnie z wątkiem).

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3531
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » sobota, 2 lipca 2011, 22:05

Piszcie o oplocie, a nie regulacji zawieszenia. Znow Yaro wywali jak świece.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."


Wróć do „Układ hamulcowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości