Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Pytamy lub/i pomagamy rozwiązać problemy z układem hamulcowym.
Awatar użytkownika
dawfil
Posty: 182
Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
Województwo: G-pomorskie

Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: dawfil » środa, 18 września 2019, 06:39

Witajcie. Udalo mi się objechać cała Szkocję i Irlandię robią 4 tys km . Jest się z czego cieszyć pomimo drobnych przeszkód. Nie będę zakładać osobnych wątków w różnych działach więc zacznę od hamulców : przed wyjazdem rozkręciłem wszystkie klocki i je wyczyściłem. W trakcie drogi zauważyłem w lewym układzie przedniego hamulca że jest znaczny ubytek płynu ( minimum podziałka ) w reszcie było ok . Wczoraj wyczyściłem Moto . Dotknąłem przednich tarcz hamulcowych , są brudne , czarny kolor. Z tyłu są czyste . W dodatku dziwny dźwięk słyszę przy skręcaniu lekki pisk . Sprawdzałem koła są ok .
Kolejna rzecz to lewa manetka przestała grzać. Krótkie pytanie czy oxfordy są całe do wymiany , ?? Nie mogłem nigdzie znaleźć odpowiedzi na to
Ostatnie rzecz to jak widać na zdjęciu
Podczas wycieczki wpadłem na kilka dziur , Moto mocno było obładowane ale podczas jazdy nie przylegalo do amortyzatora . Czy mogłem tego uniknąć ściskając bardziej sprężynę ?? Czy może to być wina stelaża bocznego ??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Martinez
Posty: 239
Rejestracja: wtorek, 13 września 2016, 20:59
Model i rocznik moto.: XJR1300 1999
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Kętrzyn

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: Martinez » środa, 18 września 2019, 08:07

Ja kiedyś wymieniłem wszystkie uszczelniacze w zaciskach i od tamtej pory jest sucho. Przy tej operacji musisz zachować czystość - jedna drobinka piachu zepsuje cały efekt. Krawędzie tłoczków hamulcowych musisz wyczyścić do połysku - flanela w płyn hamulcowy i polerujesz - żadnych past ani papierów ściernych. Jak są wżery w chromie, to tłoczek do wymiany.

Awatar użytkownika
Pershing
Posty: 412
Rejestracja: wtorek, 19 kwietnia 2016, 16:30
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp10 2005
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: Pershing » środa, 18 września 2019, 08:27

Nie rozumiem stwierdzenia w lewym układzie przedniego hamulca ubytek płynu. Skąd ty to wiesz. Czy czasem nie mylisz pompy sprzęgła z hamulcem? Jeżeli tak to ubytek spowodowany jest nieszczelnoscia wysprzeglika.
Kontakt 782267431 ;)

Awatar użytkownika
janot
Posty: 247
Rejestracja: wtorek, 3 maja 2016, 18:21
Model i rocznik moto.: XJR1300 2000
Województwo: W-mazowieckie

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: janot » środa, 18 września 2019, 08:39

Jak się leje, to wysprzęglika. Wymiana uszczelek i po sprawie.
A u mnie płyn sprzęgła ciągle ma czarny kolor. 3 razy wymieniałem cały płyn w tym roku i zaraz na czarno się barwi. Nie mam stalowego oplotu, chyba od tych gum idzie barwa? 20 lat ma sprzęt prawie, ale całe jak z fabryki.

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1489
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: Piotr_MC_85 » środa, 18 września 2019, 08:54

janot pisze:A u mnie płyn sprzęgła ciągle ma czarny kolor. 3 razy wymieniałem cały płyn w tym roku i zaraz na czarno się barwi.

Też tak miałem, wyczyść zbiornik pompy sprzęgła i wysprzęglik u mnie po takim zabiegu nie jest czarno na wet po 2 sezonach (małe przebiegi).

Awatar użytkownika
janot
Posty: 247
Rejestracja: wtorek, 3 maja 2016, 18:21
Model i rocznik moto.: XJR1300 2000
Województwo: W-mazowieckie

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: janot » środa, 18 września 2019, 08:57

Wszystko czyszczone bylo. Za każdym razem.

Awatar użytkownika
dawfil
Posty: 182
Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
Województwo: G-pomorskie

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: dawfil » środa, 18 września 2019, 14:02

W lewym układzie czyli nic innego jak w zbiorniczku . Skąd to mogę wiedzieć ?? To proste , wyjeżdżając miałem full zbiornik , w trakcie wycieczki pokazało mi minimum. Zalałem go do pełna ale widzę że znowu zaczyna ubywac. Czyli można powiedzieć że czyszczenie klocków przeprowadziłem źle ?? Wszystko stało się właśnie po tym. Wyczyściłem szczoteczka z wodą potem spray do czyszczenia klocków . Węże są czyste . Czyli problem leży w zaciskach tak ?? Gdzie się znajduje wysprzeglik ?? Zbiorniczek wyczyszcze
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Pershing
Posty: 412
Rejestracja: wtorek, 19 kwietnia 2016, 16:30
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp10 2005
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: Pershing » środa, 18 września 2019, 15:28

Dawid. Jak, siedzisz na motocyklu chodzi ci o lewy zbiorniczek czy prawy. Jeżeli chodzi o lewy to jest zbiorniczek od pompy sprzęgła, prawy wiadomo hamulca przedniego. Jeżeli z lewego ci ucieka to wina wysprzeglika. Po przewodzie dojdziesz od czego. Jeżeli z prawego zbiorniczka, sprawdź dokładnie cały układ. Wciskaj klamkę szukaj nieszczelności. Jak masz problem napisz priv pomogę.
Kontakt 782267431 ;)

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4061
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: artur » środa, 18 września 2019, 16:06

Martinez pisze:Ja kiedyś wymieniłem wszystkie uszczelniacze w zaciskach i od tamtej pory jest sucho. Przy tej operacji musisz zachować czystość - jedna drobinka piachu zepsuje cały efekt. Krawędzie tłoczków hamulcowych musisz wyczyścić do połysku - flanela w płyn hamulcowy i polerujesz - żadnych past ani papierów ściernych. Jak są wżery w chromie, to tłoczek do wymiany.

No ale kolega napisał że wyczyścil klocki
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
dawfil
Posty: 182
Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
Województwo: G-pomorskie

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: dawfil » środa, 18 września 2019, 16:06

Dobra rozumiem teraz. Cały czas sądziłem że te zbiorniczki są osobne , lewy zbiornik do jednego zacisku drugi do prawej strony zacisku , czyli prawy jest od zacisków a lewy od wysprzeglika . Sprawdzę co to jest i jak będę mieć problem dam znać . Sorki za moją niewiedzę


Sprawdziłem i widać że bogatszy już jestem w wiedzę . Wiem od czego to jest. Wymieniałem miesiąc temu olej . Przy wkrecaniu filtra oleju i tegoż właśnie wysprzeglika : 3 śruby trzymają wysprzeglik , musiałem coś uszkodzić. Ile ja nerwów zzarlem wtedy by to poskladac. Wyjąć było lepiej włożyć trudniej . Przy kolejnej wymianie oleju : a zapewne niedługo sprawdzę to dokładnie. Póki co na 4 tys km dolalem 3/ 4 zbiorniczka więc tragedii nie ma tak myślę . Sprawdzilem kable do wysprzeglika wszystko suche . Wycieku płynu ze zbiorniczka od hamulców przednich nie ma więc powinno być ok choć tarcze jak się dotknie są czarne . Może tak musi być.

Co do grzanych manetek miał ktoś już taki problem ?? Nadają się do wyrzucenia ??

Awatar użytkownika
jacekxjr78
Posty: 544
Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Paryz / krakow

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: jacekxjr78 » środa, 18 września 2019, 17:52

Co do manetek kiedys posiadalem ,jedna raz grzala a raz nie, nie wnikalem w problem wyjebalem w kosz, wrocilem do orginalow i tak juz zostalo amen...


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk

Awatar użytkownika
dawfil
Posty: 182
Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
Województwo: G-pomorskie

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: dawfil » środa, 18 września 2019, 18:52

Chciałbym tak jak Ty ale jeżdżę praktycznie cały rok . Ciężko czasami wytrzymać bez nich w długich trasach oczywiście bo na krótkie nie włączam ... Po Szkocji temperatura oscylowała w granicach 5 stopni niekiedy i mojej dziewczynie było nawet zimno w zimowych rękawicach modeka

Awatar użytkownika
Maciejka
Posty: 433
Rejestracja: sobota, 17 maja 2014, 12:35
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Września

Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: Maciejka » środa, 18 września 2019, 22:04

Baw się manetkami, zmieniaj sobie olej, czyść zbiorniczek od płynu do sprzęgła, ale proszę nie dotykaj układu hamulcowego. Z twoją wiedzą proponuje przejechać się do mechanika, nawet chujowego.

Układ hamulcowy jest układem krytycznym. Jeżeli coś zrobisz źle, motocykl nie wybaczy. Nie chce ci się zaglądać do serwisówki? Ok. Nie chce ci się poszukać tutoriali na forum? Ok. Ale proszę nie zmieniaj sam klocków. Boję się że zaraz przeczytamy że nie wiesz co to odpowietrzanie

Awatar użytkownika
dawfil
Posty: 182
Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
Województwo: G-pomorskie

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: dawfil » czwartek, 19 września 2019, 01:48

A myślisz że nie szukam w serwisowce ?? Dostałem od poprzedniego właściciela całą książkę ale zrozum nie wszyscy od razu kumają co i jak . Odpowietrzanie nawet się w to nie bawiłem . Klocków nie wymieniałem ale to nie jest żaden cud techniki je wymienić bo je czyscilem przy wyjazdem i wydaje mi się że to nic trudnego . A forum przecież jest od tego by pomagać czy nie ?? Hamulce miałem od samego początku do końca. Płynu już pisałem nie ubyło z prawego zbiorniczka . Sprawdzałem zaciski i wszystko jest ok żadnego cieknącego płynu jedynie co to po przejechaniu palcem po tarczach widać że są brudne. Skuteczność hamowania prawidłową nic się nie zmieniło po przejechaniu 4 tys km w trakcie 2 tygodniowego urlopu

Awatar użytkownika
artur
Posty: 4061
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: artur » czwartek, 19 września 2019, 15:40

Dlaczego czyściles klocki? Wyjęte czy w zaciskach?
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
czez
Posty: 877
Rejestracja: wtorek, 15 kwietnia 2014, 19:11
Model i rocznik moto.: XJR 1300C
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Deptak
Kontaktowanie:

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: czez » czwartek, 19 września 2019, 16:13

dawfil pisze:A myślisz że nie szukam w serwisowce ?? Dostałem od poprzedniego właściciela całą książkę ale zrozum nie wszyscy od razu kumają co i jak . Odpowietrzanie nawet się w to nie bawiłem . Klocków nie wymieniałem ale to nie jest żaden cud techniki je wymienić bo je czyscilem przy wyjazdem i wydaje mi się że to nic trudnego . A forum przecież jest od tego by pomagać czy nie ?? Hamulce miałem od samego początku do końca. Płynu już pisałem nie ubyło z prawego zbiorniczka . Sprawdzałem zaciski i wszystko jest ok żadnego cieknącego płynu jedynie co to po przejechaniu palcem po tarczach widać że są brudne. Skuteczność hamowania prawidłową nic się nie zmieniło po przejechaniu 4 tys km w trakcie 2 tygodniowego urlopu

Dawfil, please!!!
ftw

Awatar użytkownika
Martinez
Posty: 239
Rejestracja: wtorek, 13 września 2016, 20:59
Model i rocznik moto.: XJR1300 1999
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Kętrzyn

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: Martinez » czwartek, 19 września 2019, 20:48

pojechał, wrócił, żyje - więcej wiary w człowieka :D :D :D

Awatar użytkownika
dawfil
Posty: 182
Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
Województwo: G-pomorskie

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: dawfil » czwartek, 19 września 2019, 21:19

Przynajmniej Martinez za mną stoi . Nie rozumiem skąd ten szum ludzie robią. Wszystko działa jak należy a ja pytam się tylko o pozostałość na tarczy . Artur wyjmowałem klocki w tyle jak i w przodzie : ale tylko je wyjmowałem bo strasznie piszczało . Brudu cholery wyczyściłem i zaraz problem ustal . Z tyłu tak samo to zrobiłem i nic się do dziś dnia na tyle nie dzieje. Jak będę mieć trochę wolnego zajrzę do klocków z przodu . Ten osad kojarzy mi się z klockami , które prawdopodobnie brudzą tarcze . Jak rozkręce napiszę

Awatar użytkownika
dawfil
Posty: 182
Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
Województwo: G-pomorskie

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: dawfil » niedziela, 22 września 2019, 00:35

Zabrałem się za klocki wyczyściłem dokładnie sprawdziłem żadnych wycieków. A brud na tarczy to po prostu brud . Tarcze się brudzą i tyle . Po 4 tysiącach km niemal cały czas w deszczu i brudzie daly po sobie znać. Po przeczyszczeniu dozowalnosc hamulców znacznie wzrosła nie potrzeba dużej siły by móc zatrzymac Moto . Pozdro :-)

Awatar użytkownika
ołr
Posty: 196
Rejestracja: poniedziałek, 4 kwietnia 2016, 17:30
Model i rocznik moto.: XJR1300 2007
Województwo: G-pomorskie

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: ołr » środa, 25 września 2019, 11:31

Dobrze, że jest dawfil. Przynajmniej jest wesoło :)

Co do podgrzewanych manetek, to miałem ten sam problem. Jest taki trójnik (rozgałęźnik), zobacz czy tam jest dobry styk. Ja musiałem trochę ścisnąć blaszki i teraz jest ok. U mnie w moto jest pod bakiem.

Awatar użytkownika
marki
Posty: 1320
Rejestracja: wtorek, 16 listopada 2010, 11:47
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Explorer 1200
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Lubosz

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: marki » środa, 25 września 2019, 11:44

... a, bak w xjr, jest pod kanapą.
Tak na wszelki wypadek, napiszę

Awatar użytkownika
dawfil
Posty: 182
Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
Województwo: G-pomorskie

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: dawfil » piątek, 27 września 2019, 04:35

Dzięki Olr za pomoc. Może nie będzie trzeba kupować Oxforda :-):-) a co do amorków tylnich i obcierajacym stelażem bocznym nic nie zrobię ?? Jeżeli ścisne sprężyny to i tak nic nie da prawda ??

Awatar użytkownika
korbek
Posty: 478
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2003
Województwo: S-śląskie

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: korbek » piątek, 27 września 2019, 07:58

Postaram się grzecznie odpowiedzieć, mino że kusi
dawfil pisze:Moto mocno było obładowane

Albo masz słabo skręcony, albo... sam sobie odpowiedziałeś. Mam u siebie ten sam stelaż i żadnych problemów.

Awatar użytkownika
dawfil
Posty: 182
Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
Województwo: G-pomorskie

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: dawfil » piątek, 27 września 2019, 08:34

Czyli mocno obładowane. Tyle że wszystko jest na swoim miejscu tak jak było , przerwa między amortyzatorem a stelażem się nie zmieniła do dnia dzisiejszego . W trakcie kiedy wjeżdżałem w dziurę musiało do tego dojść. Nic takiego u siebie nie masz bo być może a raczej napewno fabryczny Ohlins które zapewne posiadasz wyglądają konstrukcyjnie nieco odmiennie niż moje Yss .
Możliwe też że z tak mocno obładowanym i kuframi nie jeździłeś . Moje kufry boczne były o ok 1 kg więcej obciążone . Dopuszczalna masa kufra to 12.5 , moje miały ok 13.5 kg Pytałem czy można coś że sprężynami zrobić by tak mocno nie odbijały i tym samym nie naciskaly na stelaż podczas nierówności na drodze . Zapewne nie . Wszystko wiem . Dzięki

Awatar użytkownika
Unfamiliar
Posty: 1058
Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: PL

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: Unfamiliar » sobota, 19 października 2019, 08:33

marki pisze:... a, bak w xjr, jest pod kanapą.
Tak na wszelki wypadek, napiszę


Sam jesteś pod kanapą:))

Dawfil podjedź do kogoś kto ogarnia temat i tam podyskutuj, poducz się, dowiedz się co i jak z podstawową obsługą moto. To dobra rada. Uwierz mi.
Może i wszystko jest teraz ok po Twoich ingerencjach, a może nie. Maciejka słusznie uważa: moto nie wybacza.
Powiem tak.
Nie ma problemu z wyciekiem. Żadnym. Dzięki Pawłowi.
Manetki mi grzeją jak należy. Dzięki Mariuszowi.
Klocki nigdy niczego mi nie brudziły, a jeżdżę zdecydowanie więcej od Ciebie. Ostatnie wymieniałem z Zelą.
Opony co sezon mam mega, dzięki Ptysiowi.
Wydech głośny i sprawny dzięki Czezowi.
Woziłem też 100 kg brata na tylnej kanapie z załadowanym do 40 kg kufrem i nic mi nie ociera ani nie dobija.

A przecież jakiś specjalnie głupi nie jestem, no i z pewnością z większością rzeczy mógłbym sobie poradzić sam... Ale czy dałbym sobie łeb uciąć że po moich zabawach wszystko będzie w 100% sprawne. Nie. Dlatego pytam i żądam pomocy od mądrzejszych.

Awatar użytkownika
dawfil
Posty: 182
Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
Województwo: G-pomorskie

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: dawfil » niedziela, 20 października 2019, 04:34

Będę regulować wtryski ( przegapiłem regulację i Xjr narobiła już 30000km ://) u mechaniora więc zapytam przy okazji co z tymi tarczami .Do lutego przyszlego będzie rok jak go mam a obecnie zrobione już 17000 więc spokojnie ponad 20000 km nawine tak myślę więc to niemały wynik. Gdybym miał kogoś kto się zna w okolicy ale niestety tutaj nie mam nikogo ( Anglia) dlatego czasem zwracam się z problemem tutaj i próbuje się uczyć sam.
Nie mam orginalnych ohlinsow na tył więc może to być spowodowane innym kształtem amortyzatora . Mówię Ci moje kufry były naprawdę ciężkie jedzenia na 2 tygodnie , a tak dużo wziąłem że 1/ 4 przywiozłem z powrotem. Człowiek się uczy . . W dodatku kufer centralny a na nim duża 60 litrowa torba z namiotem i innymi rzeczami .

Olr chodziło Ci o bezpiecznik ,: rozgałęźnik ?? Nie znalazłem tychże blaszek . Może chodzi Ci o ten biały wtyk co na zdjęciu wysłałem ?? Kumpel ostatnio u siebie zakładał manetki i wszystko mi wytłumaczył kabelek po kabelku i co do Twojej odpowiedzi nie do końca rozumiem. Manetki mają już ok 5 lat - niedawno sprawdzałem więc może i miały prawo się przegrzać ?? Stwierdziłem że kupować nowych nie będę tylko w niedalekiej przyszłości zainwestuje w wewnetrzne rękawice grzane na akumulatory Glovii . Mam held season i myślę że te cienkie rękawice uda się pod nie nałożyć . Ale nie ukrywam że gdyby udało się zrobić ta lewa manetkę byłbym szczęśliwszy :O
Grzane manetki to naprawdę dobra sprawa lecz dla mnie niewystarczająca , ostatnio czułem to uczucie ciepła od środka a zimna z zewnątrz gdy zapylalem po północnej Szkocji Brrr . Może handbary załatwiły by sprawę kto wie. .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
ołr
Posty: 196
Rejestracja: poniedziałek, 4 kwietnia 2016, 17:30
Model i rocznik moto.: XJR1300 2007
Województwo: G-pomorskie

Re: Znaczny ubytek płynu hamulcowego i brudne tarcze

Postautor: ołr » poniedziałek, 21 października 2019, 01:06

Dokładnie. Chodzi mi o to, że w tym białym wtyku nie było styku :)


Wróć do „Układ hamulcowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości